[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 136
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 136


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

A személyes igazságról
Ideje:: 08-20-2010 @ 05:35 pm

Az igazság, vagy azt is mondhatnám, a valóság a felfokozott érzelmek, a feldolgozhatatlan fájdalmak, a felszabadult szeretet és a tapasztalaton alapuló józanész alkímiájából forr ki. Bármelyik összetevőt is domborítjuk ki a többi hátrányára, rögtön eltávolodunk az igazságtól. Az igazság megismeréséhez traumákra, hitre, alázatra, bizalomra, szeretetre van szükség. Az életünk eltelhet persze pusztán úgy is, hogy csak személyes sérelmeinkkel vagy vakhitünkkel foglalkozunk, és minden mást kirekesztünk látókörünkből. Dönthetünk így is… Egy valamit viszont nem árt szem előtt tartani: egy dolog sosincs jelen csupán önmagában, és sosem létezik a múltban vagy a távoli jövőben. Akármivel is kötjük meg tudatunkat, más tényezők is hatással lesznek az életünkre, akkor is, ha azokat tudatunkon kívülre rekesztjük. A jelen pillanat számára teljesen mindegy, hogy mi a múltbeli eseményekben ragadva, vagy a reményteli jövőbe kapaszkodva éljük az életünk. A jelen pillanat ennek ellenére is végzi a dolgát. Egy dolog minőségét kizárólag a jelen alkotja. A dolgok csak itt és most léteznek. Itt van a pokol és a menny is. Mi pedig dönthetünk arról, hogy melyikben szeretnénk élni. Tulajdonképpen folyamatosan döntünk is. Így életünk minden pillanatának minősége egy-egy döntés kérdése, melyet céltudatos cselekvés követ... Ez lesz a mi személyes igazságunk.


Utoljára változtatva 08-20-2010 @ 05:35 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: kisssp
(Ideje: 08-20-2010 @ 09:32 pm)

Comment: Nincs igazság. Ha mindenkinek van személyes igazsága, akkor az enyém is igazság, vagyis, hogy nincs igazság, tehát nincs igazság. Ha nincs, akkor az én személyes igazságam sem igazság, tehát van igazság...Höhöhö.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 08-21-2010 @ 07:54 am)

Comment: Úgy érzem, maga az igazság fogalma kicsit zavarossá válik az okfejtésben. Az igazság, mindig valaminek az eldöntése kapcsán kerül terítékre, és annyira relatív, hogy egyetemes igazságról valószínű nem is beszélhetünk. Persze vannak törvényszerűen meghatározott igazságok, melyek keretein belül kell élnünk, de mindenkinek a saját látása határozza meg azt, mit fogad el valóban igazságnak. Tehát véleményem szerint sincs igazság, csak nézőpontok és törvények. Szeretettel olvastalak.:)))


Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 08-22-2010 @ 11:13 am)

Comment: Mindenkinek igaza (igazsága)van! fTJ


Hozzászóló: szinba
(Ideje: 08-25-2010 @ 10:36 pm)

Comment: Köszönöm, hogy olvastatok Kedves hozzászólók, a véleményeket nemkülönben!:)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds