[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 273
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 273


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A hóemberek nemi élete

Kaptam egy kérdést, ami úgy szól, hogy mit tudok a hóemberek nemi életéről és szaporodásáról. Épp jókor jött, mivel egy megveszekedett ötletem sem volt, miről írhatnék ma. Hát most tudományos igénnyel és übergyorsan megválaszolom a kérdést, már csak azért is, mert lassan nemhogy a tavasz, de a nyár is kitör ezerrel. Nos, akkor lássuk!



A hóemberek legtöbbször gyerekek által szaporodnak, mégsem pedofilok.

Ritka esetben persze felnőttek is építhetnek hóembert.

A hóemberek között gyakorlatilag 0 % a melegek aránya, azt hiszem, ez a tény nem szorul különösebb magyarázatra.



Azt hinné a felületes szemlélő, hogy a hóemberek nem igazán mélyérzésű lények, és már eleve elhidegült viszonyban állnak egymással, de ez nincs így. Igenis szeretnek udvarolni, bár az is igaz, hogy az esetükben ez nem kevés nehézségbe ütközik. Ha például a hóember finom és ízléses célzást tesz a hóasszonynak, mondván: „Hú, de megrépáználak!”; a hóasszony hirtelen nem is tudja, mire gondoljon. „Hát mit akar tőlem ez a jóember ezzel a nagy répaorrával? Meg akar szagolni? Tán lepisilt egy kutya, vagy mit érez ez? Na nézzük csak, nem vagyok-e sárga alul...”

Hirtelen természetű hóasszonyok esetleg egy marha nagy tockost is lekeverhetnek a seprűjükkel a hólovagnak, aki szerencsétlen örülhet, ha csak a fazeka repül le, nem az egész feje. És aztán magyarázkodhat, hogy ő csak afféle nóziösszeérintős puszira vágyott, mint az eszkimók, azért beszélt a répáról, és különben is, rossz az, aki rosszra gondol.



Az igazság mindazonáltal az, hogy a hóemberek fent leírt udvarlásának a világon semmi értelme nincs. Azt is megmondom, hogy miért: a hóemberek sajnos képtelenek hosszabb ideig közösülni, és ez minimális fizikai ismeretek birtokában is könnyen belátható. Amint a hóembernek merevedése támad, és behatol a hóbréjével a hóvaginába, majd ott alternáló mozgásba kezd, a surlódás során keletkező hőhatás miatt a nemi szerve egyre kisebbre olvad, és amikor a tapintatlan hóasszony emiatt megjegyzéseket tesz (partnere fejéhez vágva, hogy ő bezzeg egyre nedvesebb), akkor végképp odalesz a hóember maradék önbizalma is, tehát a szaporodásra semmi esély nem marad, a hóndósejtek nem fognak elindulni a hógolyókból, mert tudják, hogy már semmi értelme. (Az persze ma még megmagyarázhatatlan, hogy a hóembert miért keseríti el mindez, hiszen tudhatná, hogy a neje totál frigid, akár egy jégcsap.)



A hóemberek nemi életén tehát nincs semmi irigylésreméltó.




Cím: A hóemberek nemi élete
Kategória: Besorolás nélkül
Alkategória:
Szerző: Gyulai Szabolcs
Kapcsolódó link: Blogregény
Beküldve: April 25th 2008
Elolvasva: 1450 Alkalommal
Pont:Top of All
Beállítások: Küldd el ismerősödnek  A publikáció nyomtatása
  

[ Vissza a publikációk listájához | vissza a Besorolás nélkül főoldalára | Megjegyzés küldése ]


Csilike 2009-05-07 00:28:34
Top of All
Jot rohogtem:D


andrass 2008-05-16 20:48:35
Top of All
NAGYON JÓ


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds