[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 59
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 59


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Az ördög szemei

MINDENKI FÉL VALAMTÖL, MINDENKI FÉL VALAKITÖL, DE LEGJOBBAN MINDENKI A RAIM SANDLER FÉLE EMBEREKTÖL RETTEG. RAIM, KRIZSTUS ELÖTT 666-BAN SZÜLETETT ISMERETLEN KÖRÜLMÉNYEK KÖZÖTT, ÉLETÉT HOMÁLY FEDI, HALÁLA NEM BIZONYITOTT. A KARDEL-I ERDÖ KÖZEPÉN ÉLT VALAHOL. SZEGÉNY, PARASZTI CSALÁDBÓL SZÁRMAZOTT, GYEREKKORÁT A NYOMOR ÉS A SZENVEDÉS TÖLTÖTTE KI. FELESÉGÉVEL ÉS GYEREKEIVEL EGY ELHAGYATOTT ARISZTOKRATA KASTÉLYBAN TALÁLTAK MENEDÉKET.

ITT ÉLTEK KÖZEL 5 ÉVIG MIKOR IS EGYIK NAP RAIM HAZATÉRVE A VÁROSBÓL –AHOL ELEMÓZSIÁT KÉREGETETT--, NYITVA TALÁLTA AZ AJTÓT. MEGLEPÖDÖTT!!! MINDIG BEZÁRJÁK AZ AJTÓT MAGUK UTÁN NEHOGY VALAKI MEGTUDJA HOGY BEKÖLTÖZTEK A KASTÉLYBA. RAIM BELÉPETT AZ AJTÓN. AZ EMELETRÖL HANGOS SIKITÁSOK ÉS KIELÉGÜLT NYÖGÉSEK HALLATSZOTTAK. FELMENT A LÉPCSÖN, A HÁLÓSZOBA AJTAJA ELÖTT ÁLLT, AMI SZINTÉN RÉSNYIRE NYITVA VOLT. ÁLLT AZ AJTÓ ELÖTT, S CSAK AZ AJTÓT BÁMULTA, A KÜLÖN BOLDOGSÁG A SZEMÉBEN ÁTRAJZOLÓDOTT VALAMIFÉLE SÁRGA, DÜHTÖL ÉS KINOKTOL TELI ÖRDÖG ALAKBA. EGYRE HANGOSODTAK A SIKOLYOK S A NYÖGÉSEK KÖRÜLÖTTE. BERONTOTT A SZOBÁBA, EZZEL MINTEGY ELEJÉT VETTE AZ ESEMÉNYEKNEK. A FELESÉGE FEKÜDT AZ ÁGYON EGY SZAKÁLLAS KÖZÉPKORÚ FÉRFI TÁRSASÁGÁBAN. RAIM RÁRONTOTT A FÉRFIRA S AZ AJTÓ MELLETT LÉVÖ PISZKAVASSAL AGYONVERTE A HIVATLAN VENDÉGET. A SZOBA TELJESEN FEL VOLT DÚLVA. A FÉRFI TESTE AZ ÁGY ELÖTT HEVERT. A VÉRE LASSAN CSORDOGÁLT A DESZKÁK KÖZÖTT A FÖLDSZINTRE, AHOL A GYEREKEK ALUDTAK. RAIM FELNÉZETT, FELESÉGE MEZTELENÜL ZOKOGOTT KEZEIT AZ ARCÁBA TEMETVE. RAIM SZEMÉBEN A DÜH ÉS A CSALÓDÁS SZINEI SÁRGULTAK. MINT EGY VADÁLLAT A FRISS HÚSRA, ÚGY VETETTE RÁ MAGÁT RAIM A FELESÉGÉRE. JÓL CÉLZOTT ÜTÉSEKKEL ÉS 43 KÉSSZÚRÁSSAL BRUTÁLISAN MEGÖLTE AZ ASSZONYT, AKINEK A TESTE A FELISMERHETETLENSÉGIG ÖSSZEVERVE FEKÜDT A HALOTT FÉRFI MELLETT. RAIM MÉGSEM KÖNNYEBBÜLT MEG. SZERETTE VOLNA HA FELESÉGE ÉS A FÉRFI AZ ELSÖ SORBÓL NÉZTE VOLNA , HOGY MIKÉNT VÉGEZ GYEREKEIVEL. EZÉRT A KÉT TESTET FELÜLTETTE ÉS NEKIDÖLTÖTTE A FALNAK, FOGOTT EGY ÜVEGPOHARAT, ELTÖRTE ÉS AZ ÜVEGDARABOKKAL ÉS SZILÁNKOKKAL MINTEGY KIBÉLELTE A KÉT HOLTTEST SZEMEIT, EZZEL ELÉRVE AZT HOGY A KÉT DERMEDT HULLA TÁGRA NYILT SZEMEKKEL, ÚGY FIGYELJEN MINTHA MÉG ÉLNÉNEK. RAIM KIMENT A SZOBÁBÓL. KEZEIRÖL ÉS TESTÉRÖL CSEPEGETT A FELESÉGE ÉS A FÉRFI HITVÁNY VÉRE. A PADLÓ CSUPA VÉR LETT UTÁNA. LEMENT A FÖLDSZINTRE A GYERMEKEI SZOBÁJÁBA. AZ AJTÓ ELÖTT MEGÁLLT, KEZEIT AZ AJTÓHOZ SZORITOTTA. VÉRES KEZÉVEL TELJESEN ÖSSZEKENTE AZ AJTÓT.

RAIMNAK KÉT GYERMEKE VOLT. SUZAN A KISEBBIK AKI 5 ÉVES ÉS TOM A NAGYOBBIK AKI 7 ÉVES VOLT. LASSAN KINYITOTTA AZ AJTÓT. A SZOBÁBAN GYÖTRÖ SÖTÉTSÉG ÉS HALÁLKÖZELI NÉMASÁG URALKODOTT. A GYEREKEK MÉG ALUDTAK, AZ EGÉSZBÖL SEMMIT SEM HALLOTTAK MERT A HÁLÓSZOBA MESSZE VOLT A GYEREKSZOBÁTÓL. RAIM FOGOTT EGY HOSSZÚ KÖTELET, AMIVEL SZÉPEN, CSENDBEN BELÉPETT A SZOBÁBA. ELÖSZÖR TOM FELÉ FORDULT. MEGFOGTA A FIÚ NYAKÁT, S EGY GYORS MOZDULATTAL HOZZÁKÖTÖZTE KEZEIT A TESTÉHEZ, TOM HIRTELEN MEGFORDULT, DE A FÉRFI BETÖMTE A FIÚ SZÁJÁT NEHOGY FELÉBRESSZE A HÚGÁT. TOM NEM VOLT TÖBB 50 KILÓNÁL, EZÉRT EGY KÖNNYED MOZDULATTAL FELKAPTA A FIÚT ÉS KIFUTOTT VELE A SZOBÁBÓL EGYENESEN AZ EMELETRE. A FIÚ VALÓSZINŰLEG SOKKOT KAPOTT AMIKOR MEGLÁTTA A VÉRES PADLÓT ÉS A FALAKAT. MIUTÁN BELÉPTEK A HÁLÓSZOBÁBA A TOM MÁR OLYAN SOKKHATÁS ALATT VOLT, HOGY ELÁJULT. AZ APA LEÜLTETTE FIÁT AZ ANYJÁVAL SZEMBE ÉS LEMENT A MÉG ALVÓ LÁNYÁÉRT. A LÁNYT IS UGYANÚGY FELCIPELTE AZ EMELETRE, AKI SZINTÉN ELÁJULT A VÉR ÉS A HALOTT ANYJA LÁTTÁN. ÖT IS LEÜLTETTE AZ ANYJÁVAL SZEMBE.

RAIM MOST VÁRT. A KINZÓ NÉMASÁG ÉS A HALÁL GYÖTRÖ CSENDJE TELJESEN ÁTKAROLTA A SZOBÁT. A FÉRFIN MÁR TELJESEN ELURALKODOTT VALAMI SZÖRNYÜ LÉNY. A KÉT HULLA MÁR KEZDETT DERMEDNI ,S TESTÜK SZINE KEZDETT ÖRÖKRE MEGVÁLTOZNI, DE MÉG MINDIG UGYANOLYAN KÉRDÖEN BÁMULTAK A SEMMIBE. RAIM MÉG MINDIG VÁRT, VÁRTA AZT A PILLANATOT AMIKOR A GYEREKEK ESZMÉLETÜKNÉL LESZNEK. TELTEK A PERCEK, MULTAK A PILLANATOK, AZ ÖRÜLT VÁRAKOZÁS ÉS A HALÁL SZENVEDÉLYES ILLATA TELJESEN MAGÁÉVÁ TETTE RAIMOT, MINTHA IRÁNYITOTTA VOLNA VALAMI. A FÉRFI MÁR RÉG NEM VOLT A TESTÉBE, VALAKI MÁS CSELEKEDETT HELYETTE, VALAKI OLYAN AKI MIATT HIDEGVÉRREL KÉPES MEGTENNI BÁRMIT. RAIM SZEMEI ÚGY SÁRGÁLLOTTAK, MINT A TŰZÖ NAP NYÁR DEREKÁN. KIHALT VOLT A KASTÉLY, KIHALT VOLT A KÖRNYÉK. A KÉT GYEREK MÉG MINDIG ESZMÉLETLENÜL ÜLT A KÉT SZÁRAZRA DERMEDT HULLA ELÖTT. A GYÖTRÖ HULLASZAGRA AZ ABLAK ELÖTT MÁR SZORGOSAN GYÜLEKEZTEK A DÖGKESELYÜK, ARRA VÁRVA HOGY KAPNAK NÉHÁNY FALATOT A SZÁMUKRA INYCSIKLANDOZÓ ÉLETTELEN TESTEKBÖL. RAIMOT EZ MOST CSEPPET SEM FOGLALKOZTATTA. Ö CSAK VÁRT ÉS VÁRT. A KÉST A KEZÉBEN MÁR MAJDNEM ÖSSZEROPPANTOTTA. A FÉRFI FOGOTT EGY DARAB RONGYOT ÉS BEKÖTÖTTE VELE A KÉT GYEREK SZEMÉT, HOGY HA MAJD FELÉBREDNEK NE ÁJULJANAK EL ÚJRA A LÁTVÁNYTÓL. A KÉT HULLA MÉG MINDIG SZIKLASZILÁRDAN BÁMULT A SEMMIBE. IJESZTÖ LÁTVÁNY LEHET AMIKOR KÉT ÉLETTELEN , ÖSSZEVERT, TEST VÉRBE FAGYVA, KITÖMÖTT SZEMEKKEL BÁMUL RÁD. EZ SEM ÉRDEKELTE RAIMOT. TOM MEGMOZDULT, DE SE KIABÁLNI, SE MEGMOZDULNI NEM TUDOTT. Ö MÉG NEM SEJTETTE HOGY RÖVID ÉLETE PÁR PILLANAT MÚLVA VÉGET ÉR. RAIM ÉSZREVETTE HOGY A FIÚ MOZOG, KÉSSEL A KEZÉBEN LETÉRDELT A HÁTA MÖGÉ. NEM SZÓLT EGY SZÓT SEM. A KINZÓ CSEND MOST MÉG IJESZTÖBB ÉS FÉLELMETESEBB LETT A SZOBÁBAN. RAIM ERÖSEN BELENÉZETT FELESÉGE KITÖMÖTT SZEMEIBE. BÁMULTÁK EGYMÁST. AZ ASSZONY ÉS RAIM MINTHA FARKASSZEMET NÉZTEK VOLNA EGYMÁSSAL, EGYIKÜK SEM PISLANTOTT. A FÉRFI FELEMELTE A KÉST ÉS A FIA NYAKÁHOZ TETTE, MÉG MINDIG AZ ASSZONYT BÁMULTA. EGY ERÖS MOZDULATTAL MEGRÁNTOTTA A KÉST, S EZZEL ELVÁGTA A FIA TORKÁT. A KÉS ÉS FIATAL BÖR TALÁLKOZÁSÁNAK HANGJA MÉG KINZOBBÁ TETTE A SZOBA GYÖTRÖ CSENDJÉT. RAIM LASSAN LEHÚZTA FIA SZEMÉRÖL A KENDÖT, KINEK ÉLETTELEN SZEME EGYEESEN AZ ANYJA KIBÉLELT SZEMEIBE NÉZETT. SUSAN, A KISLÁNYA MÉG MIDIG ESZMÉLETLENÜL ÜLT A FALHOZ TÁMASZTVA RAIM MÁR TELJESEN MEGÖRÜLT, MÁR SÜRGETTE VOLNA AZ IDÖT, HOGY MINÉL ELÖBB ELHAGYHASSA A VÁROST, DE A LÁNYA MÉG MINDIG ÁJULTAN ÜLT. HIÁBA MEGKELLETT HOGY ÖLJE ÖT IS, VALAMI VAGY VALAKI AZT DIKTÁLTA. UGYANOLYAN HATÁROZOTT MOZDULATTAL, MINT AZ ELÖBB, A LÁNY TORKÁT IS ELVÁGTA. TELJES VOLT SZÁMÁRA A KÉP.

AZ A NAP ÖRÖKRE A ÉL A KARDEL-I EMBEREK KÖZÖTT. VOLT AKI HOZZÁTETT, VOLT AKI ELVETT BELÖLE, DE EGY BIZTOS: A HOLTTESTEKET ÉS RAIM SANDLERT SOHA TÖBBÉ NEM LÁTTA SENKI. EGY HÉTTEL A CSELEKMÉNYEK UTÁN EGY ELTÉVEDT VÁNDOR RÁTALÁLT A KASTÉLYRA AHOVÁ BEMENEKÜLT A ZUHOGÓ ESÖ ELÖL. ÁLLITÁSA SZERINT KÖRBEJÁRTA A HÁZAT ÉLELEM UTÁN, DE NEM TALÁLT SEMMIT. MINDEN CSUPA POR VOLT, ÉS MINDEN SORBA VOLT RAKVA, MINTHA RENDET RAKTAK VOLNA. DULAKODÁSNAK VAGY VÉRFOLTOKNAK NYOMÁT SEM TALÁLTA. REJTÉLYES? BIZTOSAN VAN RÁ MAGYARÁZAT. NAGYON SOKÁIG NEM LAKOTT A HÁZBAN SENKI, MERT MINDENKI AKI ITT ÉJSZAKÁZOTT FURA DOLGOKAT VÉLT ÉSZREVENNI. MINDEN EMBER SZERINT PONTBAN ÉJFÉLKOR A HÁLÓSZOBA FALÁN MEGJELENIK NÉGY VÖRÖSLÖ SZEMPÁR ÉS A FALRÓL ELKEZD FOLYNI FELFELÉ VALAMI ÁTLÁTSZÓ FOLYADÉK. SOKAN AZT GONDOLTÁK HOGY RAIM BEFALAZTA A HOLTTESTEKET, EZÉRT SENKI NEM MERT BEKÖLTÖZNI EGÉSZEN 1802-IG, AMIKOR IS EGY ARISZTOKRATA SZÁRMAZÁSÚ RÉGÉSZ KÖLTÖZÖTT A HÁZBA. NEKI IS MEGJELENTEK MINDEN ÉJJEL A SZEMPÁROK, DE Ö NEM HITT A MENDEMONDÁKBAN ÉS BIZTOSRA AKART MENNI. EGYIK ÉJJEL FOGOTT EGY KALAPÁCSOT ÉS ELKEZDTE BONTANI A FALAT, DE NEM TALÁLT SEMMIT. HOGY MIÉRT NEM VOLT OTT SEMMI ÉS HOGY KI EZ A RÉGÉSZ, AZT NEM TUDOM, DE AZT IGEN HOGY MINDEN ÉJFÉLKOR IJESZTÖ SÁRGA SZEMEKKEL BÁMULJA A NÉGY VÖRÖSLÖ SZEMPÁRT A FALON.




Cím: Az ördög szemei
Kategória: Novella
Alkategória:
Szerző: Albert Tibor
Beküldve: April 5th 2005
Elolvasva: 1303 Alkalommal
Pont:Top of All
Beállítások: Küldd el ismerősödnek  A publikáció nyomtatása
  

[ Vissza a publikációk listájához | vissza a Novella főoldalára | Megjegyzés küldése ]


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds