[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 62
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 62


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Az esti járaton

- Néztem egy filmet tegnap. Hát bazdmeg. Az kész műtét volt. Nyelvvel, egy ujjal pinatágítás. A nedvek nemhogy csorognak, mindent beborítva ömlenek. Folytatás: két ujjal agresszívan ki-be tologatás, szinte ráncigálás. Majd 3-4 ujjal ki-be rángatva marcangolás. A vaginán át történő vékonybélműtét. Nem csodálkoztam volna, ha a muksó ujja beleakad valami béltekervénybe. Rémes bazmeg. A pina egy romváros.
E szavak Palika száját hagyták el, némi fröcsögő nyál kíséretében, miközben az arca teljesen kivörösödött. A fiúnak tésztás bőre, zsíros fekete haja volt, szája szegletében pedig néhány csinos, érett pattanás ült. A buszon mellette ülő Sanyi vihogva hallgatta. Hétfő este volt, és éppen az iskolából tartottak hazafelé.
- Ejha, bazeg – reagált barátja történetére. – Nem semmi!
- Hát – vigyorgott szuvas fogaival Palika, aki biztos volt benne, hogy ennél izgalmasabb dolog egy vasárnap este senkivel nem történhet meg. – Háromszor kivertem rá ihihihih!

A fiú hangja berozsdállt sarokvas nyikorgására emlékeztetett. Egy szomszédos ülésen ülő öregasszony rosszalló pillantást vetett rá, amit Pali szemtelen, nyálas vigyorral viszonzott.
- Á de faszszopó vagy! Én szombat este fölszettem egy luvnyát a diszkóba! – Sanyi vagy két fokkal jóképűbb volt Palinál – ami azt jelentette, hogy beletelhetett néhány másodpercbe is, mire az ember kénytelen volt elkapni pillantását taszító ábrázatáról. – Fölszettem, aztán megreszeltem!
- Na ne bassz má – Pali jó adag, maga előtt jól titkolt irigységgel nézett barátjára. – Ne bassz má hogy megreszelted!
- Há de! – Sanyi mosolyánál diadalmasabb legfeljebb Kolumbuszé lehetett, miután felfedezte az Újvilágot. – Úgy volt, hogy így elég részeg volt a csaj – szerintem be is volt szívva, ahogy én is ehe - és nem volt nehéz rányómúni! Fizettem neki egy Tequilát, amitől aztán tökre fejreállt!
- És hogy nézett ki a gáré? – Pali pattanásai új rügyeket hajtottak az ámulattól.
- Kurvajól! – Valójában a lány alacsony volt, zsíros testű, és arca leginkább egy sertés ábrázatára emlékeztetett, amely benyomást az orrán átszúrt karika is erősítette.

- És aztán?
- Há wazeg. Mondtam neki, menjünk ki, szívjunk el egy szofit. Ő jött is, és közben már markolta a tökömet. Zsír volt! Bevonszoltam a WC mögé, és gondoltam, leszop. De aztán nem akart!
- És?
- Ellöktem magamtól, és mondtam menjen a francba, a hülye szűzkurvája! Há mit képzel bazeg? Fizettem a tetves Tequiláját! De aztán meggondolta magát. Azt mondta, ha hazafuvarozom, megdughatom.

****

A dolog úgy történt, hogy miután a lány tétovázott, Sanyi, a sértett mucsai macho dúltan visszarohant a füstös tánctérbe, és fennen üvöltözte a „szűzkurva” kifejezést. Agyatlan ingerültsége és vértolulásos feje nem nyerte el a kidobók rokonszenvét, akik főmunkaidőben favágók voltak a bükkaljai rengetegben. Így a fiú rögvest távozni is kényszerült. Ám miután Sanyit kirámolták a diszkóból, rohammal bevett hercegnője is megenyhült irányában.
- Figyelj… ne harizzá… miattam van az egész… - szipogta Sanyinak, akinek a neve természetesen tökéletes rejtély volt előtte.
- Miattad jaja! Hülye picsa! Szűzkurva! – Sanyi úgy sipákolt, mint egy robbanni készülő szamovár. – Menj el, akivel akarsz! Bár úccse találsz pasit, mert ronda vagy, mint egy tehervonat!

A lány elsírta magát, aztán megragadta Sanyi karját.
- Figyu… ha hazaviszel… rendben.
- Asszondod akko megdughatlak? – Nyilvánvaló volt, hogy a fiú érzéketlen az eufémizmusok iránt.
- Igen.
- Mit igen? – erőltette a dolgot Sanyi. Vigyora teljes kretenizmusról árulkodott.
- Mit, mit! Akkor megdughatsz – nyögte ki a lány dühösen.
A fiú erre egyből elfelejtette minden dühét. Egy durva, nyálas csók után betessékelte a lányt 1986-os évjáratú, optikai tunningolt Trabantjába, és a pöfékelő krehács elhajtott a szemerkélő borsodi éjszakában.

****

- És? És? – Palika teljesen bezsongott. Az utasok szemében már nem sok vizet zavart, mivel későre járt, és a Borsodvolán mezőkövesdi járata szinte teljesen kiürült. Csupán a busz elejében ültek még néhányan.
- Hát megdugtam – Sanyi igyekezett olyan szenvtelenül beszélni, mint valami cowboyhős, aki egymagában puffantotta le a Vadnyugati Gonoszok Bandáját. – A szülei már aludtak. A csaj nem sokat lacafacázott. Lehúzta a gatyám, és már szopott is. Csak utána dugtunk.

A szülök valóban aludtak, de mivel a lánynak nem volt külön szobája, a konyhában kellett csinálniuk. Sanyi lehuppant az egyik sámlira, a lány pedig – akiről a kocsiban legalább annyi kiderült, hogy az Éva névre hallgat – letérdelt elé. Bizonytalanul elkezdte kiverni a fiúnak, amit az helyben is hagyott, mivel amikor a szájával próbálta, kellemetlen mód fogazott. Sanyi körülbelül a tizedik rántásig bírta, aztán spriccelt. Némi tódítással élve a fél konyhát beterítette hitvány spermája, és bőven jutott a saját arcára is. Eme részleteket Sanyi feleslegesnek ítélte megosztani a haverjával
- Ihihihih- vihogott Pali. – Ez marha jó!
- Jaja. Egész jól szopott. Aztán levetkőzött, és elkezdett előttem masztizni.
- Hu bazeg – Palika szája tátva maradt a szent ámulattól, nem tudván, hogy ilyesmiről szó sem volt. Fogai közt részben emésztetlenül rohadó szalonnás-sonkás szendvicsének bűze kezdett kiáradni az utastérbe. Nyilvánvaló volt, ha hazaér, első dolga lesz, hogy kiverje a farkát. Nem is egyszer, de háromszor. Láncban.
- Ha mondom, tesa. Ott izgatta a nuniját. No de aztat már nekem is felállt újból. Úgyhogy mondtam neki, térdelj. Lehúzta a bordó tangáját, és pucsított. Én meg úgy megkeféltem hátulról, hogy ötször élvezett húsz perc alatt! Ne tudd meg!

****

Hát, úgy is esett, ahogyan Sanyi mesélte. Körülbelül. Éván hagyományos fehér bugyi volt, amelynek rongyos volt a széle. A pucsítás annyit jelentett, hogy a lány elhevert a konyha padlóján, akár egy darab fa, Sanyi pedig mohón – és esetlenül – ráhengeredett. Már épp döfölni kezdte volna – javára írható, hogy a lyukat néhány próbálkozással megtalálta – amikor Éva szipogva megszólalt:
- Kapcsold le a lámpát.
- He? – Sanyinak addig fel sem tűnt, hogy ég a tűzhely feletti lámpa. – Mé? Félsz hogy felébrednek az ősök?
- Nem – a lány elfordította a fejét. – Nem akarom, hogy lásd, milyen csúnya vagyok.

Sanyi bután bámult az alatta fekvő Évára. Agya természetesen képtelen volt arra, hogy kiválassza a millió lehetséges válasz közül a néhány megfelelőt, például azt, hogy „Ne beszélj ilyet, nem is vagy csúnya”. Ehelyett annyit mondott:
- Jóvammá – ezzel felállt, bokáján ficegő láncoktól csörgő gatyájával, elsántikált a lámpáig, és lekapcsolta.
- Na megvan – közölte mély elégültséggel. Mint aki valami nagy szívességet tett. Azzal visszamászott a lányra, aki némán tárta szét a combjait.

Az aktus leírása nehézségekbe ütközik, hiszen a valóságban jóval rövidebb idő alatt lezajlott, mint amilyen gyorsan akár a legprofibb gépíró képes lenne papírra vetni részleteit. Ám nem is igen lenne érdemes. Sanyi orgazmusa hevesebb volt, mint egy nyári vihar, s épp oly tünékeny: Éva legfeljebb egy másik test közelségének múló örömét érezhette, de azt is beárnyékolta az önmaga iránt érzett mély megvetés és gyűlölet. A legjobb dolog ami történt, hogy A) Nem nyitottak rájuk a lány szülei (szerencsére mélyen aludtak: anyja beteg volt, apja pedig hullarészeg), B) Éva nem esett teherbe. Ha pedig ez utóbbi Sanyi spermájának terméketlenségét jelzi, hát fellélegezhet a világ.

Sanyi az utójátékra nem sok időt fordított. A kurta aktus után felhúzta nadrágját, bezabált egy zacskó chipset, amit a konyha asztalán talált, és lelépett. Mielőtt laza mozdulatsorral bevágódott volna Borsod csodaautójába, a tunningolt Trabantba, biztosította Évát, hogy „Majd ütköznek a diszkóba jövő héten”. A kocsi beindítása éktelen zajjal járt (a felnik szépen csillogtak, arról meg senki nem tehet, hogy lyukas a kipufogó), így az már tényleg csoda volt, hogy senki nem ébredt fel rá a házban. Ám a lány szülei békésen húzták tovább a lóbőrt. Sanyi elhajtott, Trabantja dudájának köszvényes hangja pedig úgy hatott, mint egy hamis záróakkord egy csapnivaló szimfónia végén.

****

- Jövő héten is megkúrod? – kérdezte Pali sóváran.
- Há lehet. De biztos lesz ott jobb bige is. Jössz szombaton a diszkóba?
- Jövők hát – vágta rá Sanyi, aki tudta hogy egész hétvégén betont fog keverni az apjával, akitől hó végéig biztos, hogy egy garast sem lát. – Jövök, és én is leszopatok valakit!
Sanyi elröhögte magát, és hátba veregette barátját. – Majd együtt szopatjuk őket!
- Jajaja – nyökögte Pali, aztán holdképű arcát a busz üvegének préselte, és idegen fájdalommal bámult ki a sötétbe burkolódzó, lepusztult tájra.





Cím: Az esti járaton
Kategória: Novella
Alkategória:
Szerző: Valentin Péter
Beküldve: April 18th 2005
Elolvasva: 1512 Alkalommal
Pont:Top of All
Beállítások: Küldd el ismerősödnek  A publikáció nyomtatása
  

[ Vissza a publikációk listájához | vissza a Novella főoldalára | Megjegyzés küldése ]


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds