[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 234
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 234


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Keresztutak
Ideje:: 06-22-2013 @ 05:59 pm

( Útleírás, mivel a leíró irodalomban kellene fejlődnöm. )

Ha az ember nekiindul az életnek, gyakran érkezik olyan helyre, ahol döntenie kell, merre tovább? Ezek azok a bizonyos kereszteződések. Olyan személyre is igaz a megállapítás, aki nincs megkeresztelve. Bár lehet, hogy akkor ő inkább hosszúságozódásokhoz érkezik. No, de ne akadjunk fenn minden apróságon. Haladjunk tovább.

Itt van előttünk éppen egy útelágazás. A táblán jobbra is, balra is egy-egy nyíl mutatja az irányt. A felirat szerint balra vicc ország van, jobbra pedig kész röhej. A kedves olvasóra bízom, merre indul el. Közben azért leírom, mi mindent láthatunk az úton haladtunkban.

Ha felnézünk az égre, láthatjuk, hogy egy gumikacsa repül el a fejünk felett. Mű repülés. Alacsonyan repül. Biztosan nehéz a szelepe. Így is első lesz. Nincs más induló. Érkező annál több.

A következő kanyar után egy kiskocsmához érünk. Az ajtaján éppen Özön bácsi és Süge apó esik ki. Az épület oldalához csámpáznak. Özön bácsi lehúzza a sliccét. Egyik kezével nekitenyerel a kocsma falának és ereszt. Csorog az Özön víz. Erre bezzeg van pénz! Arra már kevésbé.

Minden templommal szemben található egy kocsma. Ez fordítva is igaz, csak kellemetlen. Itt például minden fordítva van. A kocsmával szemben van a templom.
Isten az embert sárból teremtette, ezért aztán a beépült ügynök is sárból van. Vályog tégla. Bizonyos ügynökök másból vannak. Barnább is, büdösebb is, viszont nem vetik meg ők sem a sárdobálást. Pedig a vályogtéglát vetik, de sosem aratják. A régi kocsmákat szívesebben építették annak idején fából. Tégla nélkül. Nem csoda, ha vidéken a legnagyobb információáramlás és csere italkimérések rejtett mélyén tapasztalható.

Valahol a közelben megtaláljuk az iskolát is. Ez biztos. Én ugyan nem tudom, mert többet jártam mellé. És tényleg! Az úton tovább haladva bele is ütközünk. Abból lehet tudni, hogy ez az épület az iskola, mert itt több gyerek … világos, nem? Viszont az itteni konyha művészet. Jókai bableves, Petőfi főzelék, hírlapi kacsa, de lehet, hogy pekingi, mert a konyhán nem magyarok főznek. A faluban a kínai menzáról hihetetlen, túlzó történetek keringenek. Rizs felfújt, de csak három napig tart.

Az iskolával majdnem szemben a község háza áll. A többi düledezik. Ennek a sziklaszilárdan álló épületnek a forgóajtaján boldog emberek rohangálnak kis és be. Remek érzés. Felemelő érzés. Csúcs forgalom. Az épületben egyetlen telefon van csupán. A többi utánzat. Ez a távbeszélő nem csörög feleslegesen. Csak akkor, ha felhívják a számát. Ez egy okos telefon. Viszont hiába. Nem segíthet ő sem, ha buta emberek beszélgetnek rajta egymással. Egy telefon még sosem oldott meg semmit.

Utunk végén egy olyan helyre érkezünk, ahol megpihenhetünk, lazíthatunk. Olyan hely ez, ahol csupa feddhetetlen, jó embert találunk. Beszélni ugyan nem tudunk velük, de abban biztos vagyok, náluk van az igazság!



Utoljára változtatva 06-22-2013 @ 05:59 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Artur-Brun
(Ideje: 06-22-2013 @ 06:13 pm)

Comment: Egy játékra készítettem ezt a pár sort. Kötelezően meg volt adva, az alábbi szavak kellenek, hogy szerepeljenek benne: vályogtégla, műrepülés, rizsfelfújt, csúcsforgalom, özönvíz, okostelefon. A címnek pedig "Keresztutak"-at kellett adni.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 06-25-2013 @ 08:26 pm)

Comment: Szerintem jól megoldottad a feladatot.:))))


Hozzászóló: Artur-Brun
(Ideje: 06-25-2013 @ 11:37 pm)

Comment: Nagyon örülök, ha így gondolod! Köszönöm szépen! :)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds