[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 140
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 140


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Moha

Szép nyári napokon, amikor lent nyaraltunk "Hódosban", el-ellátogattunk a Dédihez, az utca túlsó felére. Kis háza néhány számmal lejjebb állt, a domb oldalában.
Bent a házban, a mindig lehúzott redőnyök mögött almaillat terjengett. A konyhában kedvencünk, a tekerős kávédaráló fogadott minket. Kávét ugyan nem daráltunk vele, de remekül lehetett huzigálni a fiókját ki-be. Régi tárgyai között Dédimamánk úgy tűnt, sosem változik. Mindig kicsinek és törékenynek láttuk. Csendesen tűrte, hogy ki-be rohangáljunk a ház és az udvar között.
Az udvar... Hátul, ahol nem nagyon jártak tyúkok és más háziszárnyasok, a szőlőtőkék mellett moha nőtt. Csoda volt ez a moha, hisz homok szomszédságában terjedt egyre tovább. Kedvenc helyem volt, sokat üldögéltem ott, autókat tologatva a homokban. Sokszor megsimogattam azt a mohát, sosem felejtem el bársonyos érintését. Amikor virágzott, apró virágai magasra nyújtották fejüket és alig észrevehetően lengedeztek a gyenge szélben. Akkor voltak a legszebbek, ha rájuk tűzött a nap. Olyanok voltak, mint kis, bámészkodó, hosszú nyakú madarak.
A moha mellett kedvenc játszóterünk a kamra volt, a ház mögött. Nagy lelkesedéssel öntözgettük a darát, gabonát egyik tölcsérből ki, a másik szitán át. Mi voltunk a két - kissé veszekedős - Hamupipőke. Talán nagyobb élmény volt ezekkel a tárgyakkal játszani, mint bármilyen játékcsodával. Úgysem szerettem igazán a játékszereket.
Azóta hosszú idő telt el. Más lakik már a házban, talán a mohaszőnyeg sincs meg. De nekem az a ház örökre a Dédi háza marad.
És mindig szeretni fogom a mohát, ahogy most szeretem.




Cím: Moha
Kategória: Besorolás nélkül
Alkategória:
Szerző: Tóth Brigitta
Beküldve: January 23rd 2010
Elolvasva: 1213 Alkalommal
Pont:Top of All
Beállítások: Küldd el ismerősödnek  A publikáció nyomtatása
  

[ Vissza a publikációk listájához | vissza a Besorolás nélkül főoldalára | Megjegyzés küldése ]


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds