[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 244
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 245

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Napló, csak úgy...
Ideje:: 10-14-2013 @ 04:39 pm

Sajnos a közelmúltban megszűnt egy számomra kényelmes és kedves blogtér, ahol szinte baráti körben írhattam meg a gondolataimat, mondhatnám bármiről. Írhattam olyan igazi, akár semmiről se szóló naplót is, de megoszthattam bátran saját próbálkozást, szösszenetet. Barátaim szorgalmasan kerestek és tájékoztattak engem is, úgy döntöttem ezt a helyet én is kipróbálom, igaz, eligazodni még meg kell tanulnom. Nem csak a helyhiány miatt csinálok itt új blogot, hanem azért is, mert magamban még mindig szükségét érzem, - belső késztetés - hogy igazi naplót írjak, mondanivaló és mindenféle üzenet nélkül is. A hétköznapjaimban sok minden ugyan nem történik, de ki tudja mire lesz jó, nem napi rendszerességgel, de időnként néhány sor. Mondhatnám, minden nap egyforma, de azért néha csak történik valami. Miért kell egyáltalán naplót írni és miért nyilvános egy napló? Nem tudom. Ha már egyszer itt az internet, hát miért ne. Valamikor a 90-es évek elején (szerintem, de lehet, hogy nem jól emlékszem) elkezdődött egy folyamat, egy igény, legyünk nyitottak, befogadóak, kezeljük pozitívan a minket érő impulzusokat. Nekem ez mindig is tetszett. Sajnos mostanában úgy érzem kezd a folyamat a visszájára fordulni. Kezdünk újra bizalmatlanok, zárkózottak, befelé fordulók lenni. Az okra nekem vannak tippjeim, de mint mondottam ez csak személyes, hétköznapi napló.


Utoljára változtatva 10-14-2013 @ 04:39 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 10-14-2013 @ 05:01 pm)

Comment: Üdvözöllek körünkben, és szívesen olvastam a gondolataidat. Itt a blog, egy kicsit másként működik mint a közösségi portálokon, mert itt ez is egy publikációs felület, ahol egyidőben csak két írásod lehet fenn a főoldalon. Csak arra kell figyelned, hogy akkor tedd majd fel a harmadikat, ha az első kettő legördült. Örülök, hogy ránk találtál, és reméljük jól fogod magad érezni körünkben. Ha Te is olvasol másokat, figyelembe is jobban részesülsz. Javaslom még a házirend elolvasását, ahol sok információt találsz a portál használatáról. Anna :))


Hozzászóló: Euridike2
(Ideje: 10-14-2013 @ 05:58 pm)

Comment: Köszönöm Anna, az üdvözlést és a tanácsokat is!


Hozzászóló: Almasy
(Ideje: 10-14-2013 @ 10:25 pm)

Comment: Hurrá Gerti! De örülök, hogy sikerült belépned, meglátod itt jól fogod érezni magad. Ez egy szeretni való kis közösség, mindenki már évek óta ismeri egymást. Téged is gyorsan megfognak szeretni, majd meglátod. Nagyon szép verseket és írásokat publikálnak és mindenki elvárja, hogy véleményezd.Ha megteszed, Téged is olvasni fognak szeretettel és rendkivül aranyos h.sz.eket fogsz kapni. Szeretettel ölellek Gyula kis vitéz. Almásy néven publikálok, ha olvasni szeretnél. és még kézcsók is. GYU.


Hozzászóló: Euridike2
(Ideje: 10-14-2013 @ 10:36 pm)

Comment: Jaj, drága GYUpp, mekkora bajban vagyok, úgy érzem itt magam, mint egy óvodás, minden egybefolyik, szörnyű, nem látom hol kell szerkeszteni, én ilyen munkát nem adok ki a kezemből. Ha így fog kinézni, akkor nem folytatom, kétszer próbáltam javítani az IK oldalon, de hiába, egyszerűen nincs fizimiskája az írásnak...


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 10-14-2013 @ 10:46 pm)

Comment: A portál az Internet Explorerre van optimalizálva, ha azzal lépsz be, akkor megjelennek a szerkesztő gombok, és a sor végét egy shift enter billentyű, a dupla sor emelést az enterrel éred el. Más böngészőknél a sor végére be kell gépelned a kisebb nagyobb jel közé a BR betűket (ez a soremelés HTML kódja). Ez egy soremelést jelent. Wordből nem lehet közvetlenül bemásolni, csak ha előbb elmented a mentés másként lehetőséggel TXT kiterjesztésű file-ba, és azt másolod be. Amíg nem sikerül megtanulni, a sortörést, jelezd nekem egy /-el, és megszerkesztem amikor olvasom. Bele fogsz jönni, ne aggódj. Szép estét kívánok: Anna :)))


Hozzászóló: Euridike2
(Ideje: 10-14-2013 @ 10:57 pm)

Comment: Köszönöm Anna, erre magamtól sosem jöttem rá. Én google chrom-ot használok. Azért macerás lenne számodra szerkeszteni az írásaimat, majd igyekszem megtanulni, csak meglepődtem.


Hozzászóló: zseva
(Ideje: 10-15-2013 @ 05:24 pm)

Comment: Kedves Euridike! Úgy örülök, hogy Te sem értetted elsőre. :-) Én is kétségbe estem először és lám, most értettem meg igazán, ahogy Anna neked próbál segíteni. Menni fog, hidd el. Ki is próbáltam az imént már az új ismeretem tudatában és lám sikerült! Nekem ennyi egyelőre bőven elég. Sikerélmény! Érezd jól magad! Puszi, Éva


Hozzászóló: Euridike2
(Ideje: 10-15-2013 @ 06:36 pm)

Comment: Éva, majd beletanulunk, bár hosszú írást megfelelő kódokkal ellátni nem lesz könnyű.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds