[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 232
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 232


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Ideje:: 03-16-2013 @ 09:50 am

A hóhelyzet alakulása sosem hagyott hidegen. Nemzeti ünnepünk pedig olyannal szolgált, hogy elmondhatjuk: az idei tél nálunk március 15-ére (az ország nyugati felén rosszabbul jártak, mi itt a keleti végeken sokáig megúsztuk, de ezúttal mi sem) esett. Százak akadtak el a hóban, ezrek maradtak áram nélkül. Segítség nem jöhetett sem közúton, sem vasúton, no és persze levegőben sem, mert a szél elfújta volna a helikoptereket. Mit is tehettek volna a hatóságok? Mentették, akit lehetett, ahogy lehetett. Hála és elismerés mindenkinek, aki cselekedett. Két dolgot azért szeretnék kiemelni. Egy: köszönet a küldőknek sok-sok sms-ért, hogy tudniillik fűtsünk az autóban, és ha kifogyott az üzemanyag, üljünk át másik kocsiba (értsd: másnak a kocsijába). Magunktól sose jöttünk volna rá. Még ha implicite azt is jelenti a szöveg, hogy ha a mi benzinünk tart tovább, fogadjuk a kocsinkba azt az autóstársat, akinek már nincsen. Köszi a tanítást, nekem így volt eddig is természetes, akinek meg nem, az most sem igen változott meg. Csak remélni tudom, hogy senki sem fagyott meg sehol a hirtelen támadt brutális hidegben. A másik dolog, kérem szépen, hogy amíg nem figyeltünk oda, az osztrákok megint átlépték a határt. Nem a Lajtánál, ahol mi 1848-ban botorul megálltunk, hanem kicsit keletebbre, de most ez mindegy. Átlépték a határt, és…. a legmodernebb gépeikkel segítettek havat takarítani. Ha ezt Petőfiék megérhették volna….


Utoljára változtatva 03-16-2013 @ 09:50 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 03-16-2013 @ 10:17 am)

Comment: ...és köszönet az önkéntes EMBEREKNEK, akik segítségükre siettek az úton rekedteknek! (azt az sms-t magam is csak "mosolyogva"olvastam)


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 03-16-2013 @ 11:56 am)

Comment: Sokan és sokat segítettek emberfeletti küzdelemben, ezt láthattuk a hírekben. De!Bennem felmerült a kérdés, hogy miért nem volt az ország jobban felkészülve erre a helyzetre. Napok óta figyelmeztetett a meteorológia, és ismerjük el, manapság már elég jó pontossággal jeleznek előre. Hihetünk nekik. Ha szélsőséges helyzet várható, miért nincsenek meg azok az előkészületek, amelyek csökkenthetik a bajbajutottak veszélyben létét. Pld. A benzinkutak miért nem tankoltak fel több élelmiszerrel, itallal. Pld. A pályákat üzemeltető cégek miért nem állítanak fel a pálya mentén előre olyan helyeket, ahonnan könnyebben elérhetik a bajbajutottakat. De a leglényegesebb, hogy maga az egyén, ha nem lét kérdése, miért indul el a bizonytalanba, amikor figyelmeztették is arra, hogy ne tegye...


Hozzászóló: andrass
(Ideje: 03-17-2013 @ 07:26 am)

Comment: Kedves Anna én az utolsó gondolatodat emelném ki. Valahogy mindig csak arról ejtünk szót, hogy az egyénnek milyen jogai vannak a felelősség meg elsikkad. Eszem ágába nem volt a hétvégén elindulni sehova, mert mást sem hallottam, mint hogy ítéletidő jön. Vajon, az úton ragadt emberek közül hánynak volt létszükséglet elindulnia, akik utána elvárták, hogy azonnal kimentsék őket, sokuknak még téli gumija sem volt... A szülő nők, a cukorbetegek, a dialízisesek, a tanyákon elzártak természetesen más körbe tartoznak.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 03-17-2013 @ 06:42 pm)

Comment: Így igaz András. Gyermekeket szállító buszok is akadtak el. Hol volt a tanárokban a felelősség érzet, hogy útnak indultak. Ebben az országban nem nagyok a távolságok. Tudni lehetett, hogy baj lesz. A legnagyobb gond az, hogy az ilyen felelőtlen emberek miatt nehezebben menthetik azokat, akiknek valóban menniük kellett volna, és szükségük volt a segítségre. Sok embernek kellene levonnia a tanulságot. Ez természetesen nem mentesíti azokat a szerveket, akiknek feladatuk, hogy felkészültek legyenek egy ilyen váratlan helyzetre. Ez a dolguk, nem tudom miért vannak meglepődve.


Hozzászóló: kisssp
(Ideje: 03-18-2013 @ 09:29 am)

Comment: Igen. A kormány, a katasztrófavédelem a helyén volt, jelesre vizsgázott, persze időben tudta mindenki, hogy mi fog következni, csak az állampolgárok felelőtlenek. Az állampolgárok még mindig nem követik eléggé birka módra vezérünket és tisztalelkű tudós vezetőit, minisztereit. Felelőtlenül útnak indulnak. Ők a felelősek mindenért. Meg főleg a tanárok. A szülők nem, mert ők is tudták mi következik, csak a felelőtlen tanárok kimarkolták szerető karjaik közül, és elhurcolták gyermekeiket. Ma már, sőt, péntek este a hivatalos kommunikáció szerint helyre állt a rend. Igaz, mintegy huszonvalahányezer fogyasztónál még mindig nincs áram, de ez nem a központi irányítás, hanem a pénzéhes, ország és nemzetellenes multik hibája. Na meg főleg az ellenzéké, meg az elmúttnyócév, meg Bajnaigyurcsánymesterházi, meg a komonizmus, mega komenistáké. Ja! Főleg!


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 03-18-2013 @ 11:08 am)

Comment: Azt hiszem Péter, félreértettél, nem bántok egyetlen tanárt sem, minden tiszteletem az övék, és végzett munkájuké. Az idézett eset egy edzésről hazainduló csapattal történt, és úgy gondolom, hogy azért mert hibázik valaki, még nem kell rögtön úgy védelmezni, mintha mindenki hibázna, nem kell általánosítani, mert véleményemet az indokolatlanul elinduló emberekről írtam. Az adott helyzetben azt a 30 órát a gyerekeknek abban az iskolában kellett volna tölteni, ahonnan elindultak hazafelé. Ami azok munkáját illeti, akiknek feladatuk az lett volna, hogy mentsenek, nem meglepődni kellett volna, hiszen az a munkájuk, hogy felkészültek legyenek. Sajnálom Péter, hogy félreértettél.


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 03-18-2013 @ 11:24 am)

Comment: Én életemben egyszer éltem át ezt az "élményt". Még a kilencvenes években történt - a gyerekekkel indultunk Münchenbe egy baráti családhoz. Szó sem volt semmiféle hóról, hiszen még garbós, félcipős idő volt. München előtt az autópályán jelent meg a hóvihar, de szinte órák alatt el is múlt. Két nap múlva - hazaindulván - Bécs alatt ért el újra. Onnan kijutva hatalmas hóátfúvásokkal találkoztunk. az egész táj mozgott. mint egy háborgó tenger. Úttest sehol! Szerencsésen hazaértünk - itthon ragyogó idő fogadott. Azóta, ha havazást jeleznek, soha ki nem mozdulok itthonról semmilyen indokkal. Véleményem az, hogy mindenki magának keresi a bajt, és legtöbbször maga is felelős érte...


Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 03-19-2013 @ 09:51 pm)

Comment: Az természetes, hogy mindenki saját személyiségi jegyei alapján értelmezi a történteket, ahogy az innen-onnan (oldalakról) érkező magyarázatokat, beszámolókat, reakciókat, stb. Én annak az ismerősömnek hiszek, akit immáron tíz éve ismerek, és megbízom szavaiban. 15 órát töltött a pályán (jött haza munkából szüleihez) úgy, hogy hivatalos, erre alakult, kinevezett, fizetett, egekig magasztalt és "piárral" ékesített segítségnek hírét nem látta. Egy közeli község lakói, EMBEREK segítettek neki. Pártállástól függetlenül. A megszólalt (felelős) állami vezető pedig semmi szokatlant, különöset nem mondott, csak ahogy megszokhattuk. ...és ez az igazi katasztrófa! Vagy már nem is!


Hozzászóló: haaszi
(Ideje: 03-20-2013 @ 04:43 pm)

Comment: Szeretném kérdezni: miért voltak lebontva a hófogók az útszéleken? Abból lett a baj, mert maga a hó 10-20 centis volt csak... Miért nem rakták vissza, ha tudták - és tudták - hogy milyen idő várható? Mennyi időbe telik a veszélyeztetett helyeken visszarakni? Fel sem tételezem, hogy az útellenőrzés ne tudná, hol vannak ezek a helyek...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds