[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 291
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 291


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Lokátor vagy gyapjaslepke?

Hetek, s hónapok óta a Zengőről szól minden híradás. Nagyon helyes, hogy figyelünk a környezetünkre. Én ezzel maximálisan egyet tudok érteni, de külön kéne választani a valós és az álságos célok melletti kardoskodást. Tisztázni kéne, hogy a szervezeteknek valóban a cél a lényeg, vagy a publicitás?
A helyére kéne tenni, hogy mi az ország érdeke, amire szükség van (ha már aláírta egy leköszönt miniszterelnök a NATO csatlakozást), és mi az, amit csak passzióból építgetünk, hogy költsük a pénzt, hiszen annyi van belőle rengeteg!
Van, mert ilyen-olyan civil szervezetek éveken át pereskednek hidak, utak és még az isten tudja mi minden ellen. Eközben a beruházási költségek csak nőnek és nőnek. Az út, híd megépül két-háromszoros áron. Bocsánat, ha megépül, mert ki tudja milyen elmélet alapján meg tudják magyarázni, hogy az egyhelyben pöfögő személy és tehergépjárművek kevesebb káros anyagot bocsátanak ki, mint az autóúton közlekedő optimális fordulaton üzemelő motorok. Elnézést mindenkitől, de én ezt nem értem.
Visszakanyarodva az erdők védelméhez, meg szeretném kérdezni egyszer az erővédőktől, hogy miért nem szervezkednek ekkora vehemenciával az erdőket pusztító gyapjaslepke hernyója ellen? Kisebb a hírértéke?
Nyárra egész erdők kopaszodnak le a kártevők miatt. Nem értek hozzá, de nincs olyan eszköz amivel a bebábozódott hernyókat el lehetne pusztítani? Nem hiszem el!
Kérem ez is valós cél, hiszen az erdő az élet bölcsője, ha elfogynak bár mi okból kifolyólag nekünk embereknek is végünk van!




Cím: Lokátor vagy gyapjaslepke?
Kategória: Cikk
Alkategória:
Szerző: Bagi Gábor
Beküldve: February 17th 2005
Elolvasva: 1820 Alkalommal
Pont:Top of All
Beállítások: Küldd el ismerősödnek  A publikáció nyomtatása
  

[ Vissza a publikációk listájához | vissza a Cikk főoldalára | Megjegyzés küldése ]


afonyalekvar 2005-08-23 17:13:10
Top of All
Kedves Gábor!

Most olvastam írásodat, a Lokátor vagy gyapjaslepke címűt.
A Te környezeted mennyit ér Neked? Hogy van mégolyan hely Mo-on ahova nem vezet makadámút, ami -mondhatjuk- kvázi érintetlen? Nekem nagyon sokat, még ha pénzbe is kerül. Sajnos manapság (de a múltban is) az egészség és a jó környezet pénzbe (sic!) kerül. Fábry szokta mondani, hogy az apja mindig azt mondogatta (persze igaz vagy sem, mind1): "Csak egészség legyen, a többit majd megvesszük." Egészség és jó környezet összetartozik. Mindannyiunk érdeke, hogy a csapból tiszta víz folyjon, hogy tiszta levegőt szívjunk be, hogy legyen park, vagy (ne adj'' Isten) erdő, vagy hegy pl.: a Zengő ahova el tudunk menekülni a nagyváros urbánumától.
A többi politika: NATO mondja: kell lokátor, mert ha nem építjük meg határidőre, elveszítjük a rá kapott támogatást...ez egyszer üsse kavics, a rendszer így sem lenne tökéletes (még csak hozzá közelítő sem). A nemzetbiztonsági kockázatot [:)] pedig bátran (sic!) vállaljuk.

Üdvözlettel: ifj. Sipos László Paksról


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.24 Seconds