[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 166
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 166


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Hírmondók földje
Ideje:: 02-12-2014 @ 10:39 pm

Kicsit rendezgettem dolgaimat, és ráleltem egy régi írásomra.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Gyermekkoromban olyan kicsinek hittem a világot! A végét pontosan ott, ahol szüleim munkahelye volt. Fejemben megválaszolatlan kérdésekkel, érthetetlenül néztem az autók után a kórház kapujából, ahogy lassan eltűntek a távolban. Vajon hová, merre mennek? Kik ülnek bennük, és miért indultak útra? Mi dolguk arrafelé, ahová én nézni is csak félve merek? Meg voltam győződve arról, hogy a Világ csak annyi, amíg a terézvárosi bérházból kilépve gyalog eljutok a kevesebb, mint tíz percre levő intézetig, ahol szüleim dolgoztak. Nyáron rövidebbnek tűnt a távolság, mint ősszel, amikor a szitáló esőben az épületek felé rebbentek az első korai varjúk. Kicsit megszédülve remegtem a gondolatra, hogy egyszer nekem is túl kell majd mennem képzelt világom határain. Olyankor megérintettem a kerti platánok törzsét, és körmeimmel nagy darabokban hántottam le a kunkorodó széleket.
Pedig egy nagyon forró szeptember elején már egyedül is túl kellett mennem. Az általános iskola befejezése után középiskolásként már engem nézhetett egy kisfiú talán, ahogy távolodom a busszal. Négy évig érintettem a követ a megállóban, a csupaszra pergett falat. Tenyerembe nehezedett az iskola kapujának hatalmas kilincse. Néha úgy hittem, már elég nagy vagyok ahhoz, hogy megértsem a Távolságot. A ballagás után apám meghívott egy konyakra. Először. Felnőtt lettem a szemében. Amikor sírok, tudom ő sír bennem.
Milyen hideg volt a kézfeje, amikor utoljára hozzáértem! Nem tudom ma, hogy nézne ki, nem tudom, hogyan fogadna, amikor hazamegyek. Van egy fiatalkori képem róla. Hasonlítok rá.
Látom magam, amikor a hírre, hogy kislányom született, könnyes lesz a szemem, és anyósom átölel. Előttem van fiam pillantása, ahogy alig párpercesen rám néz, és érzem legkisebb lánygyermekem apró tenyerének szorítását, amikor először megyünk sétálni a Világba!
Írhatunk prózát, avagy verset! Festhetünk színpompás képeket, lehetünk ünnepelt zenészek, vagy akár egyszerű – minden hasonló önmegnyilvánulástól mentes- halandók is, de mégis vannak olyan érzések, amelyek mindenkinek ugyanazt jelenthetik. Mindannyian hírmondók vagyunk ezen a Földön! Üzeneteket viszünk pillantások, érintések, szavak formájában. Van, ahol örömmel látnak minket, és megpihenünk egy ideig. Van, ahová elvágyódunk, de soha nem érkezünk meg. Van, ahol nem vártak minket, de akkor hozzájuk azért érkezünk meg! Jó ez így.

A gyermek a Világot nem látja, a fiatal a Távolságot méregeti, az idős az Időt veti össze távoli világával.



Utoljára változtatva 02-13-2014 @ 08:45 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 02-13-2014 @ 10:15 am)

Comment: Én örömmel láttalak, és olvastalak... Üdvözlettel - Miki


Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 02-14-2014 @ 08:14 am)

Comment: Mindig bevonsz az írásodbam erősen intuitív, mély minden gondolatod, és tanulok, emlékszem, hinni kezdek előre is. Köszönettel olvastalak. aLéb


Hozzászóló: pirospipacs
(Ideje: 02-14-2014 @ 11:38 am)

Comment: Azt hiszem én már az időt összevetők táborába tartozom, János, s talán ezért is örülök, hogy rendezgettél, mert így olvashattam. Köszönöm. Ölellek. pipacs :)


Hozzászóló: Csillagvirag
(Ideje: 07-22-2014 @ 11:10 pm)

Comment: Ó, azért csak-csak megtalállak. Amit itt írtál a lelked egy darabja, beengedtél teljesen. Csak köszönni tudom ezt az ajándékot. szeretettel ölellek


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds