[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 102
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 102


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Egy emlék ébredése
Ideje:: 09-16-2011 @ 09:44 am

6 éve volt talán, hogy szerelmes lettem. Akkor kezdtük a gimit, osztálytárs volt, a leghelyesebbik. Mosolygások és kedves üzenetek után beadtam a derekam. (Barátom volt akkor, otthon, de az ördög csábít...)Félős volt és szótlan, így egy házibuliban megcsókoltam. Izzott körülöttünk a levegő, de amolyan csöndes, szelíd szerelem volt ez, sétálós, rózsás, élveztük a csendet. Az osztálykiránduláson aztán elbújtunk egy kis zugba. Fejem a vállára hajtva ültem mellette egész éjjel. Kintről beszűrődött a többiek nevetése, de mi akkor csak egymásnak léteztünk. Élveztük, ahogy testünk összeér, s csak nagy ritkán szólaltunk meg. Miénk volt a csend. Aztán eljött hozzám egy napra, még a nyáron. A szélben sétáltunk a mezőn, fogtuk egymás kezét, kergetőztünk. Másnap hazament. Nem sokkal később nagyon megbántottam, s a suliban végig kellett néznem, ahogy szenved miattam. Aztán én szenvedtem, sírtam sokat egy fiú miatt, ő pedig vigasztalt, pedig biztosan fájt neki is. Végül aztán úgy hiszem meggyűlölt. Bár ebben nem vagyok biztos, hiszen nem beszéltünk, többé nem voltunk kettesben. Negyedik év végén adtam neki is tablóképet, s azon bocsánatot kértem tőle. Nem tudom eltette-e vagy kidobta, de úgy éreztem ez jár neki, még akkor is, ha már nem számít semmit. Nekem számított, mert sosem akartam bántani, s szerettem, ha csak rövid ideig is, de szerettem. Mindennek 6 éve, azóta nem láttam, nem beszéltem vele, s alig jut eszembe. De mégis, este vele álmodtam. Álmomban eljött hozzám és megcsókolt. Ugyanolyan íze volt és ugyanolyan óvatosan tette, mint annak idején. Még most is itt érzem ajkait az enyémen. Nem tudom, miért most jött, de köszönöm neki. Nagyon köszönöm neki, akkor is, ha már nem emlékszik rám, s akkor is, ha még mindig gyűlöl. Ezerszer is megköszönöm neki.


Utoljára változtatva 09-16-2011 @ 09:44 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: sodrelap
(Ideje: 09-21-2011 @ 04:41 pm)

Comment: Első hozzászólóként azt mondom, megérdemli a srác a köszönetedet...Üdv., sodrelap


Hozzászóló: roadrunner
(Ideje: 09-21-2011 @ 07:58 pm)

Comment: tudom.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds