[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 118
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 118


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Végtelen házasság 5.

Cyn a vacsorához is elfogyasztott néhány pohár italt. Jess örömmel látta, hogy egyre felszabadultabb, de nem ittas. Liz-nek kicsit fájt a szíve, és lelkiismeret-furdalása is támadt, amiért részt vesz ebben a kicsapongásban, de azzal nyugtatta magát, hogy ő is jól szórakozik, és mindannyian tudják, hol a határ.

Immár jóllakva és egyre vidámabban hagyták el az éttermet. Kinn újabb autó várta őket, nem sokat kellett várakozniuk a langymeleg májusi éjszakában.

Jess kedvenc szórakozóhelyére mentek. A barátok már várták őket. Jess mindenkinek bemutatta a testvéreit. Bruce még nem ért ide, ezt hamar kiderítette Jessica.

Persze szinte azonnal Cynthiára terelődött a figyelem, szokás szerint. Néhányan rendszeresen nézték a filmjeit, tehát a beszélgetés témája rögtön adott volt. Hamar megtalálták a közös hangot, miközben Jessica gondoskodott arról, hogy senki előtt ne álljon üres pohár.

Jess feszülten figyelte a bejáratot és a telefonját felváltva. Tudta, hogy Bruce eljön, és már arra is rákérdezett, hogy egyedül, vagy partnerrel. Tudta, hogy a férfi részéről ezúttal tiszta a levegő.

Cynthia hamar más irányba terelte a beszélgetés fonalát azzal, hogy kijelentette, ő most nem mint színésznő van jelen, csak felhőtlenül szórakozni szeretne.

Amikor rákérdeztek, merre csatangol a férje, szemrebbenés nélkül válaszolta, hogy esténként koncertezik, tehát ő teljesen legálisan és a férje tudtával mulatozik.

Ezután inkább ő érdeklődött a többiek iránt. Igyekezett odafigyelni, ki mivel foglalkozik, ki kivel van együtt, mióta, és egyéb sztorik. Legalább addig nem iránta érdeklődnek, amíg a saját történetüket mesélik.

A csapatban néhányan párban érkeztek, pár pasi szólóban, ahogyan azt Cynthia előre sejtette. És persze erőteljesen érdeklődtek iránta és a férje holléte felől.

Lelkesen udvaroltak neki, Cynthia pedig élvezte, mert már régen volt hasonló élményben része. Billy-n kívül még a házassága előtt sem igazán fogadott el közeledést.

Most viszont teljes erőbedobással flörtölt. Tulajdonképpen hazudott: ízig-vérig színésznőként viselkedett, azt játszotta, hogy ő egy boldog, egyedülálló nő, aki éppen partnert keres ma éjszakára. Könnyedén flörtölt, de vigyázott, hogy csak azokkal, akik szintén szabadok, vagy szintén azt játszák.

Amikor táncolni hívta valaki, örömmel pattant fel a boxból, ahol üldögéltek, és vetette bele magát a tömegbe. Tánc után pedig szépen visszaült a helyére, és éreztette a pasival, hogy csak egy jót táncoltak, de mást már nem szeretne tőle.

Jess szintén könnyedén talált magának táncpartnert, akivel először az estét tölthette, aztán ha ott jól szerepelt, akár egész éjszaka vele maradhatott.

Amikor Jessica kísérője kiosont a mosdóba, Cynthiának eszébe jutott egy fontos kérdés:

- Azt mondtad, amikor tegnapelőtt hívtalak, hogy kirakod a pasidat. Hány napra tetted ki?

Jessica felkacagott.

- Azt hiszem, végleg. Azt mondtam neki, majd felhívom, ha már elmentél.

- És gondolom szerencsétlen azóta a telefon mellett ül, nem eszik, nem alszik…

- Gondolom igen. Nem maradnál még egy hétig? Addigra talán megunja a várakozást…

Jókat kacarásztak. Liz is jól szórakozott, bár nem szerette Jessica kegyetlen módszereit, ahogyan a kapcsolatainak véget vetett.

Amikor megérkezett Bruce, Jessica nem kapott levegőt. Istenien nézett ki a fickó: fekete haja zselézve, sötétbarna szeme kíváncsian pásztázott végig a termen. Jessica felállt, hogy mindenképpen észrevegye, majd pár lépést előrelépett, hogy elsőként üdvözölje a frissen érkezőt, és pár szót válthasson vele a testvérei hallótávolságán kívül.

Összepuszilkodtak, Bruce kellemes bókokkal jelezte, hogy Jess testhez simuló sötétkék ruhája és dekoltázsa igazán ízléses.

Természetesen rákérdezett Cynthiára, és Jessica közölte vele, hogy húga csak egy éjszakára szabad, és természetesen a határokat ő maga fogja megszabni.

Bruce megelégedett a válasszal, ismerte Cynthia történetét, és messze földön híres erkölcsösségét. Nagy kihívás volt számára a közelébe kerülni.

Amikor Jessica összeismertette őket, a férfi meglepődve tapasztalta, hogy ez nem az a nő, aki ugyan sugárzóan mosolyog a filmbemutatókon, de utána gyorsan eltűnik a színről, hogy elbújjon otthonában. Ez egy gyönyörű, sugárzó, könnyed, kissé spicces hölgy. Könnyű préda...

Megjelent a gödröcske az arcán, amikor Cynthiára mosolygott.

Cynthia fejében jelzett a vészcsengő: ez egy tipikusan vadász pasi, aki másnap reggel még a telefonszámát sem kérné el… Szánalmas.

Tehát Jessica irányította közöttük a beszélgetést, mert úgy tűnt számára, rosszul választott. Liz is gyakran bekapcsolódott a beszélgetésbe.

Bruce próbálkozott, mert azt hitte, könnyű dolga lesz. De Cynthia finom nőiességgel verte vissza a meghódítására irányított egyértelmű támadásokat.

Ekkor a pasas taktikát változtatott. Az intelligenciáját vetette latba, és nem a kisugárzását. És ez bejött!

Mire táncolni indultak, Cynthia kezdeti ellenszenve átváltozott érdeklődésbe.

- Én azt gondoltam, ez egy szórakozóhely. Itt nem illik komoly társalgásokat folytatni. – mosolygott lehengerlően Bruce.

- Hanem azért jön ide mindenki, hogy következmények nélküli kalandokba bonyolódjon…

Bruce lelkesen bólogatott.

Cynthia tartott attól, hogy másnap az újság címlapján szembesülne a következményekkel.

- Kitalálhatom?

Cynthia értetlenül nézett.

- Arra gondolt, vajon számíthat-e a diszkréciómra, megvédem-e a rosszindulatú firkászoktól.

Cynthia mosolygott. Tudhat ez a pasi valamit...



Sokat táncoltak együtt, Jessica a jóllakott macska tekintetével figyelte őket. Liz viszont szokás szerint aggódott. Bár tudta, hogy nem kell és nem szabad. Cynthia mindig jól döntött, bármit is csinált eddig életében.

Bruce még a táncparketten felajánlotta, hogy egy csendesebb helyen üljenek le nyugodtan beszélgetni.

Cynthia persze gyanította, miben sántikál.

- Csak nem a hálószobájára gondol? Akkor viszont nem hiszem, hogy beszélgetni szeretne… – Sikerült mosolyognia az átlátszó ajánlaton.

- Nos, nem egészen ez jutott eszembe. Bár most, hogy említi…

Egymásra nevettek.

- Igazából egy kisebb pub-ra gondoltam. És amikor csak szeretné, hazaviszem. Így rendben van?

Cynthia pár másodpercig töprengett, aztán a józanabbik felére hallgatva megrázta a fejét.

- Sajnálom, de nem. Én innen szeretnék hazamenni.

Bruce csalódott volt, de igyekezett nem mutatni.

Visszakísérte volna az asztalhoz, de Cyn a mosdó irányába indult. Jessica is otthagyta lelkes kísérőjét, és huga után ment.

Az ajtócsukódás után megkezdődött a taktikai megbeszélés.

- Mi történt? - kíváncsiskodott rögtön Jessica.

- Visszautasítottam, Jess. Nem bízom benne. Szerencsére nem jön be nekem annyira, úgyhogy igazából nem túl nagy kísértés. Ez így puszta "bosszúból" nem megy nekem. Szórakozni nagyon szeretnék, de csak egy bizonyos határon belül.

- Billy nem is érdemel meg téged! – duzzogott Jessica a befuccsolt kerítés miatt.

- Tudom, ezt azóta mondogatod, mióta megismertük… Unalmas már ezt hallgatni. De én nem tudom visszacsalni, azt hiszem, csak ki akartam próbálni, hogy meg tudnám-e tenni. De nem megy.

Jess buzgón bólogatott, mintha értené. De valójában csak kiábrándult. Azt gondolta, talán Cynthia kapható egy könnyed játékra, de melléfogott.

Talán ezért van az, hogy ő egyedül van, a másik két ikerlánynak pedig már családja gyerekekkel és férjekkel.

- Pedig úgy tudom, óvatos lett volna veled. Biztosan titokban tartotta volna.

- Honnan tudod? Lefizetted? – vigyorgott Cyn.

- Igen, megzsaroltam, hogy ha egyetlen riporter is meglát titeket, velem is el kell töltenie egy éjszakát…

- Így már értem, miért olyan lelkes! Még jó, hogy nem megyek el vele. Mindjárt kettőt egy csapásra! De azért köszönöm, hogy gondoskodtál a szórakoztatásomról!

Cyn átölelte testvérét, aki viszont még nem adta fel.

- Azért ugye beszámolsz majd, ha bármi más is történik?

- Tudni fogsz róla, ha Billy-n kívül találok még egy valamirevaló pasast.

Liz elköszönt, amikor visszaértek a társasághoz. Csak erre volt kíváncsi, hogy Cyn ma éjszaka beadja-e bárkinek is a derekát. Jessica trükkjeit ismerve, erre nagy esély volt. De úgy tűnik, Cyn gyarapítja a hűséges feleségek táborát. Cyn elkérte Jessica-tól a lakáskulcsát, és Liz-zel megosztoztak a taxin.



Cyn nyugodtabban aludt, mint előző éjszaka. Megszületett a válasz: nem volt még kész arra, hogy felrúgja a házasságát. Fájt még, összeszorult a szíve, ha arra gondolt, hogy ha hazamegy, vajon hogyan fog vele együttélni anélkül, hogy felemlegetné a dolgot, de majd még egy kis időt kér.

Még Jessica-tól felhívta az ügynökét, hogy szerezzen neki egy filmes meghallgatást, hogy elutazhasson. Csak annyit mondott, hogy hiányzik a munka.

Kapott egy ígéretet a visszahívásra, de azt már otthonra kérte. Kávé és reggeli után megint hazatelefonált.

Viszonylag korán volt még, alig múlt kilenc. De tudta, hogy Billy már ébren várja, hogy hívja.

- Nagyon hiányzol.- kezdte Billy. Ma hazajössz végre?

- Igen. Hazamegyek.- De jó volt kimondani! Teljes a létszám otthon?

- A fiúk még alszanak. Anyóca üdvözöl. Mikor indulsz?

- Öt perc múlva...
Ez azt jelenti, hogy egy órán belül itthon lesz.

Billy figyelte az ajtót, és amikor hallotta az ismerős kulcscsörgést, felpattant és szabályosan feltépte az ajtót. Cynthia meglepődött, de sok töprengésre nem futotta. Férje kivette a kezéből a táskát, félredobta és csókolta, ahol érte. Mindketten ugyanazt érezték: hogy egymás nélkül nem tudnak meglenni.

Sajnos sok időt nem tölthettek egymás karjában, mert a gyerekek dübörögve megérkeztek mögéjük, és ők is sorba ölelték anyjukat. Jó kis zajos csapat voltak így együtt, de mindannyian boldogan mosolyogtak egymásra.





Folyt.




Cím: Végtelen házasság 5.
Kategória: Regény
Alkategória:
Szerző: Cynthia Wakefield
Beküldve: July 19th 2010
Elolvasva: 1106 Alkalommal
Pont:Top of All
Beállítások: Küldd el ismerősödnek  A publikáció nyomtatása
  

[ Vissza a publikációk listájához | vissza a Regény főoldalára | Megjegyzés küldése ]


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds