[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 180
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 180


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Nem gondoltam volna!
Ideje:: 03-31-2012 @ 03:27 pm

Egy közösségi oldalon szavazást indítottam a dohányzással kapcsolatban, és szörnyet teremtettem. Több opciót is lehet választani a miért megválaszolását illetően, ennek ellenére nagyon sok emberkének egyértelműen visszatetszőek voltak a választható lehetőségek. Elenyészően kevés értelmes hozzászólást olvashattam. A legtöbben kihasználva a diskurzus lehetőségét egy az egyben emlegették egymás anyját. Tiszta sor, hogy a dohányzás káros, semmi haszna nincs! Aki ezt vitatja, különös oka lehet rá. A füves cigiről köztudott, hogy a kemoban enyhíti a hányingert, szóval ezzel együtt egyértelműen fájdalomcsillapító hatása is van. Általános közérzet javító annak, aki rákos betegségben szenved, kezelés alatt áll. A cigivel kapcsolatban egy ember írt olyat, hogy neki segít a bénultságában maga a nikotin összetett hatása. Mondjuk most is tanultam valamit, mert ezt eddig nem tudtam. De a legtöbben olyasmihez és olyan módon ragaszkodnak, ami embertelen. Engem megdöbbentett a tapasztalás. Nem gondoltam volna ,hogy darázsfészekbe nyúlok ezzel. És ez csak egy téma, amiben több ezren szavaztak így vagy úgy, de alig kétszáz közelében azoknak a száma, akik hozzá is szóltak. Valahol jó és valahol rossz, hogy az emberek virtuálisan bekapcsolódhatnak egy-egy veszélyes témába, ami behálózza az életünket, mindannyiunkat érint, de személyes kontaktusra nincs lehetőség. Atomizálódunk. Egy doboz cigi előállítási költsége kb. 100 Ft lehet, a többi az adó. És nem ez az egyetlen ilyen cikk, ami hasonló arányban létezik, és az emberek körömszakadtáig ragaszkodnak hozzá. A befolyó adóból azonban nem mi gazdagodunk, hanem az állam. És az senkit sem hat meg, hogy ugyanennyi kiadással jár a tápos napokra kifizetett összeg a dohányzás káros hatásával kapcsolatba hozhatóan. Valahogy olyan ez számomra, mintha legalizálnánk a gyilkosságot. Életveszélyes ellenszenvet váltottam ki a szavazással, és sokakban az él, hogy én üldöztetést szerveztem ezzel a dohányosok ellen. Félelmetes, hogy mennyire nem értjük egymás szavát fontos témákkal kapcsolatban! Sistereg a levegő, mert más-más szellemi tehetséggel lehetetlen egyet érteni adott dolgokkal kapcsolatban, még akkor is, ha nem kell feltétlenül egyetérteni.


Utoljára változtatva 03-31-2012 @ 03:27 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 04-01-2012 @ 06:58 am)

Comment: Talán azzal kezdeném, hogy nem dohányzom. A véleményem pedig az, hogy a szabadsághoz az is hozzátartozik, hogy jogában áll egy embernek eldönteni, számára mi, és mennyit ér. Tehát ha úgy dönt, hogy dohányzik, akkor azt tehesse kulturált környezetben és ne belekényszerítve egy még egészségtelenebb helyzetbe. Egyetértek azzal, hogy ne lehessen olyan helyen dohányozni, ahol olyanok is tartózkodnak akik nem dohányoznak, hiszen nekik pont olyan joguk a füstmentes környezet, mint a dohányosnak az, hogy ha szereti, tehesse. Tehát, úgy érzem, ismét nem a ló tetején ülünk. A szabadon és kulturáltan élhessem az életem kategóriába az is beletartozik, hogy egy kávé mellett kényelmesen elszívhassa a cigarettáját az, akinek erre igénye van. Ami a dohányipari termékek adóját illeti, egyetértek vele, hiszen ebből lehet finanszírozni az egészsésebb életre "nevelést". Felnőtt és szabad embernek csak az érezheti magát, aki dönthet a tetteit illetően. Elég veszélyes megmászni egy hegycsúcsot, körbevitorlázni a földet, sokan bele is halnak, mégis újra és újra megpróbálja az, akinek erre szüksége van. Mi lenne ha megtiltanánk, mert ártalmas lehet? Sarkított a példa, hiszen az egyiket sok millió ember szereti, míg a példában szereplő tevékenységre kevesen képesek...De megtehetik... Szeretettel olvastalak: Anna :))


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 04-01-2012 @ 11:47 am)

Comment: Nemdohányzó vagyok, de mégis felháborodom azon, hogy nincsenek kijelölt dohányzóhelyek. Kórházak, boltok, kocsmák, várótermek stb. előtt dohányoznak az emberek, csikkhalmazok borítják az utcákat. Gyönyörű látvány! Ebből csak a csikkszedőknek van hasznuk! Ha körülnéztek, láthatjátok, hogy milyen boldogan szedik fel a földről, porból a félig sem szívott csikkeket.


Hozzászóló: zoria
(Ideje: 04-02-2012 @ 08:55 am)

Comment: Hatalmas viharokat váltott ki a dohányzás elleni harc. Valahol mindkét félnek van igazsága. De szerintem csak attól, hogy valaki dohányzik, nem lesz bűnöző. Ezt a heves harcot először az alkoholizmus és a drogok ellen kellett volna indítani. Mert nem a cigaretta miatt kezd inni valaki, de ha iszik könnyen rágyújt. A többiről nem is beszélve.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds