[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 182
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 182


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Hmm
Ideje:: 06-25-2010 @ 05:14 pm

Nagyon ismerős ez az oldal...Talán lesznek, akik majd megismernek. Nem is tudom miért vagyok megint itt. Úgy látszik, mindig visszatérek. A helyszín mostmár más. Saját lakás a belvárosban. Saját ÉLET. Az van, hogy már egy éve itt vagyunk. Csak Ő és én. Nem is gondoltam volna. Pont Ő? (most mosolygok) Nem is beszéltünk egymással sohasem, pedig immáron 5 éve ismerjük egymást. Aztán volt egy turnénk külföldön, ahol természetesen minden éjjel kint ültünk a hidegben, sokan, és nevettünk. Annyit nevettünk. Ez az a TÁRSASÁG! Velük a legjobb a világon. Jajj, édes Istenem, milyen hideg volt, május, és fent a hegyen. Sátorban. Vele is együtt laktam itt, meg egy másik lánnyal. Aztán utolsó este úgy adódott, hogy ketten maradtunk fent a legtovább. Egy takaró alatt. És észrevétlenül szép lassan mindenki elszelelt mellőlünk. És te jó ég, hát megcsókoltuk egymást. Egy éve történt. Azóta egyetlen napot nem töltöttünk egymás nélkül. Írtam róla, nemsokára publikálom is. Tavaly voltunk Macedoniában egy versenyen. Megnyertük. Emlékszem, a szerb határőrök kérdezték, miért megyünk Macedóniába, mondtuk nekik, énekelni, verseny lesz. Azt mondták drukkolnak. Visszafelé pedig kérdezték mi lett a vége, mondtuk megnyertük, és tapsoltak. Soha nem tapasztaltam még ilyet. (ismét mosolygok) Azóta más lett a vezérünk, egy nő, és megint szárnyalunk, minősültünk, Ars Major. Soha nem gondoltuk volna, hogy újra fel tud támadni ez a társaság. Hogy újra leszünk valakik. Anna! Ha már megismertél, és jönnél, én szólnék, mikor gyere, gyertek, és hallgassatok meg minket! Közben Apa beteg lett. Mentő vitte el, lefogyott, nem evett és nem tudott mozogni sem. Azt hittem meg fog halni. Majd' 3 hétig volt bent. Sokszor voltam nála, Anya minden nap.Azt mondta az orvos, ha a gyógyszerek segítenek, maxd. 5 évet ad, ha nem, akkor csak pár hónapot. Mostmár otthon van, és úgy néz ki, javul. Annyira sajnáltam Anyát, hiszen bármi is történik, szereti. Nekem kellett erősnek maradnom, de szerintem Anya sokkal erősebb volt nálam. Megígértem neki, hogy bármi is történjék soha,de soha nem fog egyedül maradni, én, mi, mindig ott leszünk mellette... Most egyedül vagyok itthon, Ő még dolgozik, de hamarosan jön. Várom már. Majd lefekszik mellém az ágyra, és én odabújok hozzá, és nem beszélek. Csak szeretném, hogy itt legyen. Tegnap már megnézegettem egy-két dolgot a múltról. Bár Rudi azt mondta, hagyjam a múltat, felejtsem el, én viszont néha még kíváncsi vagyok, kivel mi történt. De nem találtam semmit. Azt hiszem nem is fogok tovább keresgélni. Nincs értelme, tényleg jobb lesz elfelejteni. Most ennyi jutott eszembe. Nem ígérek semmit, megpróbálok sokat jönni, amikor csak tehetem. ...


Utoljára változtatva 06-25-2010 @ 05:19 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 06-25-2010 @ 09:27 pm)

Comment: Szia! Szerintem tudom ki vagy, és szívesen meghallgatlak ismét Titeket, hiszen csodálatosan énekeltek. Sajnálom, hogy Édesapád beteg, és remélem meggyógyul, biznod kell ebben. Nem kell titkolóznod, itt barátok vesznek körül, és örülünk ha újra köztünk vagy. Ölellek: Anna :))))


Hozzászóló: Attila61
(Ideje: 06-27-2010 @ 08:36 am)

Comment: Jó helyen jársz! Üdvözlettel Attila!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds