[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 138
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 138


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Végre vége :)
Ideje:: 09-28-2004 @ 03:54 pm

Már vagy egy hónapja erre várok. És végre vége. Tanfolyamra jártam. Vacak volt.... De ehhez járt munkahely, tehát ha nincs ló jó a szamár is alapon belevágtam. Aztán kiderült, a munkahely (ha lehet annak nevezni) szintén pocsék... Birka főnök, a fizum mindig kering valahol a rendszerben (vagyis a birka zsebében), aztán egy hónapos késéssel lepottyan nálam. Szép kis tapasztalat első munkahelynek. Ha mást nem, annyi pozitívum volt az egész tanfolyamosdiban, hogy 2 nagyon jó barátot szereztem. Vége, vége vége.... :) Azért is jó, mert már vagy egy hete ezzel gyötörtem magam. Vagy még régebb óta. Tétel kidolgozás, magolás, meg ami ezzel jár macera. Kezdetnek meg volt a terv, mit mikorra kell tudni, persze aztán az lett belőle, hogy "Andi tervez, a kedves meg végez" :) Egyre többett kellett volna tanulni, aztán valahogy mindig kevesebb lett, a bűntutdat viszont napról napra szépen nőtt, mert "miért nem tanulsz már megint?". Eljött a mai nap (tegnap írásbeli volt, azt nem mondom hogy sikerült, már dicsekvés számba menne :) ), és annak rendje és módja szerint úgy berezeltem, ahogy azt illik. Pedig nem ez az első ilyen megmérettetés, és eddig minden jól ment. Azt hiszem szerencsés csillagzat alatt születhettem, vagy nevezzük női megérzésnek vagy aminek akarjuk, de tételt húzni nagyon tudok. Érettségin is, államvizsgán, most is, megláttam a tételt, széles mosoly, egy megkönnyebbült sóhajtás és tudtam hogy zsebben a bizonyítvány. :) Egy dolog van azért ami elszomorít. Most hogy a tanfolyamnak is vége, bekerülök most már teljesen a "felnőtt" világba, minden nap dolgozni járni (ami nem is lenne baj, ha lenne egy rendes állásom), komolyabban viselkedni mint eddig.... De akkor is megmaradok Harry Potter rajongónak. :))


Utoljára változtatva 09-28-2004 @ 03:54 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: ukume
(Ideje: 09-28-2004 @ 05:39 pm)

Comment: Azért nagyon ne aggódj a "felnőtt" világ miatt! Az is olyan, mint az óvoda, csak nagyobbak benne az óvodások...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds