[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 259
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 259


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


smile.gif
Kínai arckép
Ideje:: 09-20-2004 @ 05:59 pm

Tanultam egy új játékot - ami azonban csak részben játék, bizonyos szempontból viszont nagyon komoly és elgondolkodtató, szinte művészi. A neve kínai arckép.

A játék abból áll, hogy valaki választ magának egy "modellt" a jelen lévők közül, a többieknek pedig kérdések alapján ki kell találniuk, hogy ki az. Azonban nem olyan kérdéseket tesznek fel, hogy "magas-e vagy alacsony?" vagy "milyen színű a haja?", hanem efféléket: "milyen szín lenne?", "milyen bútor lenne?", "gömb lenne vagy kocka?".

Rájöttem, hogy ezeket a képeket nem csak egymásnak festettük, hanem magunknak is: új megvilágításból vizsgáltunk meg valakit, akit ismerünk, és a megszokottól eltérő portrét "rajzoltunk" róla. De ennél is különlegesebb volt meghallgatni, milyennek látnak minket mások.

Például megtudtam, hogy az egyik fiú szemével nézve, képzeletével és érzéseivel megrajzolva én milyen lennék: világoskék szín lennék, madár lennék és tenger, nyugalom lennék, asztal lennék, gömb, és egy egyszerű, de elegáns cipő.

Elgondolkodtam azon is, hogy érdemes lenne másokról is ilyen kínai arcképet rajzolni, mert így bizonyos szempontból nehezebb, viszont szebb, érzékletesebb is megfestenünk az érzelmeinket és véleményünket. Olyan dolgokat láthatunk meg, amit eddig nem fedeztünk fel. Eddig még nem gondoltam rá, hogy anya napfény-színű lenne, egy kedves barátom szélfútta, göcsörtös fa, a húgom pedig egy mosoly - pedig milyen igaz! És milyen szép! És most már kicsit más szemmel is nézem őket. Többet látok belőlük.

Próbáljátok ki ti is! Ültessétek magatok elé képzeletben egy számotokra kedves személyt, és rajzoljatok róla kínai arcképet! Meglátjátok milyen szép, értékes mű lesz! - Szerintem nektek is tetszeni fog ez a játék!


Utoljára változtatva 09-20-2004 @ 05:59 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 09-20-2004 @ 07:23 pm)

Comment: Én ezt a játékot, vagy egy hasonlót, egy pszichológiai tesztként ismerem, ahol magunkról kell megírni, hogy milyen színek, tárgyak, növények, állatok stb. lennénk szívesen, és melyek nem. A válaszokból nagyon jól lehet következtetni az illető személyiségére. Érdekes játék.


Hozzászóló: csingi
(Ideje: 09-20-2004 @ 09:34 pm)

Comment: Tényleg nagyon érdekes. Meg is fogom próbálni.... aki a zenét képekben látja, talán egy képet is átültethet más dimenziókba... :)


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 09-21-2004 @ 08:45 am)

Comment: Még nem hallottam erről, de tényleg érdekes lehet - kíváncsi vagyok, hogy mások milyen tárgynak/állatnak, stb. azonosítanának be.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds