[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 273
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 273


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Kár, hogy nem értem

Magyarázatot várok!


Magyarázatot várok, csak nem tudom kitől. Nem tudom kitől? Talán az illetékesektől, akik a fejüket a homokba dugják a csuda tudja, hogy milyen különös logika, vagy érdek a figyelembevételével.
Nem értem például, hogy ilyen emelkedő energiaárak közepette miért nem támogatják az alternatív energiák felhasználását. Átlag magyar ember egy hőszivattyút (mellyel fűteni-hűteni tudná a lakását) nem igen tud kigazdálkodni. Pedig máris nem kéne fizetni a gázszámlát! Nem is merek arra gondolni, hogy talán ez lehet a baj! Lehet, hogy a gázművek félti a hasznát? Esetleg, felidézve Eddie Murphy féle szenátusba kerülést, csak nem innen fúj a szél? Ez is egy energia lobby?
Azt sem értem, hogy a BKV (természetesen más közlekedési vállalatokra is igaz lehet a gondolatom) miért vásárol még mindig dízel üzemű buszokat. Aki kicsit is tájékozott, tisztában van vele, hogy pár év és vége az olajnak. Volt….nincs. …de azt is hallani, hogy szűkül a finomítói kapacitás, egyre kevesebb a dízel. Nem értem, hogy miért nincs egy ember, olyan átlagos egyfejű kétszemű gondolkozni tudó, aki felvállalna egy előremutató döntést, amit ő hoz meg. Nem a mocsárba topog, hanem dönt, és előre indul, mit indul, kilő! Segítsetek, hányadik kéregvasút volt Európában a miénk? Na ezt hiányolom!
Számos városban a tömegközlekedési járművek már alternatív üzemanyaggal közlekednek.
Ja kedves uraim! Nem kell 200 buszt vásárolni, csak 150-et és azt mondhatnánk, hogy teszünk is valamit a környezetért.
Nem értem, hogy miért húzzák-halasztják a biodízel előállításával, használatával kapcsolatos szabályok megalkotását, hasonlóan megrökönyödöm olyan dolgokon, hogy tíz-tizenöt ember véleménye miatt húzódik utak hidak építése. Ezek az országos jelentőségű beruházások egyébként megvalósulnak, csak többször annyiba kerülnek később ( Pl. M0-ás Duna híd)
Azt sem értem, hogy miért gondolják azt az emberek, hogy egy gyorsforgalmi úton haladó (új 10-es út, melyet nem engednek megépíteni a civil szervezetek) jármű több káros anyagot bocsát ki, mint az, amelyik percekig pöfög egy óvoda előtt (Ostoros út, cinkotai Hév átjárónál).
Nem értem például azokat az embereket sem, akik Ferihegy közelében vásároltak házat lakást. Ők a vásárláskor tudomásul vették, hogy a légifolyosó a fejük felett, de legalábbis a közelükben vezet. Emberi ésszel átgondolva, az évek előrehaladtával (mivel az ország egyetlen nemzetközi repülőteréről van szó) a forgalom fokozódik. Mit remél(t)nek az ott lakók? Ők ezt bevállalták, nem?
Fura egy ország ez! Tiltakozunk mindenért, még azért is, ha egy köztudottan ocsmány építményt (Kőbánya-Kispest metró és buszvégállomás) végre meg akarnak szépíteni. Nem lakom ott, nem ismerem a részleteket, de … nem is folytatom.
Végre el kéne itt sok embernek dönteni, hogy fejlődjön, szépüljön az ország, vagy csússzuk tovább, dagonyázzunk a jól bevált kis mocsarunkban.
Ebben az esetben való igaz nem kell út, nem kell több turista, gumigyáros, számítógépes, és még a jó ég tudja hány féle befektető.





Cím: Kár, hogy nem értem
Kategória: Cikk
Alkategória:
Szerző: Gabriello Bagno
Beküldve: February 16th 2006
Elolvasva: 1645 Alkalommal
Pont:Top of All
Beállítások: Küldd el ismerősödnek  A publikáció nyomtatása
  

[ Vissza a publikációk listájához | vissza a Cikk főoldalára | Megjegyzés küldése ]


Si 2006-03-16 12:20:47
Top of All
Bizony igazad van: "Fura egy ország ez! "


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds