[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 172
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 172


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Confused.gif
Állásinterjú 2011.
Ideje:: 03-26-2011 @ 01:03 pm

Munkát keresni hálátlan dolog. Egyrészt mert azt jelenti, hogy épp most nincs, másrészt mert bizonyos idővel szépen aláássa az ember önértékelését. Különösen akkor van ez így (mondjuk ki bátran: manapság) amikor a kínált munka és az elvárt követelmények, hát finoman szólva sem képeznek közös részhalmazt. Ahogy én látom, kissé paradox helyzet állt elő. Máris elmondom mire gondolok. (Természetesen karikírozom némiképp, de egyáltalán nem olyan nagyon!) Amikor például erkölcsi bizonyítványt kérnek tőlem, hogy ezzel is igazoljam, mindenrendű emberi alkalmasságomat a „textilgyári rakodó” munkakör betöltéséhez, akkor elgondolkodom. És arra jutok, hogy szerintem ez az ország ezt nem engedheti meg magának. ( Azzal a munkanélküliségi mutatóval, amivel rendelkezik…) Aztán továbbgondolkodom, és rájövök: Bár az ország nem is, de az ilyen-olyan munkáltatók, a cégek, a multik bizony igen. És bizony pont a már fent említett munkanélküliség okán. Mert ha nekem nem tetszik, szevasz tavasz! Mögöttem nyolcszázhetvenháromezer jólképzett, „erkölcsös” munkanélküli várja, hogy textilgyári rakodómunkás lehessen…

Szóval csak bosszús vagyok kicsit…

És nagy haragomban jól meg is írtam egy ilyen valamit! Ezt elrakhatják maguknak a kamrába télire! Mert nonszensz, mert röhejes, mert abszurd, hogy itt tartunk. (Szerintem!)

 

-         Üdvözlöm Norbert! Jöjjön be bátran. Foglaljon helyet.

-         Köszönöm… nagyon kedves.

-         Norbert, örömmel üdvözöljük önt ismét, a felvételi casting nyolcadik körében. Olyan ez már mint egy rossz házasság nemde?

-         Hát én…

-         Csak vicceltem.

-         Ugye azt hiszi, hogy ez a nyolc kör, nyolc forduló is volt egyben?

-         Nos… valóban volt egy halvány reményem…

-         Nem-nem. Azok csupán elő-beszélgetések voltak, hogy érdemesnek találtatik-e egy igazi állásinterjúra...

-        Ó...

-        Ne rémüldözzön! Végülis itt van nem igaz?

-        De csak...

-         Norbert ugye tudja, hogy ez egy nagyon komoly ajánlat?

-         Igen tudom igazgató úr. Ezért is nagy öröm, hogy…

-         És azt is tudja, hogy ide nem kerülhet be akárki igaz?

-         Biztos vagyok benne, mert…

-         Nos, Norbert, a helyzet az, hogy mi analizáltuk, és kiértékeltük… önt.

-         I-igen?

-         Így van. Összesítettük az anyagát, és a következőre jutottunk. Az ön által benyújtott szakmai önéletrajz tulajdonképpen az elmúlt három hónap legjobb ajánlása. Kifejezetten meggyőző. A családi hátteréről begyűjtött információink alapján azt mondhatom, remekül kiheverte, hogy a szülei tizenegy éves korában elváltak. Ezt egyébként a múltkor készített pszichológia teszt is alátámasztja. A négyezer pontos feladatlapon mindössze egyetlen levonást kellett eszközölnünk. Az „Ilyen embernek látom magam” című kifejtő feladatban meghagytuk, hogy önvallomása minimum ötszáz sor legyen. Ön csak négyszázkilencvenhatot hozott össze, de ezt nem éreztük kizáró oknak. A többszörös személyiségtesztet, amit a nemzetbiztonsági hivatalnál töltött ki, ugyancsak jelesre értékeltük. A NASA által rendelkezésünkre bocsátott hőkamerás és műholdfelvételek alapján pedig azt mondhatom, ön példás, és józan életet él mind hétvégente, mind pedig esténként a hálószobában… Gyermekkori képein, kifejezetten intellektuális, olykor elhivatott kifejezés ül arcán, amit szintén megfelelőnek ítéltek kollégáim. Vér és vizeletmintája, amit a legnagyobb titokban csempésztünk ki az Egyesült Államokbeli NORAD bázisára, tökéletesen alkalmassá teszik önt a feladatra, csakúgy mint felsőfokú spanyol és norvég, illetve középfokú angol és lengyel nyelvvizsgája, ám sajnos… ezt a „csavargyári takarítói” állást most nem sikerült megszereznie. Mert bár versenytársa semmilyen szinten nem felelt meg az általunk támasztott követelményrendszernek, de hát mégiscsak ő a kollégiumi szobatársam fia… No ne keseredjen el! Azért nagy meccs volt! Kapcsolatok híján ilyen sokáig állva maradni… nem akármilyen teljesítmény! Igazán örültem. Viszlát!

 

 

 



Utoljára változtatva 03-26-2011 @ 01:06 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: trendo
(Ideje: 03-26-2011 @ 06:39 pm)

Comment: Jó lenne egy jóízűt röhögni ezen, de sajnos nemigen megy. De ez nem az írásod hibája!


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 03-26-2011 @ 06:46 pm)

Comment: Sajnos Norbi csak egy kényszeredett mosolyra telt...a nem az írásod miatt...az "csillagosötös" hanem az egész írás tartalmának igazsága miatt...de majd mi megmutatjuk a világnak ország vezetői...teremtenek milliónyi munkahelyet...az az munkanélkülit...mert eddig ez már sikerült


Hozzászóló: norbert
(Ideje: 03-26-2011 @ 08:22 pm)

Comment: Igen Trendo. Ebben az a szomorú, hogy nem vicces. És ha tudnád, hogy a párbaszéd egy része egy cimborám valós élményén alapszik... Nagyon örültem neked.:-) Üdv! Norbi


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 03-26-2011 @ 08:26 pm)

Comment: Istenem Norbi, mit is mondhatnék. A férjem két éve munkanélküli, legalább 200 pályázattal a hátamögött, aminek csak a benyújtása is több százezerbe került, a bizonyítványok hitelesítése, a mindenhová eredeti erkölcsi bizonyítvány követelménye miatt. A legtöbb helyről arra sem méltatják az embereket, hogy válaszoljanak. Volt olyan meghallgatáson, ahol mérnököt kerestek, és végül az állást egy középiskolai végzettségű emberrel töltötték be. Természetesen nem azért, mert jobban megfelelt a helyre. Szóval a helyzet annyira katasztrofális, hogy már attól ideges leszek, ha csak meghallom a tv-ben a sok süket szöveget, ami a jövő lehetőségeiről szónokol. Történni viszont nem történik semmi! Nem benned a hiba Norbi. De ez nem vigasz, ezt tudom. Szeretettel ölellek: Anna :)))


Hozzászóló: norbert
(Ideje: 03-26-2011 @ 08:26 pm)

Comment: Sajnos Matyibá csak egy kényszeredett mosolyra telt... nem a hsz-ed miatt...az "csillagosötös" hanem mert neked is igazságod vagyon.:-)) Köszönöm, hogy olvastál.:-) Üdv! Norbi


Hozzászóló: norbert
(Ideje: 03-26-2011 @ 08:35 pm)

Comment: Szia Anna! Eegen, azt hiszem okosat nem nagyon lehet mondani. A hozzászólásod egy tökéletes mai kórisme. És igazán jöhetne már az osztályos orvos, aki elolvassa ezeket a papírokat, mielőtt septofortot írnak fel a kaposi szarkómára... Na mindegy. Jó volt, hogy jöttél és olvastál.:-))


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 03-27-2011 @ 10:52 am)

Comment: Drága E-m! Csak röhögnék ezen, ha magam is nem élném és szenvedném éppen amiről írsz. Megy a próza is, látod?! Szarkasztikus humorban pedig mindig is verhetetlen voltál. :-) Jó volt itt olvasni.


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 03-27-2011 @ 06:41 pm)

Comment: Norbi!:) Humorba ágyazott történeted mögött nagyon is érzem, az indulatokat, amik munkálnak benned! (Ismerlek annyira!:))) A munkahely kereséshez kitartást és sikert! Prózát pedig írj csak, mert - ha nem lenne valós és "húsbavágó" a téma, nagyon jót derültem volna rajta... Puszi!:))


Hozzászóló: blue
(Ideje: 03-28-2011 @ 12:29 pm)

Comment: Halványan elmosolyodtam, miközben belegondoltam, hogy mennyire nehéz ebben az országban munkát találni, mert kifogás a munkáltatók részéről nagyon sok van. Ha magad vágsz vállalkozásba azzal sem mégy sokra, mert az állam a bevétel 90%-át elviszi...katasztrófális a helyzet...de fel a fejjel...szebb napokat Neked/Nektek!


Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 03-28-2011 @ 02:36 pm)

Comment: Fajdalmas az igazsága... a fiam is ezzel küzd, vagy lehúzás, vagy felesleges és végtelen körök, pusztán a HR életképességének, szükségességének a bizonyítására. Nem gyalázkodom, mert már a dühnél és mélyebb bennem a szomorúság. Írásod remek, mit mondjak, sarkától sarkáig kiváló. aLéb


Hozzászóló: norbert
(Ideje: 03-28-2011 @ 07:05 pm)

Comment: Gyöngy! Én hittel vallom, hogy minden idő eljön egyszer.:-) Miként a miénk is eljött, pedig arra aztán még a legnagyobb szerencsejátékosok sem adtak volna egy lyukas garast sem.:-) És mégis... :-) Szeretek veled itt találkozni. Mint régen...:-)


Hozzászóló: norbert
(Ideje: 03-28-2011 @ 07:09 pm)

Comment: Szia Zsuzsi! Tudod amikor egy jóbarátom elmesélte nemrég a saját interjú beszélgetését, (ami ennek az írásnak az alapját adja) akkor kaptam a végső lökést, hogy megírjam a magamét.:-) A próza meg... egy ideje már írok, de még nem lebbentettem fel a fátylat. Szerintem addig jó nektek...:-))) Jó, hogy itt voltál. Norbi


Hozzászóló: norbert
(Ideje: 03-28-2011 @ 07:11 pm)

Comment: Egyetértek veled Gaby. Jól látod a dolgot. Én meg téged láttalak régen, és örülök, hogy benéztél hozzám.:-) Norbi


Hozzászóló: norbert
(Ideje: 03-28-2011 @ 07:13 pm)

Comment: Köszönöm Béla. És mit is mondhatnék? Őszintén sok sikert a srácnak! :-) Baráti üdvözletem! Norbi


Hozzászóló: Attila61
(Ideje: 03-29-2011 @ 10:08 am)

Comment: Lupus est homo homini. / Ember embernek farkasa. Plautus A mondás nagyon régi, most mégis időszerű, ez uralja ma a földet! Sajnos! Írásod remek! Baráti Jobbom! Attila!


Hozzászóló: norbert
(Ideje: 03-29-2011 @ 03:12 pm)

Comment: Ez így van Attila... Örültem itt neked.:-)) Üdv! Norbi


Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 03-30-2011 @ 01:46 pm)

Comment: Szintén hasonló cipő tulajdonosa vagyok. A munkahely szó lassan valami misztikus, megközelíthetetlen dolgot fog jelenteni. Talán célszerű lesz a jövőben ott születni, ott felnőni, majd mint szerves része a munkahelynek, ott dolgozni. Egy biztos, az épületet elhagyni szigorúan veszélyes!:D Persze először valahogy be is kell kerülni...


Hozzászóló: norbert
(Ideje: 03-31-2011 @ 05:53 pm)

Comment: Zseniális hsz szimbolum!:-) És egyben keserű is:-( Köszönöm, hogy meglátogattál.:-) Üdv! Norbi


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.48 Seconds