[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 63
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 63


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Meszelt gyermek, meg nem termetes emberek heten

Egyszer lehetett egyszer nem lehetett, tenger felett, hegyek mellett, egy jeles helyen eme hely legjelesebb embere, meg nem kedves neje, s nejnek nem szeretett Meszelt gyermeke, elevenen pergette heteket.
Meszelt gyermek felcseperedett, s legszebb lett eme helyen. Persze nem repesett ennek nem kedves nej, mely rendszeresen egy szerkezettel egyeztette mely ember legszebb eme kerek testen.
Eme szerkezet jelezte Meszelt gyermek lett legszebb. Erre nem kedves nej rettenetesen veszekedett, s egy fegyveres emberrel Meszelt gyermeket elvezettette, s elrendelte Meszelt gyermek testet veszejtse le.
Fegyveres ember Meszelt gyermeket kerek rengetegbe vezette, de nem veszejtette el, helyette elengedte.
Meszelt gyermek ment-ment egyre kerek rengetegben, s rettenetesen elkeveredett. Egyszer egy helyre terelte menete, s eme helyen meglelte nem termetes emberek szerkesztette termeket.
Eme nem termetes emberek heten

- egy egyed, mely nem vehemens
- emez egyed, mely rendszeresen szendereg
- ez meg rengeteget beteg, s kehent,
- emez meg egy fergeteges elme
- egy egyed mely egyenletesen nevet
- eme egyed meg kedvetlen
s emez egyed nem fecseg egyszer sem

Eme nem termetes egyedek rendszeresen mentek egy helyre, mely helyen szenet fejtettek, ezzel szereztek kenyeret, s ernyedt testet.
Meszelt gyermek bement eme helyre, s mert teste elernyedt, s eledelre szenvedett, eledelt, meg nedvet lenyelte, s egy keskeny fekhelyre heveredet.
Este nem termetes emberek heten, megjelentek eme helyen s, meglepetten lestek.
Egy nem termetes egyed jelezte, egy ember evett eledelt, s ezzel szennyezet lett lemez, melybe eledelt tesznek. E mellett levet nyelt eme ember, s serlegeket beszennyezet. Fergeteges elme felfedezte, ezen ember szendereg keskeny kereveten.
Nem termetes emberek heten megrettentek eme termetes emberen. Meszelt gyermek felkelt, s meglepetten leste nem termetes embereket. Elrebegte keserves helyzetet melyben leledzett, eme kedves nem termetes emberekkel megegyezett, s e helyen telepedett le.
Meszelt gyermek rendbe tette termeket, emellett eledelt szerkesztett kedves nem termetes embereknek.
Egyszer nem kedves nej, egy szerkezettel egyeztette mely ember legszebb eme kerek testen, s mert szerkezete jelezte eme ember Meszelt gyermek, nem kedves nejt epe lepte el teljesen. Szerkesztett egy jelmezt melyben egyetlen ember sem fedezte fel, ez nem kedves nej.
Felvette jelmezt, melyben ernyedt embernek tetszett, s kerek rengetegbe ment.
Meszelt gyermeket felkereste, s egy szerkezetet vetetett vele melyet elhelyezve meszelt gyermek testen gyermeket nem engedte lehelethez, s ez veszedelmet jelentett Meszelt gyermekre. Meszelt gyermek lett nem eleven ember. Nem termetes emberek heten este meglelve e helyen nem eleven Meszelt gyermeket, s egy nem termetes egyed levette Meszelt gyermekre helyezett veszedelmes szerkezetet, s ezzel megmentette.

Nem kedves nej, egy este ment, s egyeztette szerkezettel, mely ember legszebb eme helyen. Szerkezete jelezte eme ember Meszelt gyermek. Erre nem kedves nej kedve rettenetes lett. Felvette ernyedt ember jelmezt, s kerek rengetegbe ment.
Meszelt gyermekkel vetetett egy fejserte gereblye szerkezetet mely veszedelmes lett gyermekre. Meszelt gyermek fejserte gereblye szerkezetet kezelte, erre teste elernyedt, s nem eleven lett.
De nem termetes emberek heten, szerencse, este megjelentek e helyen, mellyen Meszelt gyermeket ernyedten leltek. Fejserte gereblye szerkezetet leszerelve meszelt gyermeket megmentetve, gyermek teste megelevenedett.

Nem kedves nej, szerkezete egyszer jelezte legszebb ember e kerek testen megent Meszelt gyermek.
Nem kedves nej kedve erre rettenetes lett, s persze ernyedt ember jelmezt vett fel, s elment kerek rengetegbe.
Meszelt gyermekkel vetetett veszedelmes veres kerek eledelt. Meszelt gyermek lenyelte veres kerek eledelt, mely nem engedett leheletet Meszelt gyermekbe, s erre gyermek teljesen elmerevedett, s nem eleven Meszelt gyermek lett.

Nem termetes egyedek ezen este elmerevedet Meszelt gyermek testet leltek, s keservesen perget nem termetes egyedek szemleve.
Rettenetesen elkeseredve Meszelt gyermeket befektetve egy nem eleven test rekeszbe, melybe beleshet ember, s mentek vele kerek rengetegben.
Mentek, mentek, s egy nem termetes egyed eleset leejtve meszelt gyermek nem eleven test rekeszt. Meszelt gyermek erre veszedelmes veres kerek eledelt felkehentette, s teste tele lett lehelettel, s felelevenedett.
Erre ment egy herceg, s leste Meszelt gyermeket, s egy perc se kellet, bele szeretett. Meszelt gyermek, s herceg egybekeltek, s Meszelt gyermek herceg nej lett.
Herceg, s Meszelt gyermek neje szeretettel pergette elevenen heteket, s ezt tette eleven helyzetet befejezve.





2005. 02. 08. MLM




Cím: Meszelt gyermek, meg nem termetes emberek heten
Kategória: Besorolás nélkül
Alkategória:
Szerző: Máté László
Beküldve: March 19th 2006
Elolvasva: 1280 Alkalommal
Pont:Top of All
Beállítások: Küldd el ismerősödnek  A publikáció nyomtatása
  

[ Vissza a publikációk listájához | vissza a Besorolás nélkül főoldalára | Megjegyzés küldése ]


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds