[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 170
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 170


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


sleep.gif
Kiáltás a semmibe
Ideje:: 06-26-2010 @ 07:55 pm

Találó cím egy idegennek aki álarctól álarcig menekül csakhogy ne ismerjék fel, mert fél a múltjától hogy elítélik csak azért mert anno kicsit negatívabban látta a világot. Fárasztó. Fárasztó egy idő után már hogy mindenki elől takargatni kell azt ami volt az ember. Mintha más olyan hibátlanul élni, és annyira dicső amit tett. Attól hogy valaki ne volt épp depis attól még nem kell a másikat lenéznie. De tegye ha valakinek ettől jobb. Már rég ne tud érdekelni ki mit gondol, van így is ami emlékeztessen arra milyen rossz is az élet. Persze hihetetlen mennyiségű szépség van benne, csak néha amikor a dolgok mögé nézünk könnyen megtaláljuk a rossz oldalt is. Tudom rossz ötlet volt, de én mégis megtettem, és teszem is sokszor. Szép volt minden mikor nem kerestem semmire a választ és egyszerűen csak élveztem hogy szép és kész, de ez nem tett igazán boldoggá, vagyis inkább mondom úgy hogy nem elégített ki. Zavar hogy az élet sokszor olyan felszínes. Miért fáj az ha az ember összetettebb lélek. Miért baj az ha az ember nem csak egy egyszerű jólvanra vágyik hanem egy kicsit bővebben hogy megöleljék vagy azt mondják hogy igen ezt meg ezt jól csináltad. Miért felejtik el az emberek az igazi bensőséges értékeket? Lehet csak nekem jutott ez csak én tapasztalom ezt. Anno Pesten amikor jártam fel egy társasághoz olyan jó volt. Mindig amikor megérkezett a vonatom várt valaki az állomáson vagy amikor találkoztunk is mindig megöleltük egymást hosszan. Olyan jó érzés volt tudni hogy nem vagyok egyedül és hogy ott vannak ők is velem. Olyan jó volt tartozni egy olyan csapathoz ahol egymás családja voltunk és ez szó szerint így volt. Ott nem volt alkoholista apa, vagy elfoglalt anya. Ott minden jó volt és szép. Nagyon hiányzik egy ilyen hely ahol átölelhetek egy baráthoz.


Utoljára változtatva 07-07-2010 @ 07:22 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 06-27-2010 @ 01:09 am)

Comment: Nehéz kérdés a kiáltásod, és magad miatt az. A múltunk, részünk is egyben, el nem törölhetjük, viszont túlléphetünk rajta. Szerintem minden embernek vannak rossz időszakai, amikor semmi nem megy, mindenkiben csak a rosszat látja. Talán nem kellene bújkálni, hanem vállalni és szeretni önmagad. Neked kell tudnod mennyit érsz, és ha ebben biztos vagy, úgyis fognak kezelni az emberek. Ez a portál a nyugalom szigete szeretne lenni, és az a hely, ahol mindentől függetlenül, képesek az emberek egymást elfogadni, szeretni, segíteni. Talán jó helyen jársz, de tudnod kell, hogy ahhoz, hogy szeretetet kapj, nem csak várni, hanem Neked is, nyújtanod is kell... Szeretettel olvastalak: Anna :))))


Hozzászóló: Attila61
(Ideje: 06-27-2010 @ 08:33 am)

Comment: Kiálts és lesz aki meghallja...Üdvözlettel Attila!


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 07-02-2010 @ 09:43 am)

Comment: Ha nem érdekel (már rég), ki mit gondol, akkor miért kell álarctól álarcig? Hiszen így még rosszabb lesz! Ami voltál, Te voltál. Az erényeiddel, hibáiddal együtt. Aki elfogad, szeret, az el kell fogadja azt is. Aki meg nem, az nem számít úgysem. És Neked se jó mindig színházat játszani, hiszen csak belül nyomna mindig is az eltitkolt részlet. Hidd el nekem, én már csak tudom!:)


Hozzászóló: Boki
(Ideje: 07-02-2010 @ 09:09 pm)

Comment: Kedves „Nyughatatlan”! Nem volt szándékomban az elején szóba hozni, amit mondani akarok, vártam, talán észreveszed, mit hibáztál el és amiért igazán kellene "nyughatatlannak" lenned. Láttam, hogy az első bejegyzéseket sem olvasod el úgy ahogy kell, mert ha elolvastad volna figyelmesen (mindenki javító szándékkal írta be a címben hibásan szerplő szót), akkor feltétlenül kijavítottad volna beírásod címét, amely a taralmÁt tekintve a következőképp írandó: „Kiáltás a semmibe”. Javítsd vagy javíttasd ki,talán többen is el fogják olvasni. Nagyobb figyelmet és magaddal szembeni igényességet kívánok: Tibor


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.44 Seconds