[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 113
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 114

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Végtelen házasság3.

Cynthia bekopogott a fürdőszobába.
Billy már feküdt a meleg vízben. Egymásra mosolyogtak, amikor a lány belépett. Billy kinyújtotta felé a kezét.

- Gyere, ülj be hozzám.
- Nem. – rázta a fejét Cynthia. – Ma nem bírnám elviselni, ha hozzámérnél.
- Már gondolkodom egy ideje, hogy mi a csapda vagy a csel abban, amit csinálsz. Akkor ez az. Ez a legkegyetlenebb büntetés. Tudod, hogy fontos nekem a fizikai kapcsolat, és pont ezt nem engeded.
- Ma semmiképp. Elég mélyre fúródott a tüske.
Billy lassan, szomorúan bólintott.

- Szerencsém van, hogy nem mutatod. Viszont érezteted. Nekem is rossz, illetve így még jobban fáj, hogy megbántottalak.

Cynthia apró puszit nyomott Billy homlokára. Aztán bevizezte és finoman besamponozta a haját. Tusfürdőt nyomott kedvenc szivacsára és megkérte, hogy álljon fel a kádban.

Billy mosolygott.

- Most jön az édes kínzás, igaz?

Cynthia felmosolygott rá. Aztán szelíd mozdulatokkal simogatta végig férje mellkasát, karját, combját a szivaccsal. Nem szóltak egymáshoz, de figyelték a reakcióikat. Billy nem mert Cynthiára nézni, mert akkor biztosan a karjába vette volna. Nem akarta tudni, hogy Cynthia szenved. Magát sem akarta gyötörni. Semmi másra nem vágyott most, minthogy magához ölelhesse. De érezte, hogy ezzel mindent még jobban elrontana.

Cynthia mozdulataiban egyszerre volt jelen a csábítás és a taszítás, szinte kimért volt, kordában tartotta saját vágyakozását, és ezzel Billy-t is ugyanerre kényszerítette.

A fürdőszoba izzott a visszafojtott erotikus vágyaktól. Mégsem teljesedett be, csak némán szenvedtek mindketten. Cynthia már rájött, hogy nem csak férjét büntette a fürdetéssel, hanem saját magát is.
Nemsokára megfordította, és a hátát kezdte cirógatni, közben igyekezett erőt venni magán, nehogy kísértésbe essen. Nagyon nehezen állta meg, hogy ne kezdjen el csókolózni férjével. De amikor eszébe villant, hogy a férfi tegnap más nőt csókolt, és a testét, amit most megint ő érint, tegnap éjjel más simogatta, akkor könnyek szöktek a szemébe.
Gyorsan kezébe vette a zuhanyt, és kezdte lemosni a férfiról a habot. Aztán megkérte, hogy üljön vissza a kádba, és lemosta a haját is. Úgy ért hozzá, mintha utoljára tehetné. Billy érzékelte a különbséget a mostani érintés és az eddigiek között.
Amikor Cynthia befejezte a fürdetést, Billy-re nézett, ő pedig megfogta a kezét, és apró csókot adott felesége kézfejére.

- Szeretlek, Cyn.

- Tudom. De attól én még haragszom. Nem akarok mártírt játszani, de marhára szarul érzem magam. Majd holnap beszélünk. Ma még meg kell emésztenem, és át kell gondolnom, hogy tudnám veled ezek után folytatni az életem.

Csendben megtörölte a kezét, és magára hagyta férjét a fürdőszobában. Bement a konyhába, és kitalálta, mivel üsse agyon az időt estig: nekiállt muffint sütni. Ebédre pedig kivesz valamit a fagyasztóból, mert főzni nem volt kedve.
Mire előszedte a szükséges dolgokat, már jobban érezte magát, mert lekötötte a figyelmét. Nem akart gondolkodni. Ki akarta zárni fejéből a külvilágot.


Billy felöltözve jött ki a szobából. Látta, hogy Cynthia a konyhában tevékenykedik. Keverget-kavargat, tojást üt fel… hűha, itt valami finomság készül. Pár percig nézegette Cynthiát az ajtófélfának dőlve, aztán közelebb ment. A nő rá se hederített. Nem szólt hozzá, és nem nézett fel a kulimászos tálból, pedig hallotta, hogy Billy ott van mögötte.
Az étkezőasztal a konyha közepén terpeszkedett, és körben pult volt, Cynthia tehát háttal állt az asztalnak. Billy leült, elővette a „naplót”, és egy csomó üres papírt. Nekiállt megírni a „házi feladatot”, a bocsánatért esdeklő dalt. Közben gyakran felpillantott és legeltette a szemét még mindig formás feleségén. Nem volt nehéz versbe, dalba foglalnia a bűntudatát és azt, hogy még mindig imádja azt a nőt, aki hajlandó volt hozzámenni.
Mindkettőjüket lefoglalták a saját gondolataik, észre sem vették, hogy egyébként néma csend lenne, ha Cynthia nem kapcsolná be a tésztakavaró gépet, és nem hallatná a konyhai zajokat. Bár öt méteren belül voltak egymással, még soha nem érezték ennyire különállónak magukat.
Billy belemélyedt a papírjaiba, Cynthia pedig kiadagolta a sütinek valót és berakta a sütőbe. Aztán kezébe vette a telefont, és felhívta Maggie-t, Billy anyját, hogy megkérdezze, hogy vannak a gyerekek. Igyekezett, hogy ne hallatsszon a hangján a feszültség, mert Maggie mindig megérezte, ha nem stimmel valami. De nem szólt, amikor Cynthia arra kérte, hadd maradjanak a gyerekek még egy napot nála.

- Billy otthon van? – érdeklődött óvatosan.

- Igen, éppen dalt ír. – Még csak nem is hazudott.

Ránézett férjére, és rámutatott a telefonra. Ez náluk azt a kérdést jelentette: Akarsz anyukáddal beszélni? De Billy most nem volt abban a hangulatban, hogy elviselje a szemrehányást, ha anyóca megsejt valamit. Így nemet intett.

- Most nem tudsz vele beszélni. Ismered, milyen amikor alkot. Megmondom neki, hogy hívjon téged vissza később.

- Csak érdekelt volna, milyen volt a tegnapi koncert.

- Biztosan el fogja neked mesélni.

Úgy tették le a kagylót, hogy Maggie egy lépéssel sem került közelebb a megoldáshoz.

Érezte, hogy valami történt, de Cynthia mindig diszkréten kezelte a dolgokat. Billy lesz az, aki majd elmeséli, mi történt.



Csendesen, kettesben ebédeltek. Billy dicsérte a finom lasagne-t, nem érdekelte, hogy Cynthia csak felmelegítette. A muffin mennyei volt. Sejtette, hogy sok-sok könnycsepp van benne. A nő végig távolságtartó volt, csak tette a dolgát, mint egy robot. Leszedte az asztalt, mosogatott. Billy pedig nem szólt, vezekelt.

Mike és Tom, a zenekar másik két tagja nem merte őket megzavarni, várták, hogy Billy jelentkezzen. Sejtették, hogy otthon most nagy lehet a perpatvar. Már felkészültek, hogy valamelyikükhöz be fog kéredzkedni Billy éjszakára, mert Cynthia ezért a botlásért már kirakja a házból. A fiúk látták ugyanis, hogy a koncert után valami csajszit ölelget, de többet nem tudtak biztosan. De ha úgy végződött, ahogy gondolták… Nos, Cynthia elég sokat kibírt eddig, de ezt?

Billy ebéd után lement a gitárjához, hogy befejezze a dalt. Tudta, hogy Cynthi-nek most jobb, ha egyedül marad.
Amikor végzett a konyhában, Cyn bement a gardróbba, és összecsomagolt magának egy pár dolgot. Rakott el bulis ruhát, hátha elmennek valahová a lányokkal. Vitt magával jegyzettömböt, ugyanúgy, mint mindenhová: ha nem tud aludni, majd írogat. Aztán beragasztja a közös naplójukba.
Közben folyamatosan járt az agya. Nem akart arra gondolni, hogy szétválik Billy-vel az életük. Amióta csak ismerte, nem tudott mást elképzelni maga mellé. Most ugyan mihez kezdene egy új élettel, amikor már mindent megélt, amiről csak álmodott?
Vitatkoznának a házon, a három srácon, mert egyikük sem tudna nélkülük élni. És mi van akkor, ha egy-más nélkül kéne meglenniük? Vajon képesek lennének rá? Úgy érezte, kiszakad a szíve, ha erre gondol. Tizenkét év! Ezt nem lehet csak úgy kitörölni a szívükből és a fejükből!
A másik énje viszont azt mondta, most már épp eleget nyelt. Le kéne zárni ezt az életformát. Vissza kell vonulni. És kidobni az egészet a szemétbe! Elköltözni, elutazni, elölről kezdeni… mit is? Még egyszer ugyanezt?
Túl fájdalmas volt gondolkodni. Majd holnap.


Jessica már talpig harci díszben várta. Liz is ott volt, minden készen állt a nagy ikerbulihoz. Az italok behűtve, a lányok kíváncsiskodva toporogtak Jess lakásában. Liz átölelte nővérét, Jess pedig csatlakozott. Hárman szorosan összefonódva álltak egy ideig. Cynthia sejtette, hogy ma este sírni fog. A másik két nő értette, hogy mire gondol. Nem kellett mindig beszélniük ahhoz, hogy pontosan tudják, mit érez a másik.

Liz töltött mindenkinek egy Martinit, aztán visszakuporodott Jessica bőrfotelébe. Cyn egy hajtásra kiitta az italt, és máris töltött egy másikat. Jessica kikerekedett szemmel nézte, és Liz is csodálkozott. Jess már mesélte neki, hogy miért van ma ikertalálkozó, de eddig egyikük sem tudta, hogy ekkora baj van. Csak azt látták, hogy Cyn magán kívül van. És várták, hogy elmondja végre, mennyire.

Végül belekezdett. Mindent elmesélt, ami aznap történt. A testvérei úgy érezték, most betelt a pohár és csak azért nem önti ki a tartalmát, mert nehéz lenne újra megtölteni.
Belegondoltak, mit tennének: Liz-nek is nehéz lenne, neki is vannak már gyerkőcei. És ő is mély érzelmekkel rendelkezett, minden megviselte, ami a normális érzésektől eltért. Nem volt benne biztos, hogy nem halna bele, ha Marc-kal elválnának…

Jess – ellentétben velük – könnyedén vett mindent. Ugyan fájt, amikor Mike-kal sokadszor szakítottak, de azóta már ő rég túllépett rajta. Mostanában úgy tudott elmenni a koncertekre, hogy látta Mike-ot a színpadon gitározni, és tudta, hogy már nem neki játszik. De ezt neki is időbe telt megemészteni.
Cyn pedig azóta Billy-vel van, amióta megismerkedtek. Soha nem volt más az életében, és nem is vágyott másra.
Cynthia megkérte testvéreit, hogy most amíg nem döntött a házassága további sorsáról, ne faggassák. És tanácsot se adjanak. A mai éjszakát tényleg szórakozásnak akarta, alkoholba akarta fojtani a bánatát.
Ahogy egyre többet ittak, egyre inkább viháncolni kezdtek. Megpróbáltak valami ennivalófélét összehozni, de még a legegyszerűbb salátát is elrontották. Liz mesélt a gyerekekről és a kis bakiparádékról. Cyn-nek is volt témába vágó sztorija épp elég. De Jess még mindig nem barátkozott meg a prücskök gondolatával. Igaz, partnere sem volt erre, akivel kivitelezhette volna.

Cynthia teljesen leitta magát, a fotelból is alig bírt felállni, és néha a nagy semmit nevette. Zenét hallgattak, és táncolni próbáltak, már amikor a lábuk nem akadt össze.
Aztán Cynthia nekiállt Jess ruháit próbálgatni. Ekkor természetesen felmerült a csere ötlete. Hogy Jessica menne „haza” Billy-hez. De ezt megint elvetették. Cyn egyszerűen nem tudta elképzelni, hogy pont a testvérének passzolja le a férjét. Ez már az első randik idején is megállapodás volt köztük: házinyúlra tilos!





Cím: Végtelen házasság3.
Kategória: Regény
Alkategória:
Szerző: Cynthia Wakefield
Beküldve: March 19th 2010
Elolvasva: 1296 Alkalommal
Pont:Top of All
Beállítások: Küldd el ismerősödnek  A publikáció nyomtatása
  

[ Vissza a publikációk listájához | vissza a Regény főoldalára | Megjegyzés küldése ]


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds