[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 272
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 272


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Idill szenteste
Ideje:: 01-04-2004 @ 01:31 pm

Tegnap viszonylag hamar elment, amolyan élettelinek tűnt, anyám "édesjó" itthon díszítette a fát, én persze nem segédkeztem, nem tartottam fontosnak, és különben is édesjó most nyúlt először valamihez, ami nem nikotin, koffein, esetleg mobiltelefon. Na mindegy bőszen díszítgetett, én pedig nyomattam a számítógépet, mert miért is ne, jobb dolgom aligha van, de azért itthon kell lenni, mert karácsony, és a többi. Olyan érdektelen az egész, a pénz utáni hajsza a jobb élet reményében, a mai szlengszóval élve "GÁZ". Aztán persze hívtak erre-arra, és rávettem, magam ama elhatározásra, hogy elmegyek egy "találkozóra", viszonylag jól sikerült, időtöltés volt, és nem kellett itthon lenni, ami már felemelő szempontok egyike. Iszogattam az ásványvizem a röpke 8 fős társaságban, és jól elvoltam. Elviekben rohantam haza, mert "ünneplünk", végül hazahoztak taxival, ami igen dícséretes, és köszönet jár érte, és persze sikerült megint bemutatnom, hogy én vagyok az amerikai bevándorló, akinek mindent lehet, sznob kisleány, s semmi értelem nem sugárzik felőle. Mire hazaértem, már szólt a gregórián "Jingle bells" változat, ami inkább az agyamra ment, minthogysem élveztem volna, leültem egy kicsit a gép elé, beszéltem Katával ami nagyon jó, tanulságos volt, következett a vacsi, majd édesjó persze próbálta a karácsonyi momentumokat szebbé tenni, és nahát... csodák léteznek, de nem mindenhol, és félig-meddig sikerült is. Aztán bontottunk ajándékot ahogyan illik, én megpróbáltam örülni mindennek, majd nagy "figyelem" kíséretében bevonultam a szobámba, hátha jobb kedvem lesz tőle. Az nem sikerült, aludni is alig, viszont nem kellett tovább játszanom ezt a szerepet, hogy micsoda boldog család vagyunk, és tényleg "ti vagytok a legfontosabbak az életemben".


Utoljára változtatva 01-04-2004 @ 01:31 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés
Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds