[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 258
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 258


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Karácsony, plázák, család...
Ideje:: 01-04-2004 @ 01:30 pm

Tegnap teljesen érdektelen dolgokkal foglalkoztam, ami mondhatni rám vall, nem tudom. A napot András kíséretében a plázák közepette töltöttem, mint valami szőrnyeteg, akinek nincs jelenleg jobb dolga annál, minthogy pénzt költsön, tehát közeledik a karácsony, amit mi ma ünneplünk, mert miért ne, így mindenkinek jobb, esetleg rosszabb lesz. Végül befejeztem a kínos tömegverekedést a plázákban, és azóta is hálát adok az égnek, hogy nem kellett még több időt ott töltenem, verekedve a jobbnál-jobb esetleg drágább ajándékokért. Aztán miután búcsút vettem hű barátom egyikétől, indultam a nagy látszat-találkozásra. Az illetőt, nevezhetnénk hmmm... hogyan is? Legyen ő a naiv, igen ez jó, illik is rá. Még mindig úgy gondolom teljesen fölösleges volt. Bár az illető, akivel régebben teljes mértékben egy nyelvet beszéltünk, most már még csak hasonlót sem meglepett egy ajándékkal, és mondhatni meghatott vele, de további találkozásra, beszélgetésre már nem nagyon tartok igényt, az őszinteség nagy úr, ha nem őszinte akkor inkább hallgasson, amit mondani szokás "mindent megbocsátunk, de semmit sem felejtünk". Úgy hiszem nincs szüksége rám, és ez megkönnyíti a helyzetem, nem hiszem hogy bármiféle beszámolóval kéne őt kitüntetnem. Majd egyszer lesz egy szép beszélgetésünk, de kell egy kis idő, egy év remélem elég lesz, esetleg kettő, jobb hogy nincs most az életembe, s úgy hiszem neki is jobb. Nem nagyon tudott megérteni, az érveimet, s az egész mondandómat. Hagyjuk egymást békében.


Utoljára változtatva 01-04-2004 @ 01:30 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés
Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds