[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 59
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 59


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Vonaton

Végre! A bőröndöt feltornásztam a csomagtartóba, a gitár is biztonságos helyre került, és ami a legfontosabb: van ülőhelyem. Ilyen hosszú út után ez nagy megkönnyebbülés.
Középkorú pár helyezkedik el velem szemben. Alacsony, testes férfi és szinte aszottra fogyókúrázott magas nő, mint a karácsonyfa: teleaggatva ócska, ízléstelen bizsuval. Frissen mázolva. Látható, hogy mennyire el van telve magától.

A vonat nagyot ránt rajtunk. Indulunk. Kinn szürkül az estbehajló délután. Megpróbálok aludni. Megpróbálnék, ...de a pár a zakatoláson felül akar kerekedni, és a suttogás lassan felerősödik.
– A lakáskulcsot a lányomnak adtam. Időnként kiszellőztet és a virágokat is megöntözi.
– A lányod! – így a férfi – csodálatos teremtés...
– Ugyeeee? – húzza ki magát az asszony, mintha közönség előtt nyilatkozna.
– A te nevelésed!
A nő elégedett sóhajjal nyugtázza a hízelgést, de engem nem érdekel, se a lánya, se a virágai. 2000 km van az idegeimben. Legalább most, az átszállás után, az út utolsó szakaszában, aludni szeretnék.

– Nem lesz gond az üdülőben? – aggályoskodik a nő.
– Minden rendben van – nyugtatja a férfi – Nálam van a feleségem személyi igazolványa. Nem fogja keresni... Na és? Majd azt mondom, hogy véletlenül a zsebemben maradt... Csak el ne felejtsd, hogy azon a néven kell bejelentkezned. Azt hiszem, jobb lesz, ha én intézem. Te majd a recepciótól jó távol ülsz le, mintha a csomagokra vigyáznál. Ha a portás visszaadta a személyit, már nem lehet gond. Majd akkor odajössz és aláírod, amit kell…

A vonat megy tovább...

Egy köhhentésre kinyitom a szemem. A férfi felém fordul:
– Mi Balatonfenyvesre utazunk. Maga is?
– Nem. Én messzebb megyek.
– Nem tudja esetleg... Fenyvesen is megáll a vonat?
– Valószínű, hogy megáll. Majd jön a kalauz. Legjobb, ha tőle kérdezi meg.
Az asszony jól hallhatóan suttog a fülébe:
– Azt hitted, hogy ez a nőőő... tud valamit? Nem tud ez semmit... tőőőőlem kérdezted volna!

A zakatolás elringat. Hosszan, mélyen alszom.
Valami újra felébreszt. A férfi érintette meg óvatosan a térdemet. Mellette félrebillent fejjel szuszog a társa.
– Jöjjön maga is Fenyvesre! – suttogja. A homloka verejtékben úszik – Szálljon le Fenyvesen! Szálljon le... Nekünk találkozni kell... Találkozni kell... Ezt lerázom valahol… Mindent elintézek... Nálam van a feleségem igazolványa…

A vonat megáll. A nő felébred.
Balatonfenyves. Leszállnak. A férfi a nő háta mögött még visszafordul. A szemében furcsa rémület... Aztán elnyeli őket a tömeg és az éjszaka.





Cím: Vonaton
Kategória: Novella
Alkategória:
Szerző: Kamarás Klára
Beküldve: June 10th 2005
Elolvasva: 1382 Alkalommal
Pont:Top of All
Beállítások: Küldd el ismerősödnek  A publikáció nyomtatása
  

[ Vissza a publikációk listájához | vissza a Novella főoldalára | Megjegyzés küldése ]


veva 2005-06-19 00:38:33
Top of All
Én nem sajnáltam a pasast! Megérdemelte!!! :)))


meszegeto 2005-06-18 22:14:08
Top of All
Mi ez ?


wallasz 2005-06-17 13:21:59
Top of All
tetszett. tömör de kifejező.


wallasz 2005-06-17 13:21:57
Top of All
tetszett. tömör de kifejező.


Bogika 2005-06-13 19:42:28
Top of All
Tetszett. Szegény ember, de sajnálom!


khama 2005-06-12 19:13:25
Top of All
Bólogatok, ahogy Móka mondta, nagyon jóóó! :)
Főnyeremény egy ilyen pasas.


LEKA 2005-06-12 18:21:57
Top of All
Ma már ez is belefér a böröndbe. Ha jobb akad, hát egyszerűen lecserélik...akár egy ruhát. "Az érzelmek kincsestára"
Érintőleges a bemutatás, mégis mélyreható.
Tetszik:)


Móka 2005-06-10 13:04:20
Top of All
Ez nagyon jooooóóó....Aztafestett Mindenit.
Ölellek,
Móka


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds