[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 164
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 165

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Talán még nem késő!
Ideje:: 02-02-2014 @ 09:15 am

 

Talán még nem késő! Ébredjünk fel!

Nagyon elgondolkodtató idézetet olvastam, és a hozzáfűzött képek pedig, megrémítettek.

Végig gondoltam az elmúlt hét néhány történését, és rádöbbentem, hogy alattomosan lopakodik életünkbe a teljes elidegenedés.
Az emberek az utcán fülhallgatóval a fülükben, leszegett fejjel mennek, nem néznek semmerre, nem látnak, nem hallanak semmit.
Otthon, mindenki a szobájába vonulva ül a számítógép előtt, és tányérjára sem nézve tömi magába a műételek tömegét.
Fiatalasszonyok tucatja teszi a vacsorafőzés eredményét lefotózva az internetre.
Olyan ez mint egy segélykiáltás.
Vajon mi lesz ennek a vége?

A szilvesztert, egy baráti társasággal töltöttük egy étteremben. A nagyon szép hangulatos teremben, a személyzet tökéletes profisággal leste minden kívánságunkat, megteremtve a vidám hangulatot.
Nem messze tőlünk egy 12 fős fiatal társaság foglalt helyet.
Nem táncoltak, nem beszélgettek, az evések szünetében az éjszaka legnagyobb részében a telefonjukat nyomkodva ültek, leszegett fejjel. 
Mi az első csodálkozások után, már csak nevettünk, ha rájuk néztünk, de most Einstein idézetét olvasva más megvilágításba helyeződött bennem ez az emlék.

Megrettentem...

 

 

 



Utoljára változtatva 02-02-2014 @ 09:17 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 02-02-2014 @ 01:39 pm)

Comment: Igazság van Einstein szavaiban. Egy kérdés azért van bennem. Ki adta kezükbe a mobilt először? Hol a szülő felelőssége? Nem a technika ellen ágálok, hanem az egyensúlyt hiányolom. J


Hozzászóló: pirospipacs
(Ideje: 02-02-2014 @ 06:19 pm)

Comment: Jogos ez a félelem, Anna. Elszemélytelenedtünk, és nem csak a gyerekek, hanem a felnőttek nagy része is. A technika csodája megölte az emberi kapcsolatokat. Bizony fékezni kell, és ha szükséges, megvonni magunktól bizonyos mértékben ezeket a kütyüket. Nem az a baj, hogy használjuk, hanem az, hogyha mértéktelenül. Hol van már a "Julinéni, Katinéni, letyepetye lepetye..." Szomorú tény, amit leírtál. pipacs


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 02-02-2014 @ 08:49 pm)

Comment: Kedves János! Nagyon sokszor eszembe jut, hogy a technika, életünk jobbá tételére születik, de sajnos minden jót fel lehet használni gonoszul is, ártani vele az emberiségnek, és talán durva hasonlat az atombomba és atomenergia, de gondoljuk el, mit művelt az emberiség már ezzel. Még nem is sejtjük mi vár ránk, és valóban, hatalmas a felelőssége minden embernek, de ez a mostani változás olyan, mint ahogy a béka sem ugrik ki a vízből, ha lassan melegítik, megfő elevenen, mert nem veszi észre mi is történik vele. Köszönöm, hogy velem gondolkodtál. :)))


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 02-02-2014 @ 08:53 pm)

Comment: Köszönöm Pipacs, hogy olvastál. Nagyon egyetértek veled, valahogy fékezni kellene, valahogy vissza kellene csempészni az életbe a hétköznapi emberi kapcsolatokat. Én félek, hogy talán már késő. Szeretettel ölellek: Anna :))


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 02-02-2014 @ 09:37 pm)

Comment: Szerintem valahol ott kezdődött a dolog, amikor a gyermekeink elkezdtek nem olvasni, és sokunk tétlenül nézte, az iskola hiába jelezte a bajokat. A technika fejlődése következtében hatalmasra tágult a világ körülöttünk. Én nem mondanám, hogy kevés a személyes kontaktus, talán inkább túl sok is, és ezt csak a modern technika felhasználásával tudják a fiatalok realizálni, megélni. Gondoljátok el: mi hányan ismernénk egymást, és hányan lennénk kapcsolatban az internet nélkül? Gyermekeink - továbbfejlődve - új dimenzióba helyezték kapcsolataikat egymással. Szerintem elkerülhetetlen volt - akárcsak fiatalkorunkban a Twist-őrület...Szüleink hogy kétségbe voltak esve: " mi lesz így belőled fiam? " Hát mi lett?


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 02-02-2014 @ 09:44 pm)

Comment: Kislányom most küldte el nekem FB-on a legújabb Japán " játékot". Angol szövegből keveset értettem, de az imént mesélte telefonon a lényeget: Japánban a fiatalok új játéka- a felnőtté válás jele - beterelik a tengerről a delfineket egy sekély vizű öbölbe, ahol nem tudnak védekezni, és halomra mészárolják őket. Fasza gyerekek, mi? Na ezektől mentsen meg az Isten bennünket.


Hozzászóló: Teru
(Ideje: 02-02-2014 @ 11:23 pm)

Comment: Tegnap este egy Japán vendéglőben voltunk, kitűnő étel, remek szakács. Egy fiatal pár is ült az asztalunkál. Egész este texteltek egymással... Tényleg? Elfeledtük hogy kell beszélgetni? Istenemre, ha még egy valaki belém botlik az utcán vagy az áruházban mert kezében van az a hülye mobil, fejbeütöm. A hülyék még cask azt sem veszik észre hogy robogó auto jön feléjük, aztán a szerencsétlen vezető meg üljön a börtönben...


Hozzászóló: zoria
(Ideje: 02-04-2014 @ 09:10 am)

Comment: Szerintem nem csak a mobil, meg az internet a hibás. Amióta megint szinte aludni sincs időm, azóta valahogy elkoptak az életemből az emberek. Ameddig működött, hogy segíteni tudtam elértek. Amióta attól félnek, hogy esetleg épp pelenkáznom,fürdetnem vagy injekciót osztanom kell és nem oldom meg más gondját valahogy kevesebb az üzenet meg a hívás. És ami érdekes benne nem azt kérdezik először, hogy élek-e még, hanem azzal kezdődik, hogy ezt segíts megoldani vagy hallgass végig. De talán én is hibás vagyok, mert már nem merem megkérdezni senkitől, hogy jól van-e mert néha úgy érzem a magam baja is sok. A fiatalok meg ezt látják tőlünk. Miért lennének mások mint mi?


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 02-04-2014 @ 10:38 am)

Comment: Azért ne legyünk igazságtalanok a mai fiatalokkal! Emlékszem én még - nagyon is -a Beatles korszakra! Annál is inkább, mert fél éjszakát töltöttem a Balatonon a nádasban bujkálva, nehogy a rendőrök elkapjanak, és megnyírassanak! Ma sincsen ez másként - a mai fiataloknak ez jelenti a lázadást! Lázadás nélkül pedig nincsen felnőtté válás. És arra is emlékszem, nagymamáink mennyit szidták, szapulták a zenénket, és a frizuránkat. És ne feledjük - a fiataloké a jövő...


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 02-05-2014 @ 07:39 pm)

Comment: Nagyon köszönöm, hogy velem gondolkodtatok. Úgy gondolom, hogy mindannyiunk felelőssége, hogy a gyerekek, a fiatalok, valóban arra és úgy hazsnálják a technikát, hogy az áldás legyen és ne átok. Ezt elsősorban példamutatással, odafigyeléssel érhetjük el. Figyeljünk arra, hogy valóban annyit és olyan tevékenységre használjuk a számítógépeket amely nem megy emberi kapcsolataink rovására.


Hozzászóló: Attila61
(Ideje: 02-06-2014 @ 03:06 pm)

Comment: Az akarat csodás, de már késő...sajnos. Attila


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 02-07-2014 @ 08:03 am)

Comment: Soha nem késő Attila. Az idő mindig bebizonyítja, hogy soha nem késő. Köszönöm, hogy olvastál. Szeretettel: Anna :))


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 02-07-2014 @ 10:28 am)

Comment: Drága Anna! Mi sem a szüleink "óvó gondoskodása" miatt hagytuk el a Beatles korszakot - valahogyan majd ez a dolog is megoldódik, de nem a mi ellenállásunk miatt, mert - te is tudod - az csak olaj a tűzre...


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 02-08-2014 @ 10:04 am)

Comment: Itt most kicsit kihegyeztük a kérdést a fiatalokra, de szerintem a probléma, lényegesen mélyebb. Szó nincs arról, hogy ez csak a fiatalok problémája lenne. Pont ezért írtam a hozzászólásomban, hogy a példamutatás, az egymásrafigyelés az, ami megakadályozhatja elhatalmasodni rajtunk a robotvilágot. A virtuális élet, óriási veszélyt rejt magában, egyre nagyobb mértékben zárja be az embereket, mert egy illúziót teremt, egy olyan tökéletes illúziót, amitől függővé válik aki nem figyel, hiszen nincs benne lehetetlen.


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 02-08-2014 @ 10:48 am)

Comment: Ez bizony nagyon is így van! Lehetne erről beszélgetni másutt is - többet is, és kellene is...


Hozzászóló: zseva
(Ideje: 02-09-2014 @ 11:10 am)

Comment: Kedves Anna... Nagyon igazat kell adjak neked. Bár én nem rettentem meg, de végtelenül visszatetsző, nem csak a mozdulataink megörökítése minden pozícióban, de lassan a családi életünk minden mozzanata kiül a képernyőre... Nem tudom mit tettem volna én annakidején, ha ez a lehetőség, ami manapság dívik, megadatott volna. Ahogy magamat ismerem, valószínűleg nem tettem volna fel gyermekem csetléseit, botlásait, szinte minden rezdülését... Nehéz gyerekkora volt, ha így visszagondolok. Ezért is, meg másért nem osztanám meg a külvilággal... Mélységesen egyetértek veled, ezen már nincs nevetni-, inkább félnivaló... Puszillak! Éva


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds