[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 237
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 237


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Dry.gif
3.
Ideje:: 08-14-2010 @ 12:15 pm

Újra itt... Valamiért úgy döntöttem, nem jövök többet. De átértékeltem magamban a dolgokat, és ami zavart igazából nem az én dolgom...

Sőt arra is rájöttem, nekem is jó - na jó, nem arcoskodom - lehet csak nekem jó, hogy így leírtam a dolgokat. Sok mindent már elfelejtettem, és most újra elolvasva újabb összefüggésekre jövök rá. Csak bele ne zavarodjak.

Sok minden történt. Jó is, rossz is. Ami a legrosszabb, a tutyám, Hojt feladta a dolgokat. Egyébként ez nem üres frázis, tényleg láttam, ahogy feladja. Nem megyek bele a kutya-lelkivilág rejtelmeibe, mert nem vagyok kutya és nagyon-nagyon szubjektív módon ítélem meg ezt az esetet. Sajnos februárig bírta. Tanulság mindenképp számomra, soha nem szabad feladni. Ez a legfontosabb...

A táltos világtól is elszakadtam. Ugye jól működő üzletnek tűnt. (Az is.) Viszont engem már felháborított néhány dolog. Pl. annyira vártam az energetikai kezelést. Mert ugye az milyen sokat fog segíteni és megerősít a hitemben(ami igen kevés volt). Semmit az ég világon nem éreztem. Ez már megdöbbentett. Láttam, hogy nem megy. Ezt azért merem ilyen határozottan kijelenteni, mert voltam azóta olyan helyen is, ahol jól érezhetően jött az enegia. De a hölgy azért eljátszotta a szerpét. És fontos volt közölnie, milyen cd-ket, dvd-ket vegyek meg, hogy folytatni tudjuk. Mert itt bizonyos állapotba kell kerülni, csak úgy tudnak gyógyítani. Meg ugye nézzem meg mi ez valójában, hogy el tudjam dönteni bevállalom-e. Aztán talpmasszázs. Hú, ott még kellemetlenebb volt. Egyébként én vagyok a hülye, nem szabad kérdezni, visszakérdezni pláne nem. Kezdődött azzal, ami megadta az alaphangulatomat - kakukkos óra szindróma - hogy megkérdezte, mi is a bajom. Ó, ő ezen tud segíteni. Hozott egy homeopátiás italt, tudom léteznek ilyenek - és biztosan hasznosak is - amin vki másnak a neve volt. A hölgy nem jött vissza valamiért, ki tudja, bár más baja volt, de ez az én problémámra is jó lesz. Vegyem csak meg szépen. ?????????????? Legalább kicsomagolta/átcsomagolta volna, hogy ne érezzem annyira pofátlannak. Aztán masszázs, ahol lazulni kell/ene. Én eleve ideges voltam, mérges. És bele-belekérdeztem a dolgokba. Ettől ő is ideges lett. Mi az hogy kételkedem, hogy nem fogadom el feltétel nélkül amit mond. Felvetettem, hogy mások is vannak, akik egyéb úton gyógyítnak. "Most akkor döntsem el, mit akarok csinálni." Majd hozott egy bugyuta példát, gondolom csak az idegessége miatt, ami példának se volt jó, meg azt a benyomást keltette bennem... mindegy. És közben idegből gyúrta a patám, én meg sík idegesen hagytam... Meg lett az eredménye, kb. alig bírtam eljönni, meg menni egyáltalán. Nem maradok még egyszer olyan szituban, ami ennyire sok feszültséget okoz... Még kikísért, és kénytelen-kelletlen megvettem egy cd-t, szerencsére dvd épp nem volt :).Még új időpontot is kaptam. Rém erőszakos volt. Gyagya vagyok? Lehet. Mondhattam volna, hogy köszi, nem. De akkor még nem tudtam 100%-osan, hogy nem megyek vissza. És nem akartam rossz benyomást kelteni. Persze nem mentem.

Erről ennyit. Ott egy időre feladtam a próbálkozást spiritiszta vonalon. Vártam, hátha az orvosommal sikerül kiegyeznem...

Igazából mindig azt gondoltam magamról, hogy nyugodt, kiegyensúlyozottt ember vagyok. Aki ki tudja várni amíg megérik egy helyzet. Meg is döbbentem, amikor jóapám rám sütötte, hogy türelmetlen vagyok. Viszont így belegondolva, visszatekintve erre a rövidke egy évre... mindenbe belekaptam amibe csak lehetett. És aztán rendszerint iszonyú lendülettel visszavonulót fújtam. Mondjuk én ezt meg tudom magyarázni: amikor nem éreztem, hogy az a valami jó nekem, akkor nem rontottam vele tovább a helyzetemet. Valaki erre azt mondaná, duma! Tény, hogy reális időt nem adtam a dolgoknak, hogy kipörögjék magukat.

A táltosok nem voltak nekem az igaziak. Hátra arc! Majd az orvos. Még decemberben felvázolta, milyen állapotban kell lennem szintidőre (kb. tavaszra). A legnegatívabb jóslat a nagy halál volt, jobb esetben esetleg áttétek, egyébként pedig patológiás törés, de minimum nem tudok lábra állni stb... Nos ezek zöme nem következett be. Úgy gondoltam ez jó alap a tárgyalásra :). Én butuska!

Eleve felháborítottam az orvost, hogy ellent merek mondani, hogy nem tud meggyőzni, nekem nem számít az ő szava. Bár sok tekintetben nem romlott az állapotom, mert "eddig nem bántott még a tumorom", azért őszinte sajnálatomra növögetett lokálisan. Én úgy képzeltem, meginterjúvolom az egyébként nemzetközi szaktekintélyt, nem lehetne-e csak úgy kivágni a nem oda való részt. De ez semmilyen protokollban nincs benne, szakmailag elítélendő - egyébként ezt a gondolatot el is fogadom - és különben is darázsfészekbe nem nyúlunk. Majd jött a kevésbé emészthető lelki fröccs: Érdekes filozófiai kérdéseket vetek fel:van-e egyáltalán életösztön? /HM??? Van, ezért nem mérgeztettem le magam./ Hogy tudok ilyen nyugodtan ülni egy "tűzhányó" tetején? Ez akkora kudarc, mármint hogy nem mentem bele a kezelésbe, mármint hogy ő nem tudott meggyőzni, hogy legszívesebben visszaadná a diplomáját. Elmenne villamosvezetőnek... /Remélem ez nem fricska akart lenni a párom felé, aki autóbuszvezető és maximálisan támogat ezen az úton./ Annyira a nyelvemen volt, hogy hentesnek menjen, mert az testhezállóbb szakma. De fogtam a csőröm, részben, mert apám is benn volt, részben, mert kiakadatam volna. Ilyen-olyan tiszteletkörök után végülis arra jutott, hogy ebben a formában egy megoldás van, elkerülendő a tüdőáttétet az exartikuláció. Ez azt jelenti, hogy a végtagot izületből távolítják el. Bár kemo nélkül, ez se sokat ér...

Hát... nem, azt hiszem, ez se tetszik... - gondoltam, és marhára el voltam keseredve. Annyit éreztem csak, hogy ez a "buci" nő, és nyomja az izmokat, amitől azok nagyon fájnak, feszülnek... És Dr DR nem akar segíteni. Sőt! Ki akar nyírni agyilag is. Abban biztos vagyok, hogy látni se akar többet. Szerinte úgyis halott vagyok. Hihi.

Amit viszont utólag se értek, miért volt ez a nagy előadás? Ha én hisztizek, mert félek és mondjuk nem bízok benne sem, nem tudom mit kellene csinálnom. Mert valljuk be halál ide-oda, azért kínlódni utálok ám igazán. /Nem mintha nem lett volna/lenne benne elég részem./ Szóval szerintem a beteg lehet szubjektív. De az orvos? Egy "szinte hisztiző" doktor félelmetes, és szerintem az érzelmi nyomás ilyen intenzitással ilyan szituációban etikátlan.

Hm... erről sokkal többet lehetne írni. Lehet majd valamikor, valahol...

Végülis tovább léptem.

Persze azt tudni illik, ez egy speciális baj. A legrosszabb része a fájdalom. A pokoli erős, akár napokig tartó és elmúlaszthatatlan fájdalom. Úúúúúúúútálom amikor fáj.



Utoljára változtatva 09-01-2010 @ 03:58 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: zoria
(Ideje: 08-14-2010 @ 12:58 pm)

Comment: Kérlek ne haragudj, de nem értelek! Szerintem rossz helyen kerested a megnyugvást. Előre bocsájtom nem attól vagyok hívő, hogy a vasárnapi misén pénzt dobok vagy nem a perselybe. Igen, tudom sok csak a pénzre hajtó "csoda tevő" van. Hidd el nekem sok reikis, agykontrollos, ezoterikus és különböző hitű ismerősöm van. És bármelyikük teljesen ingyen megtanítja a hitet neked, mint nekem is megtanították. És ha tudsz hinni, akkor a többi könnyen megy. De magadban is kell hinned, mert másképp nem tudod megfizetni egy felsőbb rendű erő hatását. És ne megvenni akard, hanem kapd meg, érezd és használd és add tovább az erőt ami a szeretetből és jóból fakad. Gondolom nem leszek neked szimpatikus a véleményemmel, de ez hosszú idő tapasztalata. nálam. vali


Hozzászóló: kliedia
(Ideje: 08-14-2010 @ 01:49 pm)

Comment: Kedves Vali! Végülis igazad van. Én se ott tartok már, csak a történet. De tudod valamiért én olyan típus vagyok, hogy kell a bizonyosság. Győzzenek meg, hogy az adott dolog működik. Ne az legyen a benyomásod, hogy rossz sorsú, "beteg lelkű" - hú ez csúnyán hangzik - emberek vmibe belekapaszkodtak, és erőszakosan próbálják beléd dumálni. Amit itt nem írtam le, meséltek szemelvényeket az életükből, és az annyira nyomasztó volt nekem. Biztos nekem is a lelkem beteg, ha azt vesszük alapul, hogy minden betegség lelki eredetű, de nem voltam soha olyan mélységekben. És remélem nem is leszek... Az nem az én utam volt. Most van már hitem, megtapasztaltam dolgokat. rájöttem összefüggésekre. De ugye mindenhez érni kell a személyiségnek. Egyébként köszi az észrevételt :).


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds