[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 210
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 210


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


laugh.gif
Halogén Micike és az utazás
Ideje:: 09-24-2004 @ 10:17 pm

Az utazással és kirándulással mindig is bajban voltam.... Már általános iskolában elindultam papucsban reggel... Aztán jött, hogy rossz buszra szálltam, lekéstem a vonatot. Meg eltévedtem. Túristatérképpel a kezemben, vezetőként, nagy büszkén mentem elöl és mégsem oda lyukadtam ki, ahova szerettem volna. Volt egy "nem igazán sportsman" egyetemi tanár barátom. Elvittem kirándulni. Ismerős terepen még jó is volt, nem mondom, egy erdő közepi vadászlesben szeretkezni elég extrém helyzet....  De amikor egy ismeretlen terepet ajánlottam és ő belement, még nem tudta, mire vállalkozik. Klastrompusztán szerettünk volna "kilyukadni", de Kesztölc lett belőle. Ő persze rinyált, hogy megesznek a vaddisznók, mindenhol szőlőültetvényel és kerítések voltak, nem lehetett, csak átmászni. Egy telken lyukadtunk ki, egy ház gyümölcsösében. Aztán imádkoztunk, hogy ne legyen kutya. Ő meg csak rinyált, ez is oka volt a kiábrándulásomnak, ha eddig még nem mondtam volna... Szóval találtam a padlásfeljárónál egy létrát, ami pont "leért" az utcára. A háziak nem voltak otthon. Aztán az első házba bekopogtam, hogy hol vagyunk és jár -e busz erre.
Egyszer meg 28 km-t tekertem a 76-os úton a nagymamámig, mert rossz volt a buszjárat. Ő persze nem tudott előre az érkezésemről... Lehet, hogy ezért kérdezték annak idején a haverjaim, hogy nem vagyok -e eredetileg szőke, csak festetem a hajam?
Első mobilomat mikor megvettem, két hónapon belül bevittem a szolgáltató szervizébe, hogy nagyon halk, lehet, hogy valaki kólát öntött bele. Aztán kiderült, hogy csak az oldalsó gombbal lehalkítottam... A haverok persze elkísértek és egy hétig ezen röhögtek.... 

 

A tegnapi eltévelyedés-sztorim (Életünk, napjaink) is ebbe a sorba illeszkedik.

Van egy Halogén Micike-énem is, meggyőződésem. És néha előtör. Hiába a 3 diploma. Nagyon nő vagyok....



Utoljára változtatva 09-24-2004 @ 10:17 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: veva
(Ideje: 09-24-2004 @ 10:34 pm)

Comment: Kalandos életű Halogén Micike! Vannak ilyen apró kis történések mindenki életében, de amíg az ember nevetni, de legalább mosolyogni tud rajtuk... :)


Hozzászóló: Halogen
(Ideje: 09-24-2004 @ 11:02 pm)

Comment: Hát, igen. Eddig eljutni nem könnyű.... Vannak még sztorik a tarsolyomban, ha Neked is, érdekelne!


Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 10-01-2004 @ 06:10 pm)

Comment: Kedves Halogen! Nagy adomány, ha valaki vidámságot tud szerezni! Te birtokolod azt!


Hozzászóló: Halogen
(Ideje: 10-02-2004 @ 09:00 pm)

Comment: Köszönöm! Amúgy sokáig nagyon zavart, ha rajtam nevettek más emberek, de most már én is önfeledten tudom magam kinevetni, és még jól is esik... Csak egy-két alkalom van, amikor éveknek kell eltelnie, amíg idáig eljutok...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds