[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 55
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 55


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Pillanat

Amíg a golyó elér hozzád. Csak annyi. Nem több. És lassan, hosszan vájódik bele a mellkasodba, lehetőleg középen. Akkor rövid lesz a pillanat. Rövid, de mégis túl hosszú.

A golyó benn lapult a pisztoly tárában. Tuti kis pisztoly volt. Fekete, apró és gyors. A golyó szeretett ott lakni. Büszke volt rá, hogy ott lehet. Még senki sem mondta el neki, hogy mi lesz, ha el kell költöznie, így ez a kérdés nem is izgatta.
Reggelente felébredt, fordult egyet-egyet a tárban, aztán gondolkodott, majd ismét elaludt.
De nem sokáig élhetett ebben a ’békés’ helyzetben.
Egyik nap, mikor fordult a tár, a pisztoly kattant egyet. A kis golyó érezte, hogy valami nincs rendjén, valami rövid időn belül fog megváltozni.
Hirtelen, óriási lendülettel hagyta el a fegyver csövét. Nem is értette azonnal, hogy mi történik. Körbenézett, de nem sok mindent látott. Csak suhanó zöld, rohanó kék színeket.
A töltény – bárha büszke is volt arra, hogy ő golyó lehetett egy pisztolyban – titkon minden reggel elmélázott a szabadulásán.
Most fordult egyet-kettőt a saját tengelye körül, de ettől már szédült. A színek már nem rohantak, összemosódtak, szürke foltokká lettek.
Aztán egyszerre minden piros lett. Vörös. A töltény nem értette, mért állt meg olyan hirtelen.
Elfojtott kiáltás hallatszott. Kiáltás egy madár torkából.
Szegény madár. Eltalálták a szárnyát.
Nem látta a sebet, csak a fájdalmat érezte. Aztán minden összemosódott, és a foltok ijesztően nagyra nőttek. Végül a madár is becsapódott.
De ekkor már sötét volt.
A töltény még mindig ijedten, és kissé kábán nézett körül; Nem értette, hogy mi történt. Nem tudta, hogy mit rontott el; Hogy annak a szédítő futásnak ilyen gyorsan vége lett. Szeretett volna újra szabad lenni, hosszan élvezni azt a pillanatot, amíg repülhetett.
A madár is.




Cím: Pillanat
Kategória: Novella
Alkategória:
Szerző: Takács Kíra
Beküldve: June 19th 2006
Elolvasva: 1216 Alkalommal
Pont:Top of All
Beállítások: Küldd el ismerősödnek  A publikáció nyomtatása
  

[ Vissza a publikációk listájához | vissza a Novella főoldalára | Megjegyzés küldése ]


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds