[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 213
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 213


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Álarcosbál a világ

Vegyük le a maszkot! Minden nap, néhány órára csak! Vagy egy héten egyszer. Ó,legyen csak egy órácska az esztendő minden havában! Vagy, kérlek, tedd meg évente mindössze néhány percig! Könyörgöm, legalább egyetlen rövid percre az életben... Bújj elő, leplezetlenül!
Hiszen mást sem csinálunk szakadatlan, rejtőzködünk. Észrevetted már? Ha nem, figyelj jobban! Mindannyian színészek vagyunk, ezer meg ezer maskara bújtat. Hogy jól vagy rosszul játszuk-e szerepünk? Nem számít, hisz az ócska színészt is takarja jelmeze, s nem látni ki van mögötte.
A pózokat te is ismered: bohém, léha, szigorú, gyerekes, mélabús, megértő, figyelmes, tekergő, talpraesett, mesélő, nagyravágyó, henyélő, s minek is folytassam, úgyis csak a tinta fogy.
Ha nem találod magad a felsoroltak közt, ne aggódj, ne remélj, te is felvetted valamely álarcot.
Aztán lehet, hogy már este, fogmosás után, a tükör előtt állva lecseréled egy másikra. Bizony, sokszor naponta váltogatjuk. Váltogatjuk, mert nem tudjuk csak úgy lazán, a fogmosópohár és nagymama pótfogsora közé a polcra letenni.
Miért? Mert biztonságot ad, hisszük. Mert félünk. És valahol joggal tesszük, mert a világ, melyben élünk, okot ad rá. Sebezhetőek vagyunk, és belénk is döfik a tőrt olykor, mely még így, jelmezen keresztül is sebez. A jelmez páncél. De ez sem véd meg mindentől!
Mi lenne hát, ha páncél nélkül mennénk a csatamezőre? Halálos sebet is kaphatnánk? Talán. Merjük-e levenni a jelmezünk és maszkunk?
A kulcsszó: bátorság. Mert a bátor harcosokat, akik hisznek magukban, (magukban, és nem valamely valósnak tűnő szerepben) mindig segíti egy mágikus erő, hatalom, a legbenső Fény.
Ne féljünk hát! Egyetlen rövid percre az életben! Vagy tegyük meg évente mindössze néhány percig. Ó, legyen csak egy órácska az esztendő minden havában! Vagy, kérlek, egy héten egyszer! Könyörgöm, legalább minden nap, néhány órára csak... Vegyük le a maszkot!




Cím: Álarcosbál a világ
Kategória: Besorolás nélkül
Alkategória:
Szerző: Varga Gábor
Beküldve: March 7th 2004
Elolvasva: 1628 Alkalommal
Pont:Top of All
Beállítások: Küldd el ismerősödnek  A publikáció nyomtatása
  

[ Vissza a publikációk listájához | vissza a Besorolás nélkül főoldalára | Megjegyzés küldése ]


cC 2004-03-08 14:09:16
Top of All
szia :) közel állnak hozzám a gondolataid, mert nekem is van egy hasonló írásom az ego-ról és az illúziók világáról. lehet maszk nélkül is élni, sőt, úgy lehet igazán :) csak sajnos ezt elég kevesen veszik észre.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds