[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 255
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 255


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Elképesztő
Ideje:: 05-02-2011 @ 04:10 pm

Csak úgy kapkodom a fejem,manapság már mindenen. Nincs is semmi, amin ne akadnék ki. Sőt, úgy érzem magam, mint Alice, amikor beesett a nyúl üregébe, abban a bizonyos mesében. A világ úgy, ahogy van egy csapda. Nincs hely sehol eme bolygón, ahol béke honolna. Mindenhonnan fenyegetettség les ránk. Keserű tapasztalataim sem engedik lazábbra bennem a szorongást, szóval nem oldódik semmi. Mert a szemétséget, a kiszolgáltatottságot, a megalázottságot nem lehet megszokni! Ott van mindenhol. Utazok a buszon, felszállnak utasok, vesznek buszjegyet, majd felszáll a csinos popsi, és a buszsofőr máris korrumpálható, mert ennek a csinos popsinak nem kell az utazáshoz buszjegy. Figyelem az arcokat, alig észrevehetően, de azért mindenki nyugtázza a történteket, ennek ellenére senki nem mutatja felháborodását. Na és mi van a csinos popsival? Ő vajon ezt jópofa dolognak tartja? Vajon akkor is elfogadná a korrupciónak ezt az apró fajtáját, ha az ő érdeke bánná? Ha mondjuk házat építene, de egy szaki nem akarna számla nélkül melózni neki, ami lényegesen olcsóbb, de rizikósabb is egyben? És hány csinos popsi van, akiknek nem kell buszjegyet venni az utazáshoz, mert a buszsofőr úgy gondolja, ez még belefér? Kérem szépen, kicsiben kezdődik a korrupció, de hamar nagyra nő, és felfalja a tisztességes emberek adóit. Ja, azt még nem is mondtam, hogy az előtte való buszmegállóban pedig fel szeretett volna szállni egy hajléktalan, akiről látszott a hajléktalansága, viszont volt nála egy hivatalos papír, ami törvény erővel bír, és utazásra jogosít, de a buszsofőr úgy ítélte meg, ártana a közízlésnek, ha felengedné a buszra a szerencsétlent. Kérdem én, mi történne, ha a buszsofőr egyik napról a másikra maga is hajléktalanná válik, mer' miért ne, megtörténhet, akkor hogy fog állni a szája? Ehhez képest mindenki bámul ki az ablakon, és a fejében az motoszkál, nem szólok, szóljon valaki más, meg még az, hogy megyek haza, megint megnézem dévédén Vilmoskát Katikával, a cuki királyi párocskát, mert az sokkal érdekesebb, mint kiállni másokért, és egyszersmind önmagunkért is,mert nem lehet tudni, mi mikor kerülünk kirekesztettségbe az egyik buszmegálló járdaszigetén, és akkor már jólesne, ha valaki kiállna értünk, hogy embernek érezhessük magunkat.


Utoljára változtatva 05-02-2011 @ 04:10 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: blue
(Ideje: 05-03-2011 @ 07:17 am)

Comment: Érdekes, amit írtál. Nekem az a véleményem ezzel kapcsolatban, hogy jöhet egy ellenőr, aki viszont ellnőrzi a jegyeket, bérleteket...nos, akkor a "csinos popsi", ahogy fogalmaztál lebukott, tehát nem biztos, hogy olyan jó menetjegy vagy bérlet nélkül utazni. A korrupció viszont teljesen más dolog. Azt hiszem, hogy "fejéről büdösödik a hal", szóval ott kellene először is rendet tenni, és azt hiszem a buszjegy már csak egy csepp a tengerben...tényleg mi van akkor, ha a "csinos popsinak" volt bérlete?


Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 05-05-2011 @ 07:36 am)

Comment: Ilonám! Mert, amíg vannak aranyos kis dvd-k, (szappanhabos műsorok) szunnyad az istenadta nép. Amiről írtál volt, van és lesz. Mindkettő oldal! fTJ


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds