[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 239
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 239


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Petíció az Autisták gyógyításáért
Ideje:: 03-31-2013 @ 08:25 pm

Drága kisunokám is autista.
Kérlek írjátok alá, osszátok meg minél többen, mert a baj még annál is szörnyűbb ahogy ebben a petícióban le van írva. :((

http://www.peticiok.com/peticio_az_autistak_gyogyitasaert

 



Utoljára változtatva 03-31-2013 @ 08:25 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: lena1
(Ideje: 03-31-2013 @ 08:30 pm)

Comment: Pedig ezek a gyerekek azok a gyerekek, akik legodaadóbban tudnak szeretni. Írom alá. Ölellek


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 04-01-2013 @ 10:29 am)

Comment: Szomorú szívvel elfogadom - aláírtam...


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 04-01-2013 @ 07:21 pm)

Comment: Nagyon köszönöm :))))


Hozzászóló: Attila61
(Ideje: 04-03-2013 @ 08:59 am)

Comment: Természetesen, ez a legkevesebb amit tehetünk.:(


Hozzászóló: zanzaa
(Ideje: 04-03-2013 @ 12:53 pm)

Comment: Egyszer (aztán még többször is) olvastam egy könyvet. Birger Sellin: A lélek börtöne. Egyszerűen felfoghatatlan, hogy mi zajlik le egy autista fejében, lelkében. El sem tudjuk képzelni, mennyi mindent tudnak. Fogyatékosnak nevezik őket, pedig nem is tudom mi más lenne erre jó szó, valami teljesen más, de nem fogyatékosság. Ajánlom ezt a könyvet olvasásra, egy pillanat alatt megérinti az embert és képes egy kicsit beleláttatni egy autista világába. És az a világ nem rossz...


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 04-05-2013 @ 04:08 pm)

Comment: Drága Anikó! A legrosszabb kifejezés a fogyatékosság, mert nem igaz. Nem AZ! Nyugodtan mondhatjuk, hogy a képességeinek 10 százalékával is zsebre teszi a környezetét. Unokám hét éves lesz, és két éves kora óta olvas és számol, ma már angolul tanul, és nem igazán tudok vele lépést tartani a logikai dolgok megoldásában sem. A probléma, nem a tudással van, hanem annak alkalmazásával. A hétköznap legegyszerűbb kérdéseinek tolerálásával. Egy autista tökéletesen őszinte, nem kertel, véleményét kendőzetlenül közli ha úgy tartja kedve. Ezt a környezet nem képes tolerálni. Hatalmas tudása, a fejében egy nagy káosz, amelyben valahogy rendet kellene teremteni, de ez az, amire nem képes ha nem segítik benne, és ezért egyre jobban kizárja a viágot, amely számára érthetetlen. Érzékszervei ezerszer élesebbek a miénknél, az Ő esetében a számunkra normális hangok, érintések akár fájdalmasak is lehetnek. A félelmeik is hatalmasak, hiszen agyukban a logika kíméletlenül vetíti a lehetséges minden verziót, adott helyzetre. Ő ebből ki szeretne maradni. A biztonságot a kipróbált megszokott rituálék adják, de egyben ez válik börtönné is. Az, hogy mindezt talán az elfogyasztott ételek, vagy megkapott oltások okozták visszafordíthatatlan állapotba taszítva a gyermekeket, maga a rettenet. Mindent meg kell tenni azért, hogy megtudjuk, mitől vált ez mára enyire gyakorivá. Én másságnak hívnám, és nem betegségnek, bár az is igaz, hogy a megjelenési formája hihetetlen széles skálán mozog, és ez nagy mértékben függ, a korai felismeréstől, és a nagyon intenzív folyamatos foglalkozások eredményességétől is. Köszönöm, hogy aláírtátok...:)))


Hozzászóló: zanzaa
(Ideje: 04-06-2013 @ 05:16 pm)

Comment: http://www.aosz.hu/index.php/kiadvanyok/esember-archivum/92-20103/1409-birger-sellin-verse "most dalt írok a beszéd öröméről egy dalt a néma autistáknak hogy énekeljenek az intézetekben és a bolondokházában szögek a villaágban a hangszerek a pokol mélyéről éneklem ezt a dalt és szólítom a világ minden némáját nyilvánítsátok saját dalotoknak ezt az éneket olvasszátok fel a jégfalakat és védekezzetek a kitaszítottság ellen mi leszünk a némák új nemzedéke új dalokat éneklő sereg ilyen dalt sose hallottak még a beszélők a költők között egyetlen némát se találtam legyünk hát mi az elsők és mindenki meghallja énekünk én a néma nővéreimnek és néma fivéreimnek írom a verseket de halljátok meg mindnyájan és adjatok helyet ahol mi is köztetek lakhatunk a társadalom életében"


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 04-08-2013 @ 01:23 pm)

Comment: Ugye, mindnyájan hallottatok a küszöbön álló hatalmas átalakulásokról? Az univerzumból jövő hatalmasra nőtt energiasugárzásokról, az új nemzedékről - az ibolya aurás gyermekek elszaporodásáról, a gyémántaurás gyermekekről, akik hivatottak gyökereiben átalakítani az emberiség jövőjét? És ha az autisták már az előhírnökök??? ( én is ibolyaaurás vagyok )


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds