[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 90
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 90


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Pofátlan igéretek
-: Si
Ideje:: 05-31-2011 @ 11:26 am

A reklámok pofátlansága már nem ismer határt
 
Évtizedek óta -szépen mondva- túlsúlyos vagyok. Sokféle fogyókúrával próbálkoztam már, de a kilók csak szaporodtak.
Nemrég felfedeztem egy csodaszert, ami azzal kecsegtetett, hogy diéta és sportolás nélkül, rövid idő alatt elérhetem az ideális súlyt.
Ez kell nekem! Napjaimat a számítógép előtt töltöm, szeretem a jó falatokat, ha emellett pár kapszula bevételével megszabadulhatok a felesleges kilóktól, az minden pénzt megér.
Azonnal megrendeltem a csodaszert, ami már másnap megérkezett, talán azért ilyen hirtelen, hogy át ne gondoljam az ajánlat realitását.
Kivételesen a mellékelt használati utasítást is elolvastam.
Egy figyelmeztetéssel kezdődött:
Csak rendszeres torna és fogyókúrás diéta mellett hatásos!
Nem reklamáltam.
A válasz úgyis ez lett volna:volna:
Te még hiszel a mesékben?


Utoljára változtatva 05-31-2011 @ 11:28 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: blue
(Ideje: 06-01-2011 @ 08:08 am)

Comment: Si, szerintem azoktól csak hízni lehet. Egyébként az a legjobb, ha nem eszel...komolyan viszont naponta 5x kell étkezni, pici adagokat és könnyűeket, nem töltött káposztát reggelire - ez csak vicc volt. Én sose tudom leadni a rám ragadt kilókat, pedig hidd el nagyon-nagyon-nagyon és még attól is jobban megszabadulnék tőlük. ölellek: gaby)))


Hozzászóló: Attila61
(Ideje: 06-01-2011 @ 12:49 pm)

Comment: Ez a divat mostanában politikától - a reklámokig Klárika! Ezért van az, hogy bármihez nyúlok, gyanakvóan teszem! Csatlakozom hozzád, ez pofátlanság!


Hozzászóló: LEKA
(Ideje: 06-01-2011 @ 08:04 pm)

Comment: Csodaszer nincsen! De milyen jó volt legalább hinni benne egy kicsit:)))


Hozzászóló: Teru
(Ideje: 06-03-2011 @ 01:07 am)

Comment: Az én nagyanyám mindig azt állitotta, a diétás pirula csak akkor használ, ha az ember szanaszét szórja a lakásban és mindegyikért külön lehajol:-))))


Hozzászóló: dionysia
(Ideje: 06-03-2011 @ 03:18 pm)

Comment: Szia Si, na az ilyden piruláknak hinni nem kell. Mert fogyni igenis drasztikus életmódváltással lehet. (elhagyni a cukrot, fehérkenyeret, stb.) A sportolás persze gyorsítja. De az ülőmunkával lelassult keringést nem fogja semmi felgyorsítani mozgás nélkül, a mérgeket sem viszi ki semmi sok ásványvíz nélkül, úgyhogy eleve lehetelen ígéret amit a pirula reklámoz. De egyébként nyugodtan lehetne a fogyasztóvédelemhez fordulni a vásárló megtévesztése miatt, bár gondolom valami hangyányi betűvel és apró lábjegyzettel biztos ott volt, hogy csakakkor hatásos, ha.... Ez olyan mint ez a küldd be a címed /neved egyéb elérhetőséged ide és ide és lottónyereményt fognak neked boszorkánykodni, miközben csak címlistát gyűjtenek, és ez kb 4-es olvashatatlan betűmérettel van a bal alsó sarokban....


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds