[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 206
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 206


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Ha harc, akkor legyen harc!
Ideje:: 10-02-2010 @ 10:19 am

Megint háború volt. Ott belül bennem. Most nem tudtam ki fog nyerni. Én vagy én? Előjött az a rosszabbik énem amit régen a saját kezemmel fojtottam meg. Az a rosszabbik énem aminek a temetésén diadalünnepet ültem. Most itt volt és harcolt velem.

Lassan, óvatosan lopta vissza magát abban a biztos tudatban, hogy senki nem veszi észre. Hogyan is vehették volna észre? Hiszen az élet örök körforgása már réges-régen a feledés homályába temette azt az embert akin uralkodni tudott.

De én mindig észre vettem a támadásait és rövid harc után győztem. Most keményen tartott magát. Sőt! Talán nyerésre is állt. Könnyű neki, hiszen segítői akadtak. És elérte a célját. Kitört rajtam az undor, a gyűlölet, a bosszúvágy. Szinte ordított bennem a „Taposd el! Tedd tönkre vagy ő tesz téged! Öld meg!”

De tévedett. Nem adtam magam ilyen könnyen. Inkább egy lakatlan sziget, ahol rájövök, hogy nincs panel-kaptár magamra zárható ajtaja, ahol magamba harapok ha enni akarok, de nem adom magam.

Szinte hallottam apu hangját ahogy mondja: Olyan vastag a bőr a képén, hogy ha abból csinálnának cipőtalpat ötven év alatt sem kopna el.

Ez a dühömre és a kiváltó segítőkre mind igaz. Mitől is lettem ilyen?

Attól, hogy a bajkeverő aki sértetten elvonult, és amikor máshol is kitelet a hét szűk esztendő visszasompolygott, mint a kutya, ha a disznó a vályúhoz engedi. De már ő a jó, a szép. Magába nem néz, csak oktat, de az én normáimba nem fér bele az életvitele amit diadalmas zászlóként lobogtat.

Attól, hogy az életművész mindenhol ott tündököl szégyenérzet nélkül, hányingert okozva. Hiszen a megalázkodó, kedvesnek szánt stílusa nyerő. Nem érti nálam miért nem, hiszen őt szeretik, nem engem. Gyűlöl, mert nem akarok tudni róla.

Attól, hogy akin segítek visszaél vele. Letépné a karomat és nem hagytam.

Attól, hogy én vagyok a hibás, mert már nem dolgozom ingyen, mert nem tűröm, hogy másnak is anyagi kárt okozzon. Most ezért engem vádol.

Egyszerre támadtak pár nap alatt. És ez az öntudatos, rosszabbik énem úgy érezte most eljött az ő ideje. Pár napos kemény vajúdás, fájdalom. A gyengülés jelei csak erősödnek.

De elég egy üzenet egy reikis baráttól: Mi van veled? Gyengül a kisugárzásod? Kapd össze magad! Segítsek?

Abban a pillanatban támadásba lendült a jobbik énem. „Köszönöm, már segítettél!”

És már hallom is a hangot. Ott belül, az elbújt magamat, a magabiztosat, aki tudja csak ő nyerhet:

Kit bántott, a bajkeverő? Nem téged. Igaz, akit bántott, azt szereted. De majd Ő megoldja. Ne te legyél a disznó aki elzavarja a csahost a vályútól.

Mi bajod az életművésszel. Mindenki bedől neki. Örülj, hogy te felismered és ki tudod kerülni. Előbb utóbb mindenki kikerüli. Inkább sajnáld, hiszen nincs őszinte érzése.

Te már csak ilyen lökött maradsz. Mindenkin segíteni akarsz. Nem mindenki hálás, vedd tudomásul! Ja? Neked az a hála, ha nem tépi le a karod? Akkor nézd meg, hogy kin akarsz segíteni!

Te vagy a lökött könyvelő! Egyszerűen küldd el. Üzletben nincs érzelem. Vagy elmegy vagy észhez tér.

Gondolkozz! De az agyaddal, ne a szíveddel! Akkor mi a bajod!? Önsajnálatot akarsz? Kapsz fél órát. De utána vége! Hiszen te is tudod, te vagy a jobb. Arról nem beszélve, hogy estére jó emberekkel kell találkoznod. Túl hiú vagy, nem viselnéd el ha észrevennék, hogy mi ment benned végbe. Akkor?

Valahogy így történt, hogy senkit nem bántottam, csak magam. Ez pedig megérte. Most hosszú időre be vagyok biztosítva arról, hogy nem támad bosszúvágy bennem. Főleg azért mert az csak Charles Bronson-nak állt jól.

Én meg imádom, ha szeretnek.


Utoljára változtatva 10-02-2010 @ 10:27 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Samway
(Ideje: 10-02-2010 @ 01:55 pm)

Comment: És szerinted nincs aki szeret téged???? Könyvelők gyöngye:))))


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 10-02-2010 @ 06:41 pm)

Comment: Téged mindenki szeret,...de az biztos, hogy van aki erre játszva megpróbál kihasználni. Redőny le, keressen másik könyvelőt, ..keressen olyat aki ingyen fog könyvelni neki...Hugi tudod! ....a tuloldalon vannak :))))) puszi agnes


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 10-03-2010 @ 08:28 pm)

Comment: Csúnya dolog kihasználni valaki jóhiszeműségét... Ne hagyd magad...:)))


Hozzászóló: Tupir
(Ideje: 10-04-2010 @ 10:51 am)

Comment: Nem kell hozzá egyéb csak egy jó szerződés....


Hozzászóló: Teru
(Ideje: 10-04-2010 @ 04:57 pm)

Comment: Zoriám drága, nem azt kell számolni hányan nem szeretnek, hanem azt hogy hányan igen és nagyon:-) Ölellek Teru


Hozzászóló: blue
(Ideje: 10-05-2010 @ 01:42 pm)

Comment: Mindenki a szeretetre vágyik, és valahol valamilyen szinten kihasználva érezzük magunkat, pedig nem szabadna. pusszantalak:))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds