[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 201
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 201


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Pár gondolat
Ideje:: 10-29-2013 @ 05:04 pm

Októberben meg jelent egy cikk a a m. beolon. Szeretném megosztani veletek és ezzel kapcsolatosan pár gondolat. Rendőrökről írnak, arról, hogy lehetnek emberségesek is. Tudom amit tett a lányom (róla írnak) nem nagy dolog. De a mai világban amikor senkinek és semminek nincs tekintélye , szidják őket, úgy érzem egy kis pozitív hír is számít. Hiszen látom mennyit dolgozik, mostanában sajnos többször is volt olyan helyen amikor fiatalok haltak meg értelmetlenül. Nem beszél róla , és mégis észreveszem összetört. Egyszer ő mondta. Be kell tartatni a törvényt de közben lehetünk emberségesek is. Mondhatjátok elfogult vagyok, hát lehet, hiszen a gyermekem. És büszke vagyok rá.:) Egy édesanya levélben köszönte meg a békéscsabai rendőröknek, hogy kisfiával barátságosan viselkedtek és ezáltal már nem fél az egyenruhások láttán. A Békéscsabai Rendőrkapitányság vezetője a közelmúltban levelet kapott egy édesanyától, aki leírta, hogy kisfiával együtt nagyon kellemes élményben volt része. Az egyik nyári estén kerékpározni indultak, és eközben betértek egy vendéglátóhelyre egy üdítőre. Miközben a kerthelyiségben pihentek, a közelben megállt egy rendőrautó. „ A kisfiam valamilyen okból kifolyólag félt az egyenruhától, illetve a rendőrautótól” – írja a kapitánynak címzett levelében az édesanya, aki mivel szimpatikusnak találta a járőrkocsiból kiszálló rendőröket, megszólította őket. Megkérdezte, hogy megmutatnák-e a kisfiúnak a rendőrautót. „Azért szeretném hálás köszönetemet kifejezni, ami ezután következett” – folytatódik a levél. Az édesanya úgy fogalmazott, hogy az egyik rendőrnő végtelenül barátságosan és kedvesen fordult a gyermekéhez. Kiment vele az autóhoz és megmutatott neki mindent, ami egy 5 éves gyermeket érdekelhet. Azóta a kisfiú nem fél, ha rendőrautót lát. „Még egyszer hálás köszönetem a példaértékű viselkedésért. Gratulálok, hogy ilyen kollégái vannak!” - zárulnak a sorok. A levelet dr. Hajdú Antal r. ezredes, rendőrségi főtanácsos, kapitányságvezető személyesen adta át a rendőrnőnek, aki a levél tanúsága szerint életre szóló kellemes élménnyel ajándékozta meg a kisfiút – ismertette a történetet a Békés Megyei Rendőr- főkapitányság.


Utoljára változtatva 10-29-2013 @ 05:05 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: aranytk
(Ideje: 10-29-2013 @ 08:45 pm)

Comment: Mártusom, annyira jó, hogy megosztottad velünk ezt a történetet! Tudom, büszke vagy a lányodra, és erre minden okod megvan! Az egymásra figyelés valahol itt kellene, hogy kezdődjön... nagyon szép, emberi ez a történet, és ne szégyelljünk belegondolni, hogy milyen nagy dolgok múlnak ilyen kicsinek tűnő dolgokon... Ölelem a lányod ismeretlenül is, és Téged is, Mártusom!


Hozzászóló: lena1
(Ideje: 10-29-2013 @ 09:05 pm)

Comment: Bizony nagyon nagy kincs manapság az emberség,. drága Mártus. Azt hiszem az ilyen cselekedetek az igazi hétköznapi csodák. Ölelem a lányod és téged is:)


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 10-30-2013 @ 09:53 am)

Comment: Van, akinek a ruhája rendőr, van akinek a szíve...


Hozzászóló: Eprecske
(Ideje: 10-30-2013 @ 06:28 pm)

Comment: Drága Katim, köszönöm átadom neki. Ez is azt bizonyítja, hogy lehetnek emberségesek is. Ölellek :)


Hozzászóló: Eprecske
(Ideje: 10-30-2013 @ 06:29 pm)

Comment: Így igaz Lenám :) Kis dolog, de büszke vagyok rá :) Ölellek :)


Hozzászóló: Eprecske
(Ideje: 10-30-2013 @ 06:30 pm)

Comment: Miki, nem egyformák az emberek.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 11-05-2013 @ 02:00 pm)

Comment: Soha nem szabad általánosítani. Mennyire igaz. Mindenhol az egyén, az ember aki jó vagy rossz. Ez független a származástól, a végzett munkától, és független mindentől. Sajnos egy-egy rossz tapasztalat nagyon rossz fényt vet sok-sok más becsülettel dolgozó és a közért valóban szolgáló emberre. Örülök, hogy a pozitív eseményről is hírt adtál, mert sajnos az is nagyon rossz, hogy a média csak a negatívumokat ontja magából. Szeretettel ölellek, és légy is büszke a kislányodra. :))) Anna :))


Hozzászóló: Eprecske
(Ideje: 11-06-2013 @ 06:45 am)

Comment: Drága Annám. Azért is osztottam meg veletek, mert én is úgy érzem a média csak a negatív dolgokat ontja magából. És ha csak egy kis pozitív esemény is történik arról is kell tudnia az embereknek. Köszönöm :) Ölellek Mártus


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds