[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 75
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 75


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Kérlek benneteket!
-: veva
Ideje:: 02-11-2011 @ 08:30 pm



Igaz, hogy már régen volt, de biztosan van olyan közületek, aki emlékszik még Marcsira, azaz Khámára. Biztos van olyan is közöttetek, akiben jó emlékeket idéz fel a neve.
Azért írok most, mert nagyon beteg. A betegség neve: Guillain-Barre szindróma, és egyre rosszabbul van.

Arra kérlek titeket, hogy imádkozzatok érte!

Csak azért írtam ezt most ide, mert tudom biztosan, hogy vannak közöttetek, akik szerették, szeretik őt, s aki tud, azt nagyon kérem, hogy segítsen!

Istennek van hatalma arra, hogy meggyógyítsa őt, s ha sokan kérik, biztosan meg is hallgatja a kérésünket.

Köszönöm, ha gondoltok rá!

---------------------------------------------------------------------

2011-02-12.
Az elmúlt éjszakája jól telt, de a következő napok még lehetnek kritikusak. A betegség még nem állapodott meg, ezért kérlek titeket, hogy továbbra is gondoljatok rá, aki tud az imádkozzon!
Ő egy nagyon jó ember, és jó barát, az nem lehet, hogy egy ilyen borzasztó betegség összeroncsolja!

Beszélni nem tudok vele (most már egy hete kb.), az elmúlt napokban már alig tudta megtartani a telefont, örültünk, ha Lacival tudott beszélni...

--------------------------------------------------------------------------

2011-02-13
Mivel Marcsival nem tudok beszélni, ezért Laci minden nap tájékoztat az állapotáról (tudja, hogy mennyire izgulok érte). Délelőtt csak egy rövid bejelentkezés volt, hogy Marcsi éjszakája jól telt, nem voltak túl nagy fájdalmai.
A délutáni látogatás után (amikor be is engedték őket, pedig látogatási tilalom van, főleg mert az intenzíven van Marcsi) felhívott Laci, és már a hangján hallottam az örömöt, és már előre örültem, pedig még nem is tudtam semmit, csak azt, hogy ő örül. 
Elmondta, hogy Marcsinak jobb volt a kedve, és az is lehet, hogy meglassult az állapotrosszabodás folyamata (ezt mi gondoltuk így), igaz orvossal nem találkoztak, azt majd holnap, de már jobban tudott beszélni, mint tegnap, s amikor eljöttek, akkor integetett Laci után (már ez is haladás), de a kezét még mindig nem igazán tudja használni.
Tegnap és ma egy másféle kezelést (talán szteroidos?) kapott, mert a plazmaferezises kezelésektől nagyon legyengült, és egy kicsit fel akarják erősíteni.

Jelenleg ennyit tudok. Aki imádkozott érte, az még tegye mindig, mert még nem biztos, hogy vége van a rossz napoknak, de azt hiszem, hogy már bőven adhatunk hálát is Istennek ezekért a hírekért!

Köszönöm, hogy vele vagytok gondolatban!

 
2011-02-15
Tegnap volt plazmaferezises kezelése (amikor a vért tisztítják), utána megint rosszabbul volt, de amikor Laci bement hozzá, vagyis míg benn volt nála, közben jobban lett.
Mára újból nincsen túl jól, nagyon változékony a kedélyállapota... - az jutott eszembe, hogy nem akarja könnyen megadni magát ez a betegség. :(
Én viszont (és gondolom azok sem, akik szeretik és tisztelik őt) a hitemet nem adom abban, hogy meg fog gyógyulni!
Ma is sokat gondolok rá, és imádkozom, hogy stabilizálódjon teljesen az állapota!
(önző vagyok, de szeretném vissza az egészséges, kedves, sürgő-forgó, rám is figyelő barátomat!)


2011-02-17
Ma már jobban volt. Már fel is ülhetett. Egyre jobban tudja használni a kezét, ami nagy öröm, mert ezek szerint a betegség megállt! :)
Holnap még lesz egy plazmaferezises kezelés.
Remélem, reméljük, hogy azt is jól átvészeli. Ha igen, elengedik az intenzív osztályról.

Várom már!

Ezt a napot még éjfél után kezdtem.
Nemrégen beszéltem Marcsival (néha írtam neki sms-t, és most is drukkoltam, hogy legyen nála a telefon -mert néha elvették tőle- és legyen elég ügyes a keze, hogy el tudja olvasni... - és felhívott!!!).
Kezelés után volt épp, mondta, hogy most eléggé fájt. Remélem ezzel vége az intenzíves korszaknak, és hogy jól tűri majd a kezelés utóhatásait is, mert azok is meg szokták viselni.
Elmeséltem neki, hogy nagyon sokan gondoltak rá, s hogy még ide a fullra is beírtam, és biztosan nagyon sokan imádkoztak is érte. Azt mondta, hogy érezte, hogy sokan vele vannak, s hogy ő volt "a legboldogabb beteg" (ez szó szerinti idézet volt), mert érezte a felé áramló szeretetet.

Remélem, hogy Isten a továbbiakban is vele lesz, s ha még lesznek nehéz napok, azokon is átsegíti.

Köszönöm mindenkinek, aki Marcsira szánt és szán időnként néhány percet, pillanatot, mert lám nincs hiába egyetlen jó gondolat sem!


2011-02-20 
Pénteken még úgy volt, hogy Marcsi hétvégén talán kijöhet az intenzívről, de végül meggyőzték az orvosok, hogy kell még a több odafigyelés, amit azért az intenzív osztályon biztosabban megkap, mint ott, ahol sokkal kevesebb a nővér.
Nemrégen beszéltem vele egy pár szót, jókedvű volt a hangja, épp az ebédjét melengette a nővérke. Mondhatjuk azt, hogy már önállóan (szinte) iszik és eszik, bár a keze még elég gyenge. Viszont ez már nagy haladás.
Pénteken többszörös segítséggel a lábára állították, de mindvégig fogták őt, mert még nem tudná megtartani a lába - de majd fogja...! :)

Nem győzöm köszönni a sok imát, és rágondolást!
(...s a hitet is köszönöm Istennek, ami erre képes!)

 
2011-02-25
Mivel többen is jeleztétek (nemcsak itt :)), hogy szeretnétek tudni, hol tart Marcsi a felépüléssel, gondoltam mégis írok ide, aztán majd ha végleg hazakerült, akkor hagyom abba. Addig néhány naponként (vagy hetenként) jelentkezem. Remélem jó lesz így!

Ezen a héten már nem az intenzíven kezelték, de egyre javult (ha lassan is). Próbálták felkészíteni a következő lépcsőre, ami egy rehabilitációs kórházi gyógykezelés. Jövő hétfőn oda viszi majd a családja.
Azért nem a kórház, és mentő, mert most éppen otthon van!!! :)
Nagyon kérte az orvost, hogy egy kis kórházi szünetet engedélyezzen a számára, s az megengedte. Így a lelke is felüdül egy kicsit otthon - Laci meg igyekszik nagyon vigyázni rá.
A lakásban járókerettel, vagy épp Laciba kapaszkodva közlekedik.

Most itt tartunk (azaz tart).
Jövő héten majd jelentkezem.
(hehe! Mint egy tudósító. ;-)
Mostanára a blog, de az én hangulatom is megváltozott, és ez olyan jó!!! :)) )

 



Utoljára változtatva 02-25-2011 @ 07:55 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Samway
(Ideje: 02-11-2011 @ 09:12 pm)

Comment: Évi...jobbulást kívánok neki...utána néztem, szörnyű betegség...sajnos


Hozzászóló: Teru
(Ideje: 02-11-2011 @ 09:23 pm)

Comment: Kedves Évi, nem kell ismerni azért, hogy imádkozzunk érte, Vele, Veled vagyunk. Szeretettel Teru


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 02-11-2011 @ 10:02 pm)

Comment: Megdöbbentő a hír, és teljes gyógyulást kívánok. Szörnyű betegség. :((((((


Hozzászóló: winner
(Ideje: 02-11-2011 @ 10:03 pm)

Comment: Én is jobbulást kívánok neki. Remélem, hogy meggyógyul. Nem lehetetlen.


Hozzászóló: Anne20
(Ideje: 02-11-2011 @ 11:12 pm)

Comment: Ha kommunikálsz vele, Veva, add át neki, hogy jobbulást kívánok, puszilom, és sokat gondolok Rá. Nekem sok pozitív emlékem van róla és Laciról. És Neked is jó egészséget, Veva! :))) Puszi: Anne


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 02-12-2011 @ 12:11 am)

Comment: Gondolok rá... Szívből kívánom, hogy gyógyuljon meg! Mond el neki veva, hogy sokan szorítunk érte! Nagyon sajnálom... Rendbe fog jönni! Ölellek !


Hozzászóló: trendo
(Ideje: 02-12-2011 @ 05:10 am)

Comment: Igen, emlékszem rá, az elsők között volt, akit innen megismertem. A Jóisten legyen hozzá irgalmas, vegye el szenvedéseit.


Hozzászóló: stando
(Ideje: 02-12-2011 @ 08:48 am)

Comment: Vevocska! Ha beszélsz Marcsival, üzenem, hogy türelmet és kitartást! Meg fog gyógyulni. Tudom. És ne felejtsd el átadni a szeretetölelésem, mindkettőjüknek.


Hozzászóló: veva
(Ideje: 02-12-2011 @ 08:51 am)

Comment: Köszönöm mindenkinek, aki imádkozott érte, és gondolt rá!


Hozzászóló: veva
(Ideje: 02-12-2011 @ 08:59 am)

Comment: A fontosabb információkat nem hozzászólásba írom, inkább bele a blogba.


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 02-12-2011 @ 06:34 pm)

Comment: Vevocs! Én tagja vagyok egy vonzás klubnak, akik rendszeresen teljesítenek ilyen energiaküldéseket bajba jutott emberkéknek. Ha érdekel, priviben megadhatom az elérhetőségüket. L


Hozzászóló: aranytk
(Ideje: 02-12-2011 @ 08:23 pm)

Comment: Drága Vevocska, nagyon megdöbbentem a hír hallatán, amit Marcsiról hoztál... Imádkoztam, s imádkozom érte... és küldök neki Fényt, tiszta szeretetből. Szeretettel gondolok mindig rá, amióta csak megismertem Őt. Kérlek, mondd meg neki, hogy meg fog gyógyulni!!! Ölelem Őt, és nagyon szorítok érte!!! Köszönjük, hogy értesítettél bennünket. Hiszem, hogy a sok segítő energia el fog jutni hozzá! Ölellek Téged is Vevocska!


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 02-12-2011 @ 09:41 pm)

Comment: Köszönjük, hogy tájékoztatsz minket. Nagyon sokat gondolunk rá. Hinni kell, hogy maradéktalanul meggyógyul. Kérlek mondd meg neki, hogy az egész Full szeretettel gondol rá, és várja a jó híreket, minél gyorsabban. Szeretettel: Anna


Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 02-12-2011 @ 09:57 pm)

Comment: Én is gondolok Vele. J


Hozzászóló: LEKA
(Ideje: 02-12-2011 @ 11:08 pm)

Comment: Facebookon már olvastam. Gyógyulásához szeretetem küldöm:)


Hozzászóló: Lacoba
(Ideje: 02-13-2011 @ 08:15 am)

Comment: Reménykedni kell, együtt vagyunk vele, legyen erős.


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 02-13-2011 @ 09:49 am)

Comment: Kedves Hölgy - szerettem a társaságát, és nagyon sajnálom, hogy minálunk ez már múlt idő...Imádkozom mihamarabbi felépüléséért. Tisztelettel - miki


Hozzászóló: Atlantiszi
(Ideje: 02-13-2011 @ 06:48 pm)

Comment: Jaj, ne! Nem lehet, hogy ez a kórság eltiporja! Ha beszélsz vele, Veva, kérlek, mondd meg, én is nagyon sokat gondolok rá, és kívánom, hogy rendbejöjjön! Kháma egy nagyszerű ember! Lacinak is sok erőt és kitartást kívánok, és kívánom neki, úgy is, mint Mafinak, ogy Marcsi mihamarabb felépüljön! Köszönöm Veva, hogy itt, ezen a helyen értesítettél minket, úgy értem, minket, fullosokat, és így, sokan együtt, talán elérhetjük, hogy a közös akarat, érzés, szeretet, rengeteg jókívánság, ima, stb. eljusson a címzettig.


Hozzászóló: Móka
(Ideje: 02-13-2011 @ 06:59 pm)

Comment: Imádságos lélekkel,lélekben együtt, imádkozom érte.


Hozzászóló: veva
(Ideje: 02-13-2011 @ 09:46 pm)

Comment: Újból köszönöm mindenkinek, aki tiszta szívvel tudott rá gondolni és imádkozni érte, mert úgy tűnik, nem volt ez hiába. A blogba írok pár sort a máról. :)


Hozzászóló: prayer
(Ideje: 02-14-2011 @ 07:34 am)

Comment: Beteg vallástalanságommal időnként Istent keresve, most érte nem röstellem koptatni térdem. Kívánom a teljes felépülést. Én nagyon szeretem Őt, mint Embert, mint alkotót.


Hozzászóló: blue
(Ideje: 02-14-2011 @ 07:42 am)

Comment: Mielőbbi gyógyulást kívánok Marcsinak!


Hozzászóló: norbert
(Ideje: 02-14-2011 @ 09:35 am)

Comment: Gondolok vele, s kívánok neki hitet és bizalmat a gyógyuláshoz.


Hozzászóló: Móka
(Ideje: 02-14-2011 @ 11:41 am)

Comment: Hajrá Marcsi, veled vagyunk.Csak így tovább.Jobbulást és kitartást.


Hozzászóló: veva
(Ideje: 02-14-2011 @ 02:33 pm)

Comment: Szerintem ezekben a napokban derül ki, hogy megállt-e a rosszabbodás folyamata!


Hozzászóló: ho
(Ideje: 02-15-2011 @ 07:18 am)

Comment: Remélem a legjobbakat...


Hozzászóló: veva
(Ideje: 02-15-2011 @ 10:08 am)

Comment: ...én is remélem... - a mostani állapotáról írtam néhány sort a blogba.


Hozzászóló: lena1
(Ideje: 02-15-2011 @ 04:02 pm)

Comment: Imádkozom érte...


Hozzászóló: soman
(Ideje: 02-16-2011 @ 06:45 pm)

Comment: Teljes szívemből...


Hozzászóló: veva
(Ideje: 02-17-2011 @ 12:52 am)

Comment: Apró, jó híreket hoztam a szerdáról.


Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 02-17-2011 @ 07:30 am)

Comment: Igazán jó hír Éva!


Hozzászóló: veva
(Ideje: 02-17-2011 @ 11:06 am)

Comment: Köszönöm Istennek és nektek, akik sokat gondoltatok, és imádkoztatok Marcsiért! Majd a blogba még írok


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 02-17-2011 @ 06:17 pm)

Comment: Jó volt olvasni, hogy egy kis javulás történt. Nagyon sokat gondolok rá, és arra, hogy meg kell gyógyulnia maradéktalanul. Így lesz kedves Veva... De az is borzasztó, hogy ehhez miken kell keresztül mennie. Erőt és kitartást kívánok neki ehhez. Köszönöm, hogy tájékoztatsz minket. Ölellek: Anna


Hozzászóló: Móka
(Ideje: 02-17-2011 @ 09:42 pm)

Comment: Az örömtől megkönnyezve olvasom a soraidat, és hálát adok a Jó Istennek, hogy meghallgatja az imáinkat.Szeretettel ölelem Őt és bízom a gyógyulásában.


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 02-19-2011 @ 09:14 am)

Comment: Tudom, Marcsi meg fog gyógyulni. Vele vagyok.


Hozzászóló: Atlantiszi
(Ideje: 02-19-2011 @ 11:09 pm)

Comment: Veva, mi újság? Ugya joban van Marcsi? Minden nap eszembe jut. Nagyon drukkolok neki!


Hozzászóló: veva
(Ideje: 02-20-2011 @ 12:36 pm)

Comment: Rögtön írok egy pár sort a blogba.


Hozzászóló: Atlantiszi
(Ideje: 02-20-2011 @ 01:05 pm)

Comment: Köszi az újabb jó hírt!!!!! Hajrá Marcsi! :)


Hozzászóló: veva
(Ideje: 02-20-2011 @ 05:59 pm)

Comment: Mivel nemsokára lecsúszik a látható írások közül a Marcsiról szóló blogom, még egyszer köszönöm mindenkinek az imákat és a felé áramló szeretetteljes gondolatokat! Remélhetőleg most már a javulás jön, és megnyugodhat az életük! --------------------------------------------------------------------------------------------------------Köszönöm Istennek és NEKTEK! Sziasztok! :)


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 02-20-2011 @ 06:57 pm)

Comment: Köszönjük a híreket veva! Különösen jó, hogy lassan, de biztosan javul Khama!:)) Sokszor eszembe jut, sok-sok erőt kívánok neki!:))


Hozzászóló: aranytk
(Ideje: 02-23-2011 @ 10:25 pm)

Comment: Mi köszönjük, hogy értesítettél bennünket, és hírt hoztál róla. Kérlek, a későbbiekben is írj nekünk az állapotáról. Nem baj, ha legördül a blog. Aki akarja, később is megtalálja. Ölelem Marcsit. És Téged is, Vevocska.


Hozzászóló: veva
(Ideje: 02-25-2011 @ 07:56 pm)

Comment: Mivel még látszódik, így is jelzem, hogy néhány újabb sort írtam a fejleményekről. :-))


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 02-25-2011 @ 08:34 pm)

Comment: Éva nagy örömet szereztél az utolsó bejegyzéseddel ,imádkozunk Marcsi felépüléséért....puszika neki


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 02-25-2011 @ 08:43 pm)

Comment: Végtelenül örülök, hogy javul, és így a gyógyulás egyre közelebb van. Szeretettel gondolok Rá nagyon-nagyon sokszor. Várjuk a további híreket veva, és ha lefut, akkor nyiss kérlek egy újat. Köszönjük. :)))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds