[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 131
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 131


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Déli Krónika délután fél négy tájban..
Ideje:: 04-20-2011 @ 07:37 am

 

Déli Krónika délután fél négy tájban...

Kedves hallgatóink! Kissé megkésve jelentkezünk mai híradásunkkal, mert szerkesztőnk a Média Tanács intézkedése alapján nem jogosult új szemüveg készítésére, a régivel pedig nem látja a pontos időt. Ez azonban semmi hátrányt nem jelent hallgatóink tájékoztatásában, hiszen híreink zöme hosszú hetek, hónapok óta magnófelvételről tudósítja Önöket Országunk fellendülő fejlődési folyamatairól, felvirágzásáról, Vezetőink, Kormányunk, és új Alkotmányunk dicső eredményeiről.

Nos, azért lássunk néhány hírt, amit az MTI ugyan nem erősített meg, de az európai, és világsajtó ma leközölt.

Súlyos tragédia történt ma Budapesten, mikor államunk egyik legeslegfőbb közjogi méltóságának 2000 m2-es garzonlakásában tűz ütött ki. A tüzet még meg nem erősített források szerint az okozta, hogy lakója felgyújtotta a Népszabadság, és Népszava általa összegyűjtött példányait, valamint televizió készülékét, mikor az ATV Kálmán Olga műsorát sugározta.
Helyszíni tudósítónk szerint Vezetőnk, és családja nem szenvedett sérülést, mert az őket védelmező, lakásukban elhelyezett 492 fős TEK azbesztbe burkolva kimentették őket a lángok közül.
A riasztásra helyszínre érkező tűzoltók közül viszont sokan súlyos, életveszélyes sérüléseket szenvedtek, mert a televizió robbanásakor elejtették mankóikat, és nem tudtak menekülni.
A súlyosan sérült tűzoltókat mentőautókkal a város több kórházába vitték volna, ám a 60-65 éves mentősofőrök eltévedtek az állandóan átnevezett utcák forgatagában.
A kaotikus helyzet helyreállítására kivezényelték a rendőrség több alakulatát. Ők még keresik a bajbajutottakat, de mint szóvivőjük, a 64 éves Ősi Virág mondta, rendőreink a legmodernebb tolókocsijaikkal sem tudják átfésülni a várost, gyalogosan pedig semmi esélyük nincs.
A lakosság segítségét kérik, eldobott, már használhatatlan térképek, és GPS-ek irányt mutató útvonaljelzésében, valamint elhagyatott mentőautók felkutatásában.

Rövid hír: Az illetékes beterjesztők egy része visszavonta a gyermekek szavazati jogának bevezetését, miután próbaszavazást rendeltek el több óvodában, és a gyermekek a kijelölt X helyére ”török basa, nagy a hasa” illetve „kiskacsa fürdik” jellegű ábrákat rajzoltak. A politikailag éretlen szülők javaslata, hogy a választócédulák értékelésével egyidejűleg a Választási Bizottság rendezzen gyermekrajz szépségversenyt is.

Demonstrációra készülnek a rokkantnyugdíjasok, és a munkanélküliek. A szervezés több nehézségbe ütközik, részben mert a Szervező Bizottság megválasztott tagjai, vezetői a számukra létfontosságú gyógyszereket anyagi okokból kifolyólag nem tudták kiváltani, ezért otthonaikban, illetve a hajléktalan szállókon kénytelenek maradni.Akik még nem vesztették el közülük beszéd- és íráskészségüket,arra kérik éhségtől legyengült, de még közmunkára képes társaikat, hogy munkájukért kapott 20-30 ezres illetményük átvételekor ne csak saját önös érdekeikre gondoljanak, és saját, valamint családjuk számára fél kiló kenyérre dőzsöljék el a pénzt, de jusson eszükbe az a néhány millió ember, aki még ennél is szűkösebb körülmények között él, és segítsék azokat!
Parlamenti képviselőink egyhangúlag támogatják a javaslatot, hozzátéve, hogy a gazdasági válság őket is súlyosan érinti, mivel az Országház büféjében kapható csirkés-majonézes-salátás szenvicsben csökkent a Trappista sajt mennyisége.

Tisztelt hallgatóink!
Most érkezett legfrisebb hírünk, miszerint az Országyűlés egy egyéni indítvány alapján mgszavazta azt a legújabb törvényt, hogy a munkavállalók nyugdíj korhatárt 110 évre emelik. Kivételt képez ez alól a bírósági dolgozók, bírák csoportja, akik 35 évesen nyugdíjba kell, hogy vonuljanak. További kivétel azon képviselők csoportja, akiknek svájci bankszámlája, dédunokáik luxus életét biztosító anyagi fedezetet még nem éri el, és ennek érekében még újabb sarkalatos törvényeket, intézkedéseket kívánnak előterjesztni, és elfogadtatni.










Utoljára változtatva 04-20-2011 @ 07:42 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Samway
(Ideje: 04-20-2011 @ 08:22 pm)

Comment: Tökéletes Nefi :))) Humorban kifejezve nagyon súlyos a helyzet...elásták a gyerekeink-unokáink jövőjét...a hazugok


Hozzászóló: Teru
(Ideje: 04-21-2011 @ 02:30 am)

Comment: Drága Neffim, ha 110 évre emelik, akkor valamikor ötven év múlva jelentkezem:-)))) Igaz, nálunk már igy is 70 év, de az a negyen már semmi, ugyebár.-) Ölellek Teru


Hozzászóló: Lyza1
(Ideje: 04-21-2011 @ 05:23 pm)

Comment: Kedves Nefi! nagyot szól a humorba csomagolt valóság...Sajnos nagyon is igazad van több szempontból is...Sírva lehet nevetni rajta!...Puszilllak: Lyza


Hozzászóló: Nefelejccss
(Ideje: 04-22-2011 @ 12:02 pm)

Comment: Imádollak Sam! Miért van, hogy lényegi kérdésekben mindig ilyen nagy az összhang köztünk? Talán mert egyformán, nagyon okosok vagyunk?:)) Millió pusssz: Nefi


Hozzászóló: Nefelejccss
(Ideje: 04-22-2011 @ 12:10 pm)

Comment: Drága Terukám! 50 év múlva tehát randizunk:)) Bár félek, barátságunkat befelhőzheti, hogy az ifjonc 70-80-90 éves korosztály majd rád vet szemet, hiszen csinosabb vagy nálam. Máris őrült spórolásba kezdek, hogy 30-40 év múlva kozmetikai csodaszerek használatával lépést tudjak tartani Veled!!:)) Addig is özön puszi (még botoxtalan számmal): Nefid


Hozzászóló: Nefelejccss
(Ideje: 04-22-2011 @ 12:59 pm)

Comment: Drága Lyzocskám! Egyelőre még nevess, a későbbi krónikákon - félek - már csak könnyezni lehet majd... DE! Aggodalomra nincs ok, a könnyező szemek szépségápolására már új termék van a piacon, potom 129999 Ft-ért! Tehát jöhetnek az új "reformok", mi nők szépek maradunk:))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds