[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 160
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 160


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Nehéz szülést jósoltak
Ideje:: 08-10-2010 @ 03:53 pm

Amikor úgy ébred az ember lánya, hogy mindjárt bepisil még nem gondol rosszra. Amikor kiderül, hogy ezen nem tud segíteni, mert ez az állapot tartós és nem szűnik, kicsit ideges lesz.
Végül is mára csak tíz ügyfél várható, fél kilenckor várnak az Önkormányzatnál, meg a postára is el kellene jutni. De még csak öt óra.
Reggel hétkor derült égből a villámként csap le az éles fájdalom. Először csak a hasam, mire lenyelem a görcsoldót már a bal vesém, a derekam, a hátam ordít a kíntól.
Első hibát elkövetem, megpróbálok lefeküdni, hogy jobb legyen. Még rosszabb. Ájulás környékez.
Fel kellene hívni a szomszéd asszonyt, végül is ápolónő, van-e erősebb görcsoldója mint nekem. Már elindult dolgozni. Szinte sikít a hangja a mobilból: hívd a mentőt!
Jó hívom, ez nagyon fáj. A telefonban fáradt, kellemes hang faggat igen alaposan, türelmesen megvárja amíg leküzdöm a rám törő hányingert. "Asszonyom ki tudja nyitni az ajtót? Már elindultak önért."
Igen, az ajtót ki tudom nyitni, de a mentősnek meg kell várnia amíg a pohár víz visszafele távozik és befejezem a fuldoklást.
Megvárták. Gyorsan felszívnak több ampullát egy fecskendőbe, közben örömmel állapítják meg hogy a vérnyomásom igen magasba szökött. Így nem lesz gond a szurim vérnyomáscsökkentő mellékhatásával.
A mentőben izgalmasabb a program. Próbálom leküzdeni a hányingert, de az csak erősödik, a fájdalomcsillapító gáztól majd megfulladok a maszk alatt.
Végre a kórházban vagyunk. Az ambulancián legalább húsz ember nézi a mentős ügyességét. Egyik kezével tolja a széket a másikkal engem próbál megtartani, hogy eltaláljam a "hatalmas méretű" tálkát ami a visszakívánkozó reggeli kávét hivatott felfogni.
Orvos még nincs. Kevesen vannak és aki lehet szabadságon. Az egyik nővér orvosért szalad, a másik megpróbál felmosni.
Jön a doktor bácsi és mézédes mosollyal közli, hogy szerinte ez az a szülési fájdalom amit nem csak a nők élnek át. Gyorsan belém szúrat párat, reméli jobb lesz tőle. Megkéri a beteghordót vigyázzon rám, addig ő elrohan műteni.
Most értettem meg igazán a mentő előnyét, vagy csak a beteghordóm tud valamit. Minden vizsgálatra sokan várnak, de az utolsókból lesznek az elsők. Szinte azonnal tolnak be minden hova. Nehézséget csak az okoz, hogy felállni nem tudok, annyira szédülők, a fájdalom nem csillapodik, már a hideg is ráz, lázas is vagyok.
Meg van a diagnózis. Már biztos tény, szülni fogok. Nem most, nem adják azt olyan könnyen. Most pár órára rám kötnek még minden féle infúziót. Ha normalizálódik az állapotom haza mehetek, ha nem akkor a folyosó végén a sebészet.
Mázli, aránylag rendbe jöttem. Akkora fájdalom, könnyen elviselhető. A szédülés sem vészes. Túl közel a műtő, én inkább haza megyek.
Most rengeteg görcsoldóval, fájdalomcsillapítóval, kőoldóval felszerelve várom a következő rohamot. Még egyszer nem visznek be, inkább szétrágom a párnámat.
Aggódó gyermekemmel közöltem a telefonba, hogy pár napon belül kistestvér várható. Az orvos szerint nehéz szülés lesz. A "kicsi" neve: vesekő. Remélem nem ikrek.


Utoljára változtatva 08-10-2010 @ 03:53 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Samway
(Ideje: 08-10-2010 @ 04:30 pm)

Comment: Ó drága könyvelőm... és egy fiú egy lány...egyszer nem figyelek oda és máris magáévá tett ez a szélhámos Vesekői Ödön...a Te korodban ? Már megbocsáss...nem védekeztél? vagy nem gyártanak "kőóvszert"???? Belegondolok, mi lesz velem ha egyszer a szél is kövesedni fog...te jó ég...mint a középkorban kősorozatlövőm lesz...Jobbulást drága...megkövetlek...Matyi a kőfejtőből...


Hozzászóló: zoria
(Ideje: 08-10-2010 @ 04:38 pm)

Comment: Drága Főszerkesztőm! A sorozatlövéseidtől kiürült volna a kórház. Tudom nem neked kellene mondanom, de nekem most orvosi utasításra kell sört innom. Tudod mit, lehetsz a keresztapja csak essek már túl rajta.


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 08-10-2010 @ 04:43 pm)

Comment: Okés...én a keresztfater :)))) dísz-kő-sortűz lesz, ha megjönnek a kicsikék... és eladjuk járdának a belvárosba, díszburkolatnak őket..okés kedves várandós Mami


Hozzászóló: Teru
(Ideje: 08-10-2010 @ 04:45 pm)

Comment: Még jó hogy csak vesekő, már kezdtem magamban a Főnök Urat gyanusitani:-))) Marha jól is, kedves Zoria, egyből odavarázsolod az olvasót a történet kellős közepébe. szeretettel Teru


Hozzászóló: Teru
(Ideje: 08-10-2010 @ 04:47 pm)

Comment: Á dehogy, fel kell fűzni kőkorszaki gyöngy-sorba:-))))


Hozzászóló: zoria
(Ideje: 08-10-2010 @ 05:09 pm)

Comment: Drága Teru! Ez nem lehet a Főszerkesztő gyereke! Nagyon ragaszkodó és anyás! Nekem mindegy ki az apja, de inkább ahhoz ragaszkodjon mint hozzám, mert megint kezdem karmolni az íróasztalt.


Hozzászóló: Teru
(Ideje: 08-10-2010 @ 05:20 pm)

Comment: Az ilyenek mindig nagyon ragaszkodóak, le sem lehet őket kaparni magunkról, sajnos én is ismerem az ilyen szülészetet, habár az én ikreimmel nem nyuvadtam napokig:-) Eszembe jutott pár történet melyet még kislánykoromban hallottam öreg szomszédasszonyoktól: " bezzeg mi nem loptuk a napot hetekig egy szüléssel, megszültük a teknő mellet, beputyerkáztuk, s mostunk tovább' :-))))


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 08-10-2010 @ 11:18 pm)

Comment: Szegény Valikám! Azt mondják, szörnyen fájdalmas egy ilyen vajúdás... A sógorom, míg várta az ikrei születését, kínjában azt mondta: "Lőjetek le!!" úgyhogy sejtem, milyen kegyetlen dolog lehet! Igyál sört és ugrálj a lépcsőn:) Kívánom, minél előbb megkönnyebbülj! Annak azért örülök, hogy humorod még ebben a keserves állapotban sem hagyott cserben! :) Jobbulást! Zsuzsi


Hozzászóló: zoria
(Ideje: 08-11-2010 @ 06:55 am)

Comment: Drága Zsuzsi! Köszönöm! Remélem sikerül szétzúzni ezzel a rengeteg porral, meg bogyóval amit etetnek velem és a jól fejlett 9 mm-es helyett Samway apró kis homoknak lesz a keresztapja.


Hozzászóló: Welentze
(Ideje: 08-11-2010 @ 10:33 am)

Comment: Kedves Vali! Bízom benne, hogy köveid hamarosan szétporladnak. Ha még nincs homokszemeidnek keresztanya jelöltje, én szívesen vállalom. A bajban nagy szerencséd, hogy humorod nemcsak megmaradt, hanem még fokozod is. Gyors gyógyulást kívánok, minél hamarább szeretnék keresztanya lenni. Ölel: Krisztina


Hozzászóló: zoria
(Ideje: 08-11-2010 @ 02:05 pm)

Comment: Kedves Krisztina! Rajta vagyok az ügyön. A keresztanyaság a tied lehet. Csak tájékoztatás, ha időszakos víz és sörhiány lép fel az országban én ittam meg a készleteket. lassan törpe vízmű lesz belőlem. De mindent a cél érdekében.


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 08-11-2010 @ 05:50 pm)

Comment: Drága Könyvelőnőm! Ha hamarabb tudomásomra hozod,hogy Te egy törpe vízmű vagy, akkor a Te képeddel pályázok tavaly a "víz-világnapján"...és most kint lenne a képed a Szt.István téren a víztoronyban...csak azt nem tudom, mit vettél volna fel,hogy hiteles "törpe-vízmű" benyomását keltsed? És akkor elindult a képalkotó fantáziám :)))))))))))))


Hozzászóló: zoria
(Ideje: 08-11-2010 @ 07:00 pm)

Comment: Drága Főszerkesztőm! Ahogy ismerlek képes volnál ásványvizes flakonnak álcázni és közben iszom a vízkőoldót.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 08-12-2010 @ 06:24 am)

Comment: Sajnos ismerem az érzést. :( Gyors gyógyulást kívánok, és erőt az elviseléséhez. Szeretettel ölellek: Anna


Hozzászóló: Teru
(Ideje: 08-12-2010 @ 07:30 pm)

Comment: Kedves Zoria, szerintem a Főszerkesztő Úr a szentelt vizet szedte volna le Rólad, nem mindig lehet hinni ennek az embernek.-)))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.40 Seconds