[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 234
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 234


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

pohárköszöntö
Ideje:: 10-04-2013 @ 08:22 pm

                  pohárköszöntő

 

                 

 

                  Tisztelt Hölgyeim és Uraim.            Gyuszi esküvő.

 

Szeretettel köszöntöm Önöket ezen jeles családi ünnep alkalmából és engedtessék meg nekem, hogy mondókámat egy magyar népmesével folytassam.

Minden rendes magyar népmesében a családnak három fia van, kik felcseperedve, elmennek szerencsét próbálni.                                    

A legkisebb fiúnak szokott sikerülni megtalálni szerencséjét és így elnyeri jutalmát, megkapja a fele királyságot és zusammen az egész királylányt. .

Mi városi emberek lévén sajnos csak egy fiúgyermekkel dicsekedhetünk és bizony önző szülők voltunk és vagyunk, ezért mindent megtettünk, hogy egyetlen csemeténk minél tovább velünk maradjon.

Már kiskorában mindenféle városi furfanggal vettük körül, úgymint magnó, lemezjátszó, bicikli és más csalafintaságok. 

Érettségi után Főiskolába küldtük, gondolván evvel is elodázhatjuk a szerencse próbálás határidejét. De minden hiába, mert fiúnk egy váratlan alkalommal, egy iskolai érettségi találkozón megismerkedett a Szerelemmel, egy igazán nagyon szép és okos kislány személyében.

Ráadásul, noch dazu, mondaná a művelt francia németül, a szép kislányt Virágnak hívták és ilyen szép és váratlan névvel, teljesen lenyűgözte, amúgy is védtelen fiúnkat.

Mi önző és elvetemült szülők rávettük egyetlen gyermekünket, hogy jogi pályára lépjen és így öt évig tanult és vizsgázott keményen, míg végül is Cum laude doktorrá avatták. De minden hiába, Omnia vincit amor, még ezek után is tartott, sőt mondhatni Virágzott a szerelem.

És ekkor mintegy varázsütésre megvilágosodott előttünk, hogy ebből a küzdelemből, csak egyfélekép jöhetünk ki győztesen, ha gyermekeink számát megduplázzuk.

Eddig is nyitott szívünket, még jobban kitártuk és Virágot szívünkbe fogadtuk.

Úgy érezzük, ez a házasság nekünk szerzett legnagyobb örömet, mert most már két gyereket szerethetünk.

Mert egyetlen dolog a világon a szeretet, mely sokszorozható és kifogyhatatlan. És még nincs vége a mesének, még előttünk van a jövő, mely olyan reményeket hordoz magában, hogy szeretetünket ismét újra és újra megsokszorozhatjuk, bízva az eljövendő unokákban.

Ennek reményében sok szeretettel köszöntöm az ifjú párt és emelem poharam egészségükre. Isten adjon Nektek és mindnyájunknak sok boldogságot.

 

2001 augusztus.

 

És ugye megmondtam, hogy a szeretet osztható és                   sokszorozható.

Már két unokám van, Dorka augusztusban lesz 6 éves,

kész hölgy és sárkányvérű, vitatkozásra állandóan felkészült,

de azért, ha nincs igaza elbőgi magát.

 

Nimród március végén lesz 2 éves, most próbál beszélni,

és ha megkérdezzük, hol van Nimród, a mellére mutat, és azt mondja:  Ez.

2011-02-11

 

Persze nem szeretjük Őket!!        IMÁDJUK!!!

 

 

 

 

 

 

 

 



Utoljára változtatva 10-04-2013 @ 08:22 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 10-06-2013 @ 11:44 am)

Comment: Gratulálok ehhez a szép ünnephez. Üdvözlettel - Miki


Hozzászóló: Almasy
(Ideje: 10-06-2013 @ 06:39 pm)

Comment: Kedves Mickey! Örülök, hogy olvastál és köszi a hozzászólást. Bizony fiam esküvője életünk egyik legszebb eseménye.Tisztelettel A.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 10-08-2013 @ 07:20 am)

Comment: Kedves emlékeket idéztél fel bennem. Bizony a szeretet egy olyan kút, amelyből érdemes meríteni. Gratulálok szép családodhoz. Szeretettel ölellek: Anna :))


Hozzászóló: Almasy
(Ideje: 10-08-2013 @ 08:31 am)

Comment: Kedves Anna! Örülök, hogy olvastál és mint Anya és főleg mint Nagymami velem érzel. Kézcsók A.


Hozzászóló: Kodmadar
(Ideje: 10-20-2013 @ 09:28 am)

Comment: Kellemes melegség járt át engen is, míg olvastalak. Köszönöm! További sok szeretetet kívánva: Anikó


Hozzászóló: Almasy
(Ideje: 10-24-2013 @ 08:04 pm)

Comment: Kedves Aniko!Elnézést csak most olvastam aranyos h.sz.edet. köszönöm!! kézcsók A Gyupp


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds