[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 184
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 184


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Van még...
Ideje:: 12-23-2013 @ 12:50 pm

VIII. Meghiúsult támadás


A zsarolók egy hétig vártak. Mivel pénzküldemény nem érkezett, elindultak, hogy Medwayt express ajánlva küldjék a pokolba. A készülődés alatt sikerült Joenak elszöknie. Azonnal elmondott mindent az első rendőrnek, azután megkönnyebbülve kezdett sétálni az utcán. Vesztére.

Összetalálkozott Cherblie Jackkel, akit a többiek előőrsnek küldtek ki. Az a képébe vigyorgott, és gúnyosan így szólt:

- Na, mi az, elveszett jószág, előkerültél? Gyere csak! – azzal megragadta, és hátravitte a többiekhez.

Végre, megérkeztek a Fourth Street 27 elé. Kivételesen az ajtón mentek be. Nem vettek észre semmi különöset, de amikor az ajtó becsukódott mögöttük, vérfagyasztó kacagás hangzott fel.

A szoba sarkaiból egyszerre négy rendőr ugrált elő. William Clayton és Joe még ki tudtak ugrani az ajtón, de Buffalo Billre pányvát dobtak, és kikötötték a kilincshez, Cherblie Jackre revolvert fogtak. Cherblie Jack földre dobta a pisztolyát, és égnek emelte két mancsát.

Két rendőr odalépett hozzá, előhúzva a bilincset, a másik kettő pedig a menekülők után rohant. Cherblie Jack az előtte álló rendőrök fejét összeütötte, majd állon vágta őket. Azok eldőltek, mint egy zsák. Felvéve a fegyvereket a bejárathoz lépett, és mivel kicsomózni nem tudta Buffalo Bill kötelékeit, elvágta, aztán, mivel Bill összeesett, hátára kapta, és elrohant.


IX. Költözik a hivatal

Egy óra múlva halálra fáradtan érkeztek meg a kis külvárosi házba. Miután kilihegték magukat, megtárgyalták a történteket. Cherblie Jack egyre csak dohogott.

- Nem fér a fejembe, hogy miből jöhetett rá, hogy éppen ma támadunk.

- Biztos az a nyavalyás Willy írt valamit, amiből kitalálta – mondta eltűnődve Buffalo Bill – másképpen nem tudom megmagyarázni!

- Csak találkozzak azzal a nyavalyással – csikorgatta fogát Cherblie Jack – majd ellátom a baját. De hol a fenébe kujtorognak ennyi ideig?

- Biztosan elfogták őket – felelt nyugtalanul Buffalo Bill.

William Claytont nem lehetett elfogni. Bebújt egy csatornalejáróba, és ott otthonosan mozgott. Joe nagy bánatára őt is magával vitte.

- Hova megyünk? – kérdezte Joe.

- Vissza a házikóba nem mehetünk, mert Cherblie-éket elkapták, és biztos, hogy beköpik azt a helyet. Most kimegyünk az állomásra, és elutazunk valahová.

Ezalatt a házban tovább mérlegelték a helyzetet.

- Itt nem maradhatunk! – szögezte le Cherblie Jack. – Willy-éket biztos elkapták, és ahogy őket ismerem, elárulják a búvóhelyünket.

- Tehát? – nézett kérdőn Buffalo Bill. – Gyerünk az állomásra. Elutazunk valahová.

Tehát az egész banda ismeretlen helyre távozott.



Utoljára változtatva 12-23-2013 @ 12:50 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés
Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds