[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 126
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 126


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Meghalt a hörcsi
Ideje:: 10-13-2004 @ 09:50 pm

Ma meghalt az egyik hörcsögünk. Nem is vettem volna észre, ha nem akartam volna megmutatni a gyerekek kis barátnőjének. A nőstény vígan szaladgált a saját ketrecében, de ez, a hím meg se mozdult. Megmozgattam kicsit a ketrecét, mert olyankor kiemelte a kis orrát a műanyag iglujából és szaglászott, de most semmi. Kivittem a kádba a ketrecet, leszedtem a tetejét, de akkor sem mozdult. Szóltam Böbinek, hogy megdöglött. Nagyon elkezdett sírni. Zsolti mindenáron meg akarta nézni, milyen a halott hörcsög, de én nem voltam felkészülve a látványra. Elhatároztuk, hogy eltemetjük.

A férjem le is ment, ásott egy gödröt a ház előtt lévő hatalmas fa tövében - késsel. Férfiak! Kissé tragikomikus volt. Aztán a két lánnyal lementek és eltemették a kis testét.

Öreg volt már szegény állat. Őszült, soványodott, de lehet, hogy a hasmenés ölte meg. A ketrecét rendszeresen takarítottam, de a kis kuckóját hagytam, hogy ő rendezze. Hiba volt. Talán ez volt az oka a halálának? Vagy az öregség? Ilyenkor az ember mindig magát okolja, hogy hibázott, és őmiatta történt a tragédia.

A hörcsögöt tavaly nyerte Böbi az iskolában az állatok világnapján. Elég vad ötletnek tartom, hogy ilyenkor élő állatot lehet nyerni, de ez már többéves hagyomány.

Szelíd kis jószág volt. Nem olyan erőszakos, mint a nőstény, ha idegent látott, inkább bebújt a kis házikójába. Ha a lánnyal egyberaktam, rögtön fickós lett, szaladt utána, de általában hiába. Ilyenkor a nőstény volt a domináns, felszáműzte a ketrec emeletére, és sehogy sem engedte le. Sokszor még a házikójából is kiüldözte.

Először nem fájt, hogy meghalt. A halál az halál, egyszer mindenkinek el kell távoznia. Most már egyre jobban bánt. Talán többet tehettem volna érte.



Utoljára változtatva 10-13-2004 @ 09:50 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: ukume
(Ideje: 10-14-2004 @ 02:18 am)

Comment: Valahányszor meghal valaki, aki közel állt hozzám, én is mindig ezt érzem: hogy többet tehettem volna érte. Úgy látszik a végérvényesség szembesít minket azzal, hogy mennyire hajlamosak vagyunk a halogatásra... Azt hisszük, van még időnk megtenni... aztán egyszer csak nincs. (Béke poraira! Mert egy hörcsög is tud hiányozni:)


Hozzászóló: Gradvolt-Endre-30Y
(Ideje: 10-14-2004 @ 03:42 am)

Comment: Én 10 évesen fogadtam meg, hogy nem lesz többet háziállatom, amikor meghalt a zebrapintyem. Elég hosszú szenvedése volt, idős is volt már, és valami betegséget is összeszedett, amire az állatorvos csak a fejét rázta. Két héten keresztül néztem, ahogy naponta fogy és gyengül, az utolsó három napban már semmit nem evett, a végén már a fejét sem tudta felemelni. Elég szomorú látvány volt. 18 évesen azt mondtam, hogy rohadt nagy hülyeség volt nem betartani a fogadalmamat, amikor a család kedvenc házörzője járt szinte hajszálpontosan ugyanígy. Most 26 vagyok, és van egy perzsa cicám. Azt hiszem, már soha nem javulok meg.


Hozzászóló: bla
(Ideje: 10-14-2004 @ 07:05 am)

Comment: Ilyen az élet! El kell fogadni, hogy mi és mindenki más is csak átmeneti vendégek vagyunk. Az elmúlás hozzátartozik mindennapjainkhoz... Emlékeinkből is gazdagodunk...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.46 Seconds