[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 270
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 270


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Élet fája
Ideje:: 10-14-2012 @ 09:27 pm

Néha elgondolkodom azon, hogy van e értelme gondolkodni!?
  Megéri e valakin rágódni; elszomorodni önvédő hazugságokon, önző tetteken, irigykedni mert neki kijutott az ami nekem nem, vagy ítélkezni rossz döntéseken, ócska beszólásokon, sajnálni a nehéz életét!?
Mert mit kaptam én tőle? Gondot, csalódást, fájdalmat, kishitűséget, alázást, szánalmat, kihasználást..
  Megéri e egy idegen miatt megfertőzni a lelket beteg gondolatokkal; elképzelni a "mi lett volna" megnyugtató változatát, vagy éppenséggel beletörődni, hogy ennek pontosan így kellett történije; azzal emésztődni, hogy miért pont én, miért pont most, miért ilyen vakon, miért hagytam ki!?
Mert miért jó ez? Bosszankodni a tényeken, hogy elrontottam, máshogy kellett volna...
  Megéri e együtt érezni Vele; sírni a fájdalmán, vigasztalni, megoldani közösen a problémáit, jó kedvet adni vagy nevetni azon a semmiből előkerült örömön!?
Mert mit ad ő nekem? Semmit, terhet, hogy Vele éljek s ne magammal!
  Megéri e agyalni a megoldáson, az útvesztők rettenet hosszú erdejét járva keresni a kitaposott utat a tisztásra, ahol később úgyis a rejtélyt keresem ismét; egy virágot, egy bogarat, valami sárban fürdő ládikát, hogy megmossam a patakban; szebb lesz e tisztán, kincset rejtő, vagy koponyát őrző koporsó ez!?
Miért nem építek ismert utat és saját házat, miért nem ások el magam kincset? Az ismerős ismeretlenebb...
  Megéri e tervezni, hogy mi lesz majd, mit szeretnék!? Egy férfit, egy férjet, egy kisfiút és egy kislányt, nagy házat gyümölcsös és virágos kerttel... Szeretném megváltani a Világot, elénekelni a boldogság titkát, átölelni minden boldogtalant, megcsókolni minden szerelmest, megóvni minden bátortalant, vigaszt nyújtani megtört lekeknek... Szeretnék az Atlanti óceán partján is élni picit, esténként száraz vörösbort kortyolni a homokban, a karjaiban ámulva a vörösödő napot, és hallgatni a történeteket miként lett ilyen csodás, honnan tudta mindig is hogy milyen meseszép az élet...
  Megéri e elképzelni, hogyan találkozunk, ahogyan megcsókol majd, hogyan szeret engem, olyan ösztönösen tudva mire gondol, mit érez most, elképzelni, milyen az ha érzed minden dobbanásának eredetét!?
Mert hogyan is merem azt állítani bizton, hogy létezik? Minek fájdítani a szívet?
  Megéri e hagyni, hogy minden nap ezerszer megmarkolássza a lelkemet a gondolat, mindegyik máshonnan, máshogy más karmokkal szorítsa, vagy épp simogassa lelkem egy képzelet, egy álomkép, egy emlék!?
 Mit kapok mikor fáj a lelkem, mikor sanyargat oly megmagyarázhatatlanul, mikor elolvad szeretve?
Gondolatot! Egy kis magvat a fejemben, hogy kicsírázzon az idő tápértékével, s hatalmas fa legyen belőle, belül gyűrűkkel számlálva a sorsot, kívül megkérgesedett emlékekkel.. egy fát kapok, mely egekbe nyúlik, mindig új ágakat növesztve, minden évben új levelekkel, új virággal, melegben édesebb, zamatos és nagyobb gyümölcsökkel, szorgosan gondozva, és ha túl sok, hát megrohadtan, aszottan, vagy hideg időkben jég verte, máskor vegyszerrel permetezett terméssel, hogy férges ne legyen... de sosem korhad el, sosem szárad ki, nem rohad el a sok könnytől....csak magasabb lesz, terebélyesebb, gyökerei mélyen szántják a földet, odúja otthont ad más élőknek...
  Megéri e gondolkodni, ha egy balta véget vethet ennek a szépségnek?
Meg! Mert a gyökeret táplálja a föld és a könnyem, és mindig nő egy új ág, egy új levél, egy új virág, egy új gyümölcs, mindig van egy kertésze a bölcsülő édennek!

2010.11.10

Beke László emlékére, aki igazán csodálatos szívvel és az igazi, végzetes szerelemmel szerette barátnőmet egészen haláláig és azután végig. Hálás lehetek a Sorsnak, hogy ismerhettem Őt és az Ő szerelmük rejtekét. Erőt adtak, hogy higgyek a szerelemben, példát mutattak a kitartásukkal. Isten nyugosztalja szívüket.



Utoljára változtatva 10-14-2012 @ 09:52 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 10-15-2012 @ 11:44 am)

Comment: ez valami eszméletlenül jó írás! azt hiszem, mindannyian ismerjük ezt a kínt, mikor nem gondolkodni lenne jó, mert fáj minden gondolat, de a gondolatok nem hallgatják meg kérésünket, hiába kérjük szelíden, gorombán őket, hogy húzzanak már el innen jó messze, csak itt vannak, mintha dolguk lenne velünk... aztán egyszer csak megbékél a lélek. beletörődik abba, hogy fájnia kell annak, amit a gondolatok sem bírnak megfejteni, de közben épül belül valami, ami hálát rebeg mindezért, s azt mondja végül: köszönöm a sorsnak, hogy velem történt mindez.


Hozzászóló: lena1
(Ideje: 10-15-2012 @ 09:52 pm)

Comment: Az ilyen végtelen szerelmek előtt én is fejet hajtok!


Hozzászóló: nagual
(Ideje: 10-16-2012 @ 10:52 am)

Comment: Köszönöm Szemilla, sajnos sokan tudjuk milyen völgy ez.


Hozzászóló: ho
(Ideje: 10-19-2012 @ 09:31 am)

Comment: a "Viskó" megmutatta nekünk a balta értékét is. Bölcsességünk kegyelem a fájdalomra. Rendkívül szép, mély írás.


Hozzászóló: nagual
(Ideje: 10-24-2012 @ 10:11 am)

Comment: Igaz, a Viskó megbocsájtást tanít, s talán a balta értékét is megmutatta Nekünk,de nekem csak az elfogadást kellett viseltetnem a történtek fölött, minden mi kín ezzel együtt jár, emlékképek, cikkek, mozdulatok... némán és belülről, mint a szu úgy rágja szét azt a gyönyörű lelket. Nincs iromány mely igazi vigaszt adhatna egy szerelmes szívnek!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds