[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 120
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 121

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Kavarog a barom (egy zeneműből)
Ideje:: 08-27-2013 @ 03:16 pm

Most értünk haza Székelyföldről. Érdekes itthon lenni, alig bírok visszaszokni. Igazából túl gyors minden itthon. Ott meg túl lassú volt, viszont hamar hozzá lehetett szokni.
Egyáltalán nem találom itthon a helyemet, és nem tudom mi az, ami miatt nem. Mintha szerelmi bánatom lenne.
Ilyen hatással lett volna rám az a hely?
Hiányoznak a többiek, a társaság, a minden. Egyelőre itthon minden idegesít. Pedig már lassan egy hete, hogy megjöttem.
Minden este várom, hogy együtt legyünk kint és beszélgessünk, és fázzunk, és nevessünk.
Minden reggel várom az álmos fejeket, a vicceket, a reggeliket.
Minden nap várom a kirándulásokat, a túrákat, a városnézést.
Minden éjjel várom, hogy halhassam a velünk együtt alvó emberek neszeit, a horkolást, a szuszogást, mindent.
Hiányoznak.
Pedig érdekes, mert folyamatosan találkozunk itthon is. Csak ez, nem ugyanaz. Ráadásul megismertünk valakit ott, egy fiút, akit nagyon megszerettünk.
Nem, nem vagyok szerelmes (ezt könnyen félre lehet érteni, csak azért írom), de mégis úgy érzem, mintha.
Hát nem is tudom, hogy ezt meg lehet-e érteni. Állandóan a fejemben van, mindig arra gondolok, mit csinálhat most.
Hm. Talán úgy lehetne elmagyarázni, hogy annyira megszerettem, mint embert, hogy az valami borzasztó.
Csak történetesen ő férfi.
Na mindegy, nem is ragozom, mert szerintem sikerült a tökéletes félreértés.
Azt olvastam ma, hogy ez a hét letargikus, mivel ez a nyár utolsó hete. Hogyha jól sejtem, emiatt vagyok ilyen hangulatban. Kéne egy ölelés. És az is mozog a fejemben folyton, hogy meg kéne ismerni új embereket. Én olyan vagyok, hogy szeretek ölelgetni. Olyan közvetlen féle vagyok.
Az én társaságom viszont nem ilyen. Illetve nem mindenki hárító, de azért a nagyja igen.
Majd meglátjuk, mi lesz. Az élet mindig alakul valahogy.
Láttam, hogy itt lehet írni is. Na persze most is ezt csinálom. De úgy írni verset, meg novellát, meg bármit. Lehet, hogy megpróbálom.
Bár nagyon sok év kimaradt.
Mára ennyi, holnapra újabb kavargó gondolataimat fogom összeszedni és leírni, hátha a végén átlátok majd rajtuk, és érteni fogom a lelkemet.
N.


Utoljára változtatva 08-27-2013 @ 04:43 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Notem
(Ideje: 08-27-2013 @ 03:17 pm)

Comment: Hozzászólok magamhoz, így rögtönj. Ha valaki erre jár és olvassa, kérlek segítsetek, hogy hogyan tagolhatom a szöveget. Ez így túlságosan is megfelel a címének.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 08-27-2013 @ 04:47 pm)

Comment: Kedves Notem, megtördeltem, bár nem biztos, hogy így gondoltad. Ha belemész szerkesztéssel, javíthatod. A házirend elolvasásával, sok információhoz juthatsz a portálról. Többek között az is benne van, hogy a regisztrációs lapodon be kell írnod a nevedet. Örülök, hogy ránk találtál, érezd jól magad körünkben. Szeretettel: Anna :))


Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 08-27-2013 @ 09:56 pm)

Comment: Úgy olvasom, jó helyen jársz :-). aLéb


Hozzászóló: Notem
(Ideje: 08-28-2013 @ 09:06 am)

Comment: Köszönöm szépen, Anna! Megnéztem én mindent, de ezek szerint rossz helyen, mert a fórumon kerestem a megoldást. A Nevemet direkt nem szerettem volna kiírni, talán majd idővel. Még egyszer köszönöm! Puszi


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds