[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 172
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 172


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Mindent vagy semmit... Prológus

Prológus

Május vége volt, a suli lassan végét járta, teljes erőből tombolt a tavasz.
Szilvi és Éva, a két jó barátnő tanakodott. Éva éppen barátnőjénél töltötte a hétvégét, és most éppen szórakozásra, társaságra vágyott. Igazából el akarta vonszoltatni magát diszkóba, de Szilvinek nem volt kedve menni. A barátját várta, és „otthonülős” bulit terveztek mára. Éva viszont nem akart barátnője nyakán ülni, pláne most, hogy Szilvi kettesben lehetett volna végre barátjával, Szabolccsal.
Ő most éppen nem járt senkivel, nem is vágyott rá túlzottan. Nem is azért akart elmenni diszkóba, hogy felszedjen valakit, hanem, hogy jót bulizzon, szórakozzon. De Szilvi elvette a kedvét azzal, hogy nem akart jönni. Ő pedig nem akarta kihagyni. Szilvi nem hitte volna, hogy Éva egyedül el mer menni egy vadidegen helyre.
Éva már több nyáron náluk töltötte a hétvégéket, de diszkóba még nem mentek együtt, csak Szilviék jártak oda. Most viszont már Évát is kezdte érdekelni a dolog.
Amikor Szilvi ecsetelni kezdte, hogy milyen a hely, mekkora, akkor Éva megmakacsolta magát, és mindenáron el akart menni egyedül.
– És belegondoltál már, mit csinálsz ott egyedül? Senkit sem ismersz!
– Még nem! De majd ott megismerek pár embert! Csak nem lopnak el onnan! Ha nem érzem jól magam, legfeljebb korábban hazajövök, és nem várom meg, hogy bezárjon. De akkor sem maradok itt, hogy zavarkodjak! Gondolom, Szabolcs sem örülne, ha itt kellene mellettem ülnötök egész este, mintha bébiszitterek lennétek.
– De te nem zavarsz! Ráadásul mivel te vagy a legjobb barátnőm, el sem engednélek egyedül!
– Nem az anyám vagy! És tizenhét éves vagyok!
Szilvi végül is, amikor látta, hogy lebeszélni nem tudja, legalább instrukciókat adott barátnőjének.
– Rengeteg jó hapsi van, lesz a diszkóban, de neked olyan ártatlan pofikád van, hogy biztosan Miki lesz az, aki elsőként keresztezi az utad.
Éva nagyon csinos lány volt: hullámos, szőkésbarna haja a derekáig ért, világosbarna szeme és hosszú, fekete szempillái voltak. Viszonylag magasra nőtt és arányos testalkattal rendelkezett. Szilvi kék szemű, barna, rövid hajú és hasonló testalkattal megáldva, mint barátnője. Nyugodtan hordhatták egymás ruháit.
– Ki az a Miki?
– Egy szoknyavadász, aki minden szombat éjjel más lányt visz el „sétálni”. Egyébként jó fej, meg jól is néz ki, csak kár, hogy ezt tudja is magáról. Úgyhogy csak óvatosan ismerkedj vele. Legjobb lenne, ha elküldenéd a fenébe.
Éva azonban máson gondolkodott.
– Szerinted lenne esélyem nála?
Szilvi elborzadt arccal nézett rá.
– Egy alkalomra biztosan. De szerintem te nem erre vágysz.
– Igazad van. És te honnan ismered?
– Szabolcs haverja. Egy párszor találkoztam vele. Örökké ott csorgatják a nyálukat a diszkóban.
– És milyen még? Mesélj róla!
– Ennyire érdekel? Lehet, hogy nem is az eseted!
– Attól még tudnom kéne, mire vigyázzak ismerkedéskor! Hogy néz ki?
– Barna haja van, barna szeme, és onnan ismered meg biztosan, hogy a jobb szemöldökét vágja.
– Mit csinál? – Éva elmosolyodott.
– Egy csík van borotválva a szemöldökébe.
– Fülbevalót nem hord?
– Azt nem. Baromi rámenős. Legyél vele nagyon óvatos! Minden szombaton más nővel lehet látni. Megismerkedik valakivel a diszkóban, lefekteti, aztán már véget is ér. Egy hét múlva jöhet a következő. Nem érdemes nála próbálkozni. És főleg nem szabad sírni utána.
– Na, én nem fogok bedőlni neki, ebben teljesen biztos lehetsz!
– Nem nagyon hiszem.
– Fogadjunk!
Szilvi hátravetett fejjel nevetett.
– Ennyire biztos vagy magadban?
– Teljesen! Nálad is próbálkozott?
– Nem, mert én Szabolccsal voltam. Kizárólag a magányos, egyedül érkező lányokra bukik. Ezért féltelek. Mihelyt belépsz az ajtón, rögtön rád veti magát! Mást a közeledbe sem fog engedni!
– Na mibe fogadunk, hogy nálam nem jár szerencsével?
– Mármint hogy téged nem vesz le a lábadról? Nekem megér például egy üveg pezsgőt, hogy kiderüljön, mekkora az önuralmad!
– Rendben, legyen egy üveg pezsgő! És nem fekszel le vele!
– De azért szóba állhatok vele. Csak nem történik több beszélgetésnél.
Kezet fogtak, ezzel lett érvényes a fogadás.
– Ja, és akkor még nem beszéltem a haverjairól. Azok is megérnek egy misét...
Nevettek, aztán Szilvi elkezdte Évát felkészíteni. Választottak ruhát, sminket, frizurát. Éva mindenáron fel akarta tűzni a haját, Szilvi viszont rádörrent.
– Meg ne próbáld! Miki megőrül a hosszú hajért! El fog olvadni tőled!
A végeredmény mindkettőjüknek nagyon tetszett. Aztán amikor Szabolcs megérkezett, Szilvi megkérte, hogy vigye el Évát a diszkó közelébe, hogy odataláljon.





Cím: Mindent vagy semmit... Prológus
Kategória: Regény
Alkategória:
Szerző: Cynthia Wakefield
Beküldve: July 3rd 2005
Elolvasva: 1313 Alkalommal
Pont:Top of All
Beállítások: Küldd el ismerősödnek  A publikáció nyomtatása
  

[ Vissza a publikációk listájához | vissza a Regény főoldalára | Megjegyzés küldése ]


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds