[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 66
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 66


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Zsák és a foltja

18:12

Ágnes idegesen néz - már sokadszorra – a pályaudvar órájára. Kezében egy halványsárga papírlap. Próbálja úgy tartani, hogy mások ne lássák, mi van ráírva. Egy név… egy férfi neve. Hónapokkal ezelőtt egy internetes társkeresőn regisztrálta magát, utolsó szalmaszálként. A magányt - úgy tűnt,- megszokta már, de egy este, amikor szokás szerint a televízióban egy romantikus filmet nézett, hirtelen eltört a mécses. Nem is értette, hogy miért bőg. Már régen elkönyvelte, hogy ő megmarad „magnak”, ahogy annak idején a bátyja epésen megjegyezte. Tudta, hogy nem szép, sőt. A szemei kicsik, a szája csak egy halvány vonal, az orra pedig nagy és görbe. Pár évvel ezelőtt elkezdett gyűjtögetni plasztikai műtétre, de mikor már éppen meg volt a pénz, meggondolta magát. Félt.



18:17

Egyre idegesebben pillant az órára. Már csak 5 perc, és megérkezik Ferenc, akivel már majdnem három hónapja levelezik. Lenéz a cipőjére. Elővesz egy zsebkendőt, és megpróbálja észrevétlenül letörölni a port, ami megült a fekete lakkcipő csillogó felületén. Beletúr a hajába, amikor egy üvegportálon meglátja a tükörképét. Görcs áll a gyomrába, a szája pedig teljesen kiszárad. Talán innia kellene egy ásványvizet. Nem, mégsem. Úgysem tudna most egy kortyot sem lenyelni. A papírlap egyre gyűröttebb, ahol izzadt tenyere hozzáér.

A hangosbemondó bejelenti, hogy a 6-os vágányra érkezik a pécsi vonat. Elbizonytalanodik.

- Haza kellene mennem. Mi lesz, ha nem is jön? Jaj, mit mondjak először? Elfelejtettem végiggondolni. Most mit tegyek? – tépelődik magában..

Megbeszélték, hogy Ágnes egy kis táblát tart majd a kezében, Ferenc nevével, ő pedig egy fehér rózsát, mert az olyan romantikus. Láttak ugyan egymásról fotót, de Ágnes egy picit becsapta a férfit, mert egy olyan művészien beállított fényképet küldött, amelyen nem látszott nagynak az orra. Igaz, a férfi is egy régebbi képet küldött magáról.



18:23

Az emberek hömpölygő folyamként tódulnak ki a vonatból. Ágnes idegességében elfelejti feltartani a táblát. Feszülten figyel. A férfiak kezét nézi. Senkinél sem lát fehér rózsát, csak bőröndöket, és sport-táskákat. Kiürül a peron. A lány szemeiben könnycseppek.

Nem jött. Rászedte. Ekkor valaki a háta mögül kiveszi a papírlapot a kezéből. Döbbenten megfordul. Egy őszes, kopaszodó, testes férfi villantja rá szelíd mosolyát.

- Szervusz Ágnes. Megérkeztem.

A lány csak áll némán. Szemei hatalmasra kitágulnak, majd hirtelen felnevet:

- Ferenc? Te még nálam is csúnyább vagy! – bukik ki belőle, majd boldogan belekarol, és szerelmesen hozzábújva vezeti a kijárat felé, egyre csak nevetve.





Cím: Zsák és a foltja
Kategória: Novella
Alkategória:
Szerző: Garas Judit; Jodieli
Beküldve: November 3rd 2006
Elolvasva: 1153 Alkalommal
Pont:Top of All
Beállítások: Küldd el ismerősödnek  A publikáció nyomtatása
  

[ Vissza a publikációk listájához | vissza a Novella főoldalára | Megjegyzés küldése ]


prayer 2007-04-22 08:12:05
Top of All
Amindenit! Micsoda frappáns, örömteli befejezés! Nagyon tetszett az írásod!


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds