[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 70
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 71

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Végtelen házasság4.

Cyn fényes napsütésre ébredt. Amikor kinyitotta a szemét, jó alaposan körül kellett néznie, hogy felismerje a szobát, hogy hol van egyáltalán. És miért egyedül alszik? Elsőre az volt a gondolata, hogy Billy koncertezik.

Jaj, a koncert! Francba! Itt kezdődött a baj! Kezdett derengeni, mit keres Jessica vendégszobájában…

Zsongott a feje, persze, a rengeteg Martini teljesen padlóra küldte. Szerencsére a lányok időben berakták az ágyba, amikor már nem állt meg a lábán.

Hajnalig úgy vedelt, mint egy masszív alkoholista. El akarta hallgattatni a fejében a hangokat, amik figyelmeztették, hogy nem jó, amit csinál. És hogy a helye Billy mellett van. Nem akart ezekre a hangokra hallgatni. Még nem döntött.

Nem tudta, mihez kezdjen most. Nem volt kedve hazamenni. Sejtette, hogy Billy sokat gondolkodott azon, hogy akár most vége is lehet a közös életüknek. Előbb kellett volna, mielőtt bebújt a kis nőcske ágyába!

Keresnie kéne egy aspirint, hátha az jót tesz. De nem akart még összefutni senkivel. Kicsit egyedül akart maradni a gondolataival. Bár már erőteljesen éhes volt, először mást akart tenni. Rendbe kellett szednie magát, és az agysejtjeit.

Ránézett a digitális órára, hogy megtudja, mégis mennyi lehet az idő… És akkor meglátta a pohár vizet és mellette a fehér kis tablettát. Majdnem elsírta magát.

Drága testvéreim, milyen gondoskodóak vagytok! Tudtátok, hogy erre lesz szükségem. Mi lenne velem, ha Ti nem lennétek?

Könnyes szemmel bámulta a bogyót, majd lenyelte.

Megivott néhány pohár vizet a fürdőszobában, és megmosta az arcát is. Visszament a szobába, bebújt a takaró alá, behunyta a szemét, és lélekben visszautazott a múltba…

Sejtette, hogy hosszabb időre lenne szüksége, hogy kielemezze a helyzetüket, és egyedül nem is dönthetne négyük életéről. De ha otthon lenne, és Billy a közelében téblábolna, megint képtelen lenne ellenállni neki, és minden következmény nélkül megbocsátana.

Gyerekkora óta nagy családról, és nyugodt életről álmodott. És jólétről. Mindent megkapott, amire csak vágyott. Csak nem hagyhatja, hogy egy nő jön a semmiből, és az egészet szétrombolja!

Billy-vel nagyon sokat dolgoztak rajta, hogy ez a család ilyen és ekkora legyen. Persze ők is veszekedtek, civakodtak, véleményt cseréltek, haragudtak egymásra. De a szerelmük mindig felülírta a pillanatnyi viharokat.

Billy álmai is teljesültek: egyre nagyobb csarnokokban játszanak. Megjelennek a lemezeik, ismerik őket sok országban. Mindegyikük megtalálta a helyét a világban. Egyszerűen nem engedhetik, hogy valaki belerondítson az egészbe.

Ami viszont egészen biztos: Billy-nek bűnhődnie kell. Ez azt jelenti, hogy azt kell nélkülöznie, ami nélkül állítólag nem tud élni: Cynthiát.

Egy dologban született meg a döntés: szüksége van arra mindkettőjüknek, hogy egy kicsit külön legyenek. Cynthia visszamegy Hollywoodba forgatni, Billy pedig azt csinál, amit akar. Most nincs lemezkörút, nyugodtan ráér otthon új lemezt készíteni. Ezúttal csak magára számíthat. És ott lesz még a három srác is, akikről neki kell majd gondoskodnia. Ebben az életstílusban és munkamegosztásban nem lesz semmi szokatlan számukra, mert eddig is így volt: annyit voltak otthon, amennyit csak lehetett, és felváltva őrizték a családi tűzhelyet. És nem is kell másoknak megtudni, hogy ez a helyzet most más lesz. A külvilág ugyanazt fogja gondolni, amit eddig: hogy most Cynthia dolgozik.

Ma este szépen hazamegy, felhívja az ügynökét, hogy dolgozni akar, kap majd forgatókönyvet, és elutazik. Fél év – egy év távollét elég is lesz haladéknak. Addigra mindketten magukhoz térnek a sokkból.

Most, hogy visszatalált a jelenbe, kezdett magabiztosabb lenni.

Lement a konyhába, testvérei már ott kávéztak.

Izgatottan pusmogtak egymás között, nem akartak hangoskodni. Felnéztek, és látták Cynthia arcán, hogy a nagy traumán már túl van, innen könnyebb lesz.

Felálltak, hogy átöleljék, ismét összekapaszkodtak hárman. Cynthia csak egy köszönöm-öt bírt suttogni, de azt már megint pityeregve. De ők tudták, hogy mire érti. A tegnap estére, a tablettára, a piára… És arra, hogy nem hagyták magára. Egy telefon, és a másik két nő máris ugrott, mert a harmadik bajban volt.

Kényelmesen kávézgattak, közben Cynthia elmesélte, mit talált ki.

- Tudom, hogy úgyis fúrja az oldalatokat a kíváncsiság.

Az ikrek bőszen helyeselték az utazást. Jess-nek viszont eszébe jutott még valami.

- Aludj itt ma este is. Ma már tényleg elmehetnénk szórakozni. Tegnap nem volt rá erőd, de most már muszáj. Én is régen voltam.

- És akkor mi lesz B…

Nem mondta végig. Sok éve mindig ez a kérdés! Ha ő nincs, mi lesz szegény Billy-vel?! Elég volt! Boldoguljon egyedül!

Jessica arcán is ezt a rosszalló pillantást látta. Liz nem mert nyíltan véleményt nyilvánítani, ő családpárti volt, és Marc mindeddig hűséges… De hát nem is művész…

- Oké. Maradok.

Jessica óriásit visított örömében.



Billy ébredése sem volt éppen a szokásos. Hajnalig forgolódott egyedül. Este ledöntött két sört, hogy megnyugodjon, és nagyrészt gubbasztott a tévé előtt. Elszívott egy doboz cigit is. Gondolt rá, hogy felhívja Tom-ot vagy Mike-ot, de letett róla. Egyedül jobb volt most nyalogatni a sebeit.

Anyócának sem nagyon akart panaszkodni. Megvárja, hogy Cyn hazajöjjön. Lehet, hogy talán már nem is haragszik annyira.

Vagy ha mégis… akkor rossz világ jön.

Amikor lefeküdt, érezte Cynthia illatát az ágyban, ott volt a papucsa, a fürdőszobában a piperecuccai. Sehová nem tudott úgy nézni, hogy ne ő jutott volna eszébe. Ha jobban belegondolt, ez így volt kamaszkora óta.

Csak ölelte a párnát, amin előző éjjel Cynthia pihent. Egyedül. Amíg ő annál a… Nagy hülyeség volt!

Billy görcsös fejfájással ébredt, mintha kocsmázott volna egész éjszaka.

Délelőtt teleírt jónéhány oldalt a naplójukban, megírta a dalt, evett valamit a hűtőből, de persze fogalma nem volt róla, hogy mit. Nem tudta, mit csináljon még, hogy gyorsabban teljen az idő.

Kongott a ház az ürességtől. Ennyire magányosnak még sosem érezte magát. Amikor Cynthia dolgozni ment, mindig teljesen biztos volt benne, hogy hazajön.

Most nem volt róla meggyőződve. De ha mégis… Óriási ünneplést csapnak ketten. Elutaznak valahová. De előtte kap egy kis ajándékot. Gyorsan fel is hívott egy virágküldő szolgálatot, és rendelt pár csokor rózsát. Szétválogatta a virágokat. Jutott a hálószobába, a konyhába, az étkezőasztalra.

Amikor végzett, megint nem maradt semmi dolga. Csak várni. Várni az ítélethirdetést.



Cynthia ebéd után telefonált haza. Nem láthatta, hogy Billy egész délelőtt a készülék közelében rostokolt, mert annyira várta, hogy felesége jelentkezzen. Tudta, hogy szól, mielőtt hazajön. Előtte már felhívta az anyukáját, hogy majd este hozza csak haza a fiúkat, addig legyenek nála. Billy csalódottan vette tudomásul, hogy Cyn még nincs indulófélben.

- Azt hittem, ma hazajössz.

- Nem. Maradok még egy napot. – Cynthia érezte, hogy fájdalmat okoz. Azonban eszébe jutott, hogy neki is mennyire fájt, amikor Billy a másik nőtől jött haza.

- És mit mondjak a fiúknak?

- Az igazat. Hogy Jess-nél alszom. Vagy amit akarsz.

- És holnap már itthon leszel? Biztosan?

- Igen. Miután kialudtam magam.

- Jól van. – sóhajtott egy nagyot Billy. – Várlak holnap.

- De ma ne. Nyugodtan menj el valahová. Már nem hívlak.

Elköszönt és letette, mielőtt Billy rájön, hogy már megint sírhatnékja van. Pedig legszívesebben megkérdezte volna, aludt-e. Érezte, már akkor, amikor eljött, hogy Billy eltüntetné azt a rohadt éjszakát, de nem tudja. Nem baj, már csak ma estig kell kibírnia, aztán megint italozhat egy kicsit. Az enyhíti a fájdalmat.

Jess asztalt foglaltatott hármuknak egy elegáns étteremben. Liz beígérte, hogy a vacsoránál még velük tart, de az egész éjszakát nem vállalja. Sőt, ő még haza is ugrik vacsora előtt, hogy megnézze a családot.

Miután Jess és Cyn magukra maradt, folytatták az ivászatot, és a nagy semmittevést.

Cyn összeütött egy adag aprósütit, amihez nem kellett nagy konyhai előkészület és tudomány. Csak azért, nehogy idő előtt beájuljon az italtól. Kell mellé valami, ami magába szívja az alkoholt.

Jess konyhája ritkán volt főzésre használva. Leginkább a mikró volt igénybevéve, amikor rendelt valamit. Sosem volt konyhatündér, időpocsékolásnak tartotta a konyhai munkát.

Végre Liz is visszajött, vacsorához öltözve. Jelentet-te, hogy otthon minden rendben, nekivág velük az éjszakának. Nekiestek a sütinek, aztán Jess ruhatárának. Cyn keresett magának egy szexi ruhát – ami persze igazán könnyű volt, mert nővérének csak ilyen holmijai voltak.

Taxit hívtak, vigyorogva elindultak az étterembe. Vacsora alatt hívta fel Jess a barátait, hogy ki hová megy ma este. Csatlakozni akart valamelyik csapathoz, lehetőleg ahhoz, ahol a legtöbb agglegény pasi van. Ma este szívesen játszotta a kerítőt Cyn számára. Ő persze úgy tett, mintha nem érdekelné testvére cselezgetése.

Az egyik hívás után Jess elégedett arccal tette le a te-lefont. Sikerült elérnie azt a pasast, akit régóta kerülgetett már, de ő eddig még csak kosarat kapott tőle. Gondolta, húga esetleg jobban bejönne neki. Jess és Bruce régóta ismerték egymást, a nő tudta, hogy a pasas diszkréten intézi a szerelmi ügyeit. Cyn esetében erre is szükség volt. Könnyen kapható egy kis kalandra, de nem fog eldicsekedni a trófeájával. Cyn becsületén tehát nem eshet csorba.

Biztos volt abban, hogy senkit nem fog ma éjszaka csalódás érni.



Folyt.




Cím: Végtelen házasság4.
Kategória: Regény
Alkategória:
Szerző: Cynthia Wakefield
Beküldve: May 20th 2010
Elolvasva: 1176 Alkalommal
Pont:Top of All
Beállítások: Küldd el ismerősödnek  A publikáció nyomtatása
  

[ Vissza a publikációk listájához | vissza a Regény főoldalára | Megjegyzés küldése ]


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds