[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 266
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 267

Jelen:
Tagi infók ender Küldhetsz neki privát üzenetet ender ender


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Parlament te Drága!
Ideje:: 10-31-2011 @ 08:52 am

Dolgozom. Nem törvényeket vitatok, nem szavazok. Csak dolgozom. Egyedül egész nap. Napi 8-10 órában társaság a monitor és a számlák. Igaz néha bejön az ellenzék. Pontosabban az ügyfél. Attól ellenzék, hogy nem akarja érteni csak a saját törvényét. És ha adót kell fizetni engem támad. Nem én tehetek róla. Egészen Gyurcsányi magatartásig sikerült eljuttatni néhány embernek engem. Rám nem jellemző módon közöltem, ha nem tetszik el lehet menni máshova. Pedig ez nem jellemző rám. Vagy megmagyarázom a megmagyarázhatatlan vagy visszavonhatatlanul én kérem meg az ügyfelet hogy ha ellenségnek tekint keressen másik könyvelőt.
Hogy mindez honnan jutott eszembe? Egész nap egyedül dolgozni nem túl felemelő. Legalább háttér zaj legyen. Ennek az az előnye, hogy időnként észre is veszem hogy valami beszél körülöttem. Épp ezért gondoltam, hogy zene helyett politikai síkon is művelődnöm kellene. Talán amire nem figyelek azt majd éjjel a másik agyféltekém feldolgozza és reggelre már politikában is jó leszek.
Okosan bekapcsoltam a parlament rádiót. Majd megtudom én munka közben, hogy mi folyik az ország házában. Eddig sok jót nem érzékeltem az áldásos munkából. Mondogattam is, hogy ennyi pénzért én is nyomkodnám a rakéta kilövőt a parlamentben. Sőt, én az ülésteremben ülnék, mert a legendásan olcsó büfére sem telik.
A szomorú tények ezután jöttek. Az adó, tb, egészségügy, oktatás, stb. törvények megvitatása során egyetlen dolog volt ami mindenben egyezett. Az egymásra mutogatás, köpködés, felelősség elhárítás.
2-3 nap ilyetén művelődés után egy jó dolog történt velem. A legendásan alacsony vérnyomásom és a cukor szintem emelkedett. Édességre már nem kell költenem, parlament rádiót hallgatok és cukrom máris van.
Úgy a harmadik nap estéjén a fáradtan haza érkező páromnak már a lakásba lépésekor neki szegeztem a kérdést. Tudsz szerezni négy Kalosnyikovot meg 3 ÁVH-st? Szegény azonnal a lázam kezdte mérni és borogatni akart, lehet a szekrénnyel. Előre látóan elmagyaráztam neki, hogy mit hallgatok napok óta. A felháborodásom oka, hogy a "rosszul fizetett" honatyáink nem egy ország sorsával, csak egymás hibáztatásával törődnek. Erre viszont csak annyit kérdezett: Biztosan olyan jól célzol még mint sportlövész korodban?
Ekkor lépett be "az egy fecske nem csinál nyarat" effektus. Másnap egy képviselő enyhe indulattal hívta fel a többi figyelmét arra, hogy 10 millió ember sorsáról kell dönteniük, de ők gyerekes egymásra mutogatással töltik az időt.
Csak tudnám ki volt, későn értem be a kávézásból. Végre valaki belátta, mindegy ki a hibás, de rendbe kell hozni.
És ha nyarat nem is csinál, de talán ez a mentalitás átragad másokra is. Akkor lesz jó itt. Mert az ellenzéki képviselő talán felismeri, hogy a jóra igent kell mondani akkor is ha más mondta. A kormánypárti képviselő akkor mond nemet a saját pártja javaslatára, ha jobb megoldást tud. És talán a cél, hogy egy ország népének jó legyen nem csak kampány fogás lesz.
Istenem! lehet, hogy csak álmodtam, hogy valaki ezt ott fenn is felismerte?


Utoljára változtatva 10-31-2011 @ 08:56 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Samway
(Ideje: 10-31-2011 @ 08:05 pm)

Comment: Ebben a parlamentben ez hiú ábránd, ha nem hallgatod egészséges leszel :)))


Hozzászóló: blue
(Ideje: 10-31-2011 @ 09:13 pm)

Comment: Vali, szerintem jobb lesz, ha nem nézed és nem hallgatod...akkor talán valamelyest javul az egészséged is...pussz: :)


Hozzászóló: csitesz
(Ideje: 11-02-2011 @ 08:36 am)

Comment: Nagy igazságod vagyon. Csak az a baj, hogy mi ezt felismerjük, ők meg nem. puszi Józsi


Hozzászóló: nemtom
(Ideje: 11-03-2011 @ 04:44 pm)

Comment: Egyetértek veled. Egy valami nem stimmel. A büféje sem olcsó már.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.39 Seconds