[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 55
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 55


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Egy pillanat - a nunkáról
Ideje:: 01-21-2011 @ 08:43 pm

 

 

A munka elől nem bújhat el senki, hallottuk néhány nappal ezelőtt. Ez tartalmilag annyit tesz, mintha általában a munkanélküliek tehetnének róla, hogy nem dolgoznak.

            Mindannyian ismerünk olyan embereket, akiknek büdös a munka, akiknek égő dolgozni, akiknek elég az ilyen-olyan ellátás. Ezzel együtt sem kell általánosítani, összemosni a dolgokat.

            Innen már csak egy ugrás az a mondás, hogy aki nem dolgozik, az ne is egyék.

            Azt hiszem, az nem lehet vitás, hogy a munkanélküli emberek általában dolgozni szeretnének és csak azért nem dolgoznak, mert nincs hol. Azt is megállapíthatjuk, hogy ha valaki minél hosszabb ideig munkanélküli státuszban van, annál kevésbé van esélye munkába állni és egyre kisebb súlyú az a motivációs hatás, ami a munkavállalásra sarkallná.

            Az is evidencia, hogy mi volna jó az országnak. Jó volna, ha kevesebb volna a rokkantnyugdíjas, a munkanélküli, kevesebb társadalombiztosítási, költségvetési kiadásba kerülnének ezek a területek.

            Mondhatjuk azt is, hogy a hajó iránya jó, csak nem vettük még észre, a hajónk jelenleg a sivatag közepén áll. Na, ezzel a helyzettel kellene valamit kezdenünk!

 

 

                                                                                                           


Utoljára változtatva 01-21-2011 @ 09:45 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 01-22-2011 @ 09:08 am)

Comment: Azért most, az Eu beszédben elhangzott az is, hogy 1 millió munkahelyre lenne szükség. Ne hallgassuk el, hogy tudja Ő ezt, és reméljük el is éri, hogy a sivatagban vizet fakaszt, és végre elindul az a hajó. Persze, egy ember nem tud csodát tenni... Ehhez mindenkire szükség van... Szavazzunk bizalmat neki, hiszen a csodák sem egyik pillanatról a másikra következnek be. Nekem nagyon tetszett, ahogy kiállt a sok nyugati rabló kapitalista előtt Magyarországért, a Hazánkért, értünk!


Hozzászóló: Nefelejccss
(Ideje: 01-22-2011 @ 10:24 am)

Comment: Kedves Adalbert! Próbálom távoltartani magam a politikától (vérnyomás problémák miatt:)), ám manapság ez szinte lehetetlen. Én, kis családom, és baráti közösségem megalázónak érzi a munkanélküli segélyen való élést, ezért próbálja ezt csak végső esetre tartogatni, lábát lejárva munkát keres. Képzettségén jóval aluli munkát is örömmel vállal, hogy családját, önmagát - legalábbis minimális igények kielégítésével - eltartsa. Rokkantnyugdíjak? Szociális segélyek? Aláírom, vannak akik visszaélnek vele, ám nem az általános jelenség. És nem hiszem, hogy az ország gazdaságát az lendíti majd fel, ha ezeket az embereket munkába akarják fogni. Nagy részük valóban alkalmatlan a munkavégzésre. Selejtet termeljenek? Arra ott van a sok aktív is:)) A hajó jó irányban áll - írod. Bocsi, de nekem első asszociációm az Ezüsthajó volt... Hiába jó az irány, ha a fedézeten dirigáló emberek nem veszik észre, hogy legyen bár sivatag, vagy tenger, amin hajójuk ÁLL, mellettük honfitársaik ezrei szenvednek a sivatagi hőségtől, vagy a vízbefulladás közeli lehetősésétől. ...Rajtuk mentőöv van, és kellő anyagi fedezettel állnak a hajó tatján, hogy azt bármikor elhagyva egy mentőcsónakkal, élhető körülmények szigetére jussanak.


Hozzászóló: Adalbert
(Ideje: 01-29-2011 @ 02:58 pm)

Comment: Kedves Nefelejccss, a hajón új legénység van, akik most szembesülnek azzal, hogy meglehet, a sivatag közepén áll a hajó. Minden oldalon vannak és lehetnek hibák. Az arányokra azonban vigyázzunk! A vakondtúrást soha ne akarjuk a hegyhez hasonlítani! Ez nem azt jelenti, hogy a vakondtúrással ne foglalkozzunk! Abba is fel lehet bukni.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds