[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 118
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 119

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Jellemek és szellemek 2. rész
Ideje:: 12-15-2010 @ 09:30 pm

Pécsi Ildikó színésznő mesélte egyszer: A színészkollégák közül sokan fölháborodtak, amikor Huszti Péter harmincegynéhány évesen Kossuth-díjat kapott. Nem a színészi teljesítményét vonta kétségbe senki, ekkor volt éppen túl a Hamlet-szerepen, hanem fiatalnak tartották hozzá. Ezeknek a kollégáknak ő is igazat adott. Azután néhány hónap múlva Huszti súlyos beteg lett, olyannyira, hogy volt egy időszak, amikor élet és halál között volt. Később, a fölépülése idején sokáig úgy festett, hogy nem biztos, hogy valaha is játszik még színpadon. Ekkor döbbent rá, hogy fiatalon is meg lehet halni. Ha akkor Huszti nem kap Kossuth-díjat, s időközben meghal, majd megkapta volna posztumusz? Az már csak a hozzátartozóknak lett volna jó és nyugtathatta volna magát a társadalom, hogy mégiscsak elismert valamit, amit esetleg korábban kellett volna. Vagyis mindent idejében kell elismerni és beismerni, mert bármikor meghalhat az ember.

* * *

Gyakran halljuk a munkahelyen, az élet legkülönbözőbb területein, hogy alkalmazkodnunk kell a helyzethez, változtatnunk kell és változnunk kell. A változtatással, a változással úgy általában egyetért mindenki, de amikor fölmerül a kérdés, hogy ez személy szerint hogyan érint bennünket, baj van. Miért pont én? Miért pont engemet? Hagyjanak békén! Aztán kezdődik a nagy bújócska, ki-ki hogyan tud a kötelezettség, az elvárás alól kibújni. A változtatásból, a változtatásba lesz valami, ami már régen nem emlékeztet arra, aminek indult. A Holt Költők Társasága című film egyik jelenetében a következők játszódtak le: „Mi az, hogy megvizsgálunk egy kérdést, megnézünk egy dolgot? Sokszor azt hisszük, hogy túl vagyunk rajta, de nem!” – mondta a tanár és fölugrott az asztalra. – „Látják, innen teljesen másképp néz ki minden. A kérdést minél több nézőpontból kell körbejárni, hogy minél teljesebb és valósabb képünk legyen róla.” Valahogy így szólt a tanár a diákjaihoz. Sokunknak, ahogy a tanár tette, föl kellene ugrania az asztalra. Sokan félünk ettől, mert könnyen szembesülhetünk önmagunkkal.



Utoljára változtatva 12-20-2010 @ 12:19 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés
Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds