[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 61
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 61


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Beleesetem a krumplivalba
Ideje:: 02-19-2011 @ 10:52 pm

Tegnap, a szokásos reggeli mindenfélék után első utam a közértbe vezetett.
Hazafelé jöttömben kitaláltam, hogy palóc levest, és sonkás-gombás-sajtos spagettit fogok főzni. Igenám, de nincs fent krumpli! Vagyis, mielőtt bejönnék a lakásba, irány a pince!

Emlékeztem rá, hogy a krumplisláda elérhető részében még volt egy adag krumpli, egy már jócskán kiürített zsákban. Az pont elég is lesz.

A pincében sejtelmes homály honolt, a krumpli pedig egy hóhaljig érő hatalmas kartondobozban lakik zsákostul.
Nosza, be a homályba, tapogattam a krumplit, de csak nem értem el, aztán, amikor mégis, rájöttem, hiába akartam időt és lépcsőzést spórolni, nincs nyitott krumpliszsák, (pedig itt volt!) fel kell mennem ollóért, zseblámpáért, meg egy szatyorért, amibe a kellő mennyiségű krumplit beleszedve fel is tudom vinni.
De a lépcsőzést kétszer mégis csak el akartam kerülni ( a pinébe le 11 lépcső, a kertben a bejáratig 9, az előszobától a felső szintig, ahol a konhya is található még 24 lépcső, namost ez oda-vissza közel száz!), ezért addig kutattam a pincében, míg találtam egy fűrészt.
Gondoltam, majd ezzel elnyiszálom a krumplis zsákot.
És majd a közértes szatyromba szedem a krumplit. Legfeljebb kimosom utána.

Igenám, de a fűrészeléshez mind a két kezem kellett, mert az egyikkel a zsákot tartottam a fűrész alá, a másikkal pedig nyiszatoltam a hálót, ezért a szatyrot leraktam a szerszámos polcra.
A krumpli nagyon mélyen volt, lévén már csak 2 zsák egymás mellett elterülve a kartondoboz alján, és ráadásul a tőlem messzebbi oldalán. (De hová lett, ami elöl volt a ládában? A megbontott zsák maradéka? ) Mivel a teli zsák nehéz, nem tudtam közelebb ráncigálni. Ott kellett kiszabadítanom a hálóból legalább 10 krumplit, ahol volt.

Hozzáfogtam. Bőszen nyiszáltam - amit nem is láttam, csak tapogattam - de csak nem akart sikerülni a dolog, messze volt, nem tudtam elég erőt kifejteni.
Ezért jobban belehajoltam a ládába, ami lévén kartonból, előbb csak kicsit, majd egészen berogyott, én pedig szabályosan beestem a krumplik közé.
Kalimpáltam egy kicsit a lábaimmal, de ettől csak még jobban besüllyedtem a dobozba.
Ilyeténképpen viszont sikerült kifűrészelnem néhány nagyobbacska krumplit a zsákból, de nem tudtam hová tenni! A szatyor ugyanis még mindig a plcon volt - ugyan, mitől ne ott lett volna?
No, sebaj, megoldottam.
Lábaim a levegőben, törzsem hasmánt a krumplik között, oda se neki, a vállam fölött lazán kihajigáltam a kiszabadított krumplikat a "szabadba", vagyis a pincébe, valahová...
Miután nagy keservesen sikerült taplra evickélnem, következett az expedíció második része: össze kellett keresgélni a kidobáltakat...

Találtam néhányat itt-ott, hogy mindet-e, azt nem tudom.

De akkor is győztem!

Amikor a lakásba beléptem, középső fiam, aki ott állt a konhyaajtó előtt, a 24. lépcsőfok tetjén, így szólt:

- Felhoztam azt a maradék krumplit zsákostul, ami ott elöl volt a ládában, lécci csinálj palóc levest! Olyan régen volt...

Aztán, mintha csak Kis Mukk varázscipője lett volna rajta, le - majd felszaladt a szatyraimmal a konyhába. Mintha sem a lépcső, sem a többkilós szatyrok nem is léteztek volna...



Utoljára változtatva 02-20-2011 @ 10:28 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: agnes
(Ideje: 02-20-2011 @ 08:13 am)

Comment: Te jóságos Manó! Inkább a fiad, aki kitaláta még a gondolatod is. Tudod, elképzeltelek, bocsi, de nevettem, és végtelenül kedvesnek találtam történeted. szretettel


Hozzászóló: Atlantiszi
(Ideje: 02-20-2011 @ 11:12 am)

Comment: Ha nevettél, örülök neki. Mert akkor elértem a célom, ami nem kevesebb volt, mint néhány derűs percet szerezni a bejegyzést elolvasóknak. :)


Hozzászóló: veva
(Ideje: 02-20-2011 @ 12:29 pm)

Comment: Hátnoigen! :-))) Elképzeltem az egészet, és hangos mosolyra fakadtam! Köszönöm! :) Azért remélem, maradandó sérüléseket nem szereztél a krumplikon kívül! ;-)


Hozzászóló: anyatka
(Ideje: 02-22-2011 @ 10:01 am)

Comment: :))) Biztosan e legfinomabb palóclevest tálaltad aznap:)))


Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 02-23-2011 @ 10:00 am)

Comment: Na, ez aranyos volt! Szép napot! J.


Hozzászóló: Teru
(Ideje: 02-26-2011 @ 07:55 pm)

Comment: Talán érdemes lenni egy ollót tartani a pincében. Holnap esetleg pörköltet ennél és hagymáért mész vadászni:-)))) Jót nevettem, köszönöm. Üdv Teru


Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 02-28-2011 @ 02:49 pm)

Comment: Nekem van soksoksoksok ötletem,hogyan lépjünk a krumplinkkal közvetlen kapcsolatba,avagy, helyből miként juthatunk gyorsan krumplinkhoz!:-)


Hozzászóló: Atlantiszi
(Ideje: 03-02-2011 @ 02:02 pm)

Comment: :) :) :)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds