[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 291
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 291


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Álláskeresés
Ideje:: 05-06-2011 @ 04:27 pm

Időnként azért hasznos tagja is vagyok a társadalomnak, de leginkább állást keresek. Biztos nem járok egyedül ebben a cipőben. Pedig még végzettségeim is vannak. Ennek ellenére nehezen tudok még önéletrajzot is átadni a munkáltatónak, mert úgy fél tőle, mint a pestistől. Az álláskereső kis könyvembe pedig már egyenesen undorral hárítja el a bejegyzést, hiába kérem. Sok eszköz, amit úgymond a rólunk gondoskodni kívánó magyar állam hozott létre, nem létezik a munkáltató számára. Nem akarnak együttműködni benne az álláskeresővel, holott erre törvény kötelezi. Ha alkalmam van eljutni az állásinterjúig, azaz személyes találkozás jön létre munkavállaló és munkáltató között, akkor sem lehetek benne biztos, tisztában van vele a munkáltató, mit is tartalmaz egy önéletrajz. Távozáskor idegesen kapja fel a fejét, és kérdezi mintegy könyörögve, hogy:"ugye rajta van az elérhetőség?". A próbamunkáról már nem is beszélek, ami ugye azt jelenti, ingyen dolgozol, és a munkáltató majd nagy kegyesen eldönti, megfelelsz-e az elvárásainak, és ha igen, akkor értesít téged, jöhetsz dolgozni, immár pénzért. De erre nem sok esélyed van, ha még próba munkára sem vagy hajlandó, pedig abban van a lényeg. Viszont az még nem garancia semmire, ha vállalod az ingyen próba munkát. A hét napjaira behív hét különböző embert, és ingyen dolgoztatja őket, majd egyiket sem értesíti, rá esett a választás. Így egy országot fel lehet építeni, adómentesen. Szóval, része vagyok a gépezetnek, csak mint áldozat, és nem mint nagytőkés, aki büntetlenül teheti, ingyen dolgoztat. Ez olyan, mint ha én is így akarnék elhelyezkedni, azaz, bejelentem a leendő munkáltatómnak, hogy majd ha gondolom, benézek a hét egyik napján, és érdemi munkára fogom magam, ha úgy akarom, és közben vagy majd napok múlva jelentkezem nála, ha eldöntöttem, tetszik-e nekem az ott elvégzendő tevékenység, vagy elegánsan lelépek, de előtte közlöm, nem felel meg az elvárásaimnak a munkahely, de azért elvárom, fizessen meg, ne töltsem hiába az időmet. Az állások többsége meg van ugyan hirdetve, de már előre felvesznek ismerőst. Magyarul, fölösleges köröket futok. Bekéri neten keresztül az önéletrajzot, az erkölcsit, és a végzettségeket igazoló dokumentumok másolatát, de csak ezután kezdi meg a válogatást. Vagyis, a pályázók többségének még esélye sincs arra, szemközt találkozzon azzal a csekély értelmű egyénnel, aki elvár a pályázóktól minden információt a lehetséges elhelyezkedéshez, de ez igazából még esélynek sem számít. Írok neki, hogy méltánytalannak tartom az efféle eljárást, de még csak válaszra sem méltat. Nincs alkalmi munkavállalói könyv, pedig az legalább valamiféle tartást kölcsönzött a munkáltatónak, bár fenyegetőzni, könyörögni kellett, ragassza már bele a bélyegeket. Ha van munkám, az valóban csak állást jelent, mert állsz, azaz nem jutsz előbbre, mert a béred semmire sem elég. Kevés megélhetésre, és sok az éhen halásra. Azt mondják, a kard szava akkor jön el, ha az igazság elveszett. Még viccnek is rossz, ami van, de nem kellene legyen ahelyett, aminek lennie kellene! És most csak az álláskeresésről beszélek.


Utoljára változtatva 05-06-2011 @ 04:27 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 05-17-2011 @ 01:31 pm)

Comment: Megértelek teljesen !!!!!!!!!!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds